zmiana zegaró w golfie II z silnikiem NZ, 1990 r.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

grześ1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lut 18, 2005 19:04
Lokalizacja: szczecin

zmiana zegaró w golfie II z silnikiem NZ, 1990 r.

Post autor: grześ1 » pn maja 23, 2005 20:47

Czy komukolwiek udało sie zmienić zegary w golfie II, rok 1990, z silnikiem 1,3i (NZ) z seryjnych wyposażonych w zegarek 9 zindeksem 935), na odpowiednik posiadający obrotomierz ? Czy w ogóle mozna coś takiego znaleźć ?



HaiFisch
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt paź 29, 2004 18:20
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW JETTA mk2

Post autor: HaiFisch » pn maja 23, 2005 23:57

nie wiem czy na forum, ale napewno widziałem takie zegary z licznikem do 200 W=935 i obrotomierzem do 7000


[url=http://www.tkk.org.pl]TUNING KLUB KRAKÓW[/url]

Awatar użytkownika
Tom2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 29, 2005 19:28
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Kontakt:

Post autor: Tom2 » wt maja 24, 2005 07:42

ZEGARY do mk2 dwie kostki 83 -88 zegary nowsze 88-91 jedna kostka kidyś miałem MK2 NZ i też miałem licznik z kukułką ale zmieniłem z obrotomierzem i wszystko działało .dosyć nie dawno sprzedałem takie za 50 z obrotką.



Awatar użytkownika
guli
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 262
Rejestracja: pt wrz 17, 2004 12:07
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: guli » wt maja 24, 2005 14:26

Dość rzadko mozna je spotkać na Alegro i sa raczej drogie ale na pewno występują. Obrotek w NZ był chyba montowany jako opcja, dlatego nie ma ich wiele.



Awatar użytkownika
igor002
Marysiakra
Marysiakra
Posty: 1050
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 15:34
Lokalizacja: z tąd, a tak naprawde: Kraków
Kontakt:

Post autor: igor002 » wt maja 24, 2005 16:00

po pierwsze powinien ci każdy zegar z obrotkiem do 7000 podejśc, oczywiscie jeszcze rodzaj ile kostek, ale pewnie masz 1 jak nie kąbinowane bo po 89 juz takie były. co do samego predkosciomierza nic prostszegto jak go podmienić z tym od zegarów które kupisz z obrotkiem!

a tak pozatym to był cały GIGANTYCZNY wątek o zegarach z obrotomierzem i polecam opcje szukaj i lekture forum


Mk3 GTI 16V ABF

Awatar użytkownika
Orzeł
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: czw kwie 14, 2005 21:09
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Orzeł » czw maja 26, 2005 18:35

Witam.
Podepnę się pod wątek.... Też chętnie wymieniłbym moje zegarki;-)
Szukam wszelkich na ten temat informacji... Jak dokopałbyś się do wspominanego megaobszernego wątku o zegarach z obrotkiem daj cynk;)
U mnie terkocze prędkościomierz...


Pozdrawiam - Orzeł

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pt maja 27, 2005 11:07

Orzeł pisze:U mnie terkocze prędkościomierz...
Chyba miałeś cofnięty licznik.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
brajan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw paź 28, 2004 18:14
Lokalizacja: Olsztyn

zegary

Post autor: brajan » pt maja 27, 2005 18:49

ja zmieniłem i wszystko grało.a za zegarki dałem 110 zika na giełdzie w olsztynie.



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pt maja 27, 2005 19:08

Krótko i na temat:
Przy wymianie licznika z zegarkiem na obrotomierz bierzemy pod uwagę:
- indeks prędkości: 935, 950, 1050
- wyskalowanie prędkościomierza: 200, 220, 260
- ilość wtyczek: do 89 - jedna, po 89 - dwie
Jeżeli wszystko się zgadza, wymontowujemy stary i wmontowujemy nowy.


Volskwagen - Das Auto.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 320 gości