gruszka ciśnieniowa do gt17

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

gruszka ciśnieniowa do gt17

Post autor: adam16v » pn lip 23, 2007 15:48

Hej. Szukam gruszki ciśnieniowej do sterowania kierownic w gt17 i za cholerę niepotrafię jej dopaść . Powiedzcie mi z jakiego auta mogę zapożyczyć gruszkę NADCIŚNIENIOWĄ i do czego ona tam służyła. Może tak mi będzie łatwiej dogadać się na szrotach :). Bo jak dobrze rozumuję to wszystkie gruszki przy turbinach są podciśnieniowe?
Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 15:50 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn lip 23, 2007 16:12

Bo jak dobrze rozumuję to wszystkie gruszki przy turbinach są podciśnieniowe?
BŁĄD - wiekszość turbin VNT sterowana jest podciśnieniowo, a starsze turbinki z WasteGate są w większości sterowane są ciśnieniowo
Do sterowania GT17 użyj gruszki np z GT15 lub KKK od 1.9TD, w 1.6TD też były ciśnieniowe

[napisałem w większości, bo nie jestem pewny czy np były jakieś VNT sterowane ciśnieniowo - ja moją przerobiłem i działa]


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pn lip 23, 2007 16:14

Dzięki


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pn lip 23, 2007 16:23

Kupię gruszkę ciśnieniową do sterowania łapatkami VNT
wiesz co, ktoś ode mnie chciał kupić muszlę zimną... więc może miałbym dla Ciebie ?

sama gruszka nie występuje jako część zamienna

[ Dodano: Pon Lip 23, 2007 16:24 ]
ups - sorki adam16v, to byłeś Ty :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn lip 23, 2007 16:26

cowboy pisze:więc może miałbym dla Ciebie ?
ale ty masz gruszke podcisnieniowa a on potrzebuje nadcisnieniowej


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pn lip 23, 2007 16:50

W takim razie jeśli ktoś ma padnięte turbo to byłbym zainteresowany WasteGate'em


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » pn lip 23, 2007 17:13

adam16v pisze:W takim razie jeśli ktoś ma padnięte turbo to byłbym zainteresowany WasteGate'em
Powinieneś raczej napisać tak:
W takim razie jeśli ktoś ma padniete turbo z wastegate'em to byłbym zainteresowany (samą) gruszką.
:bajer:


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » pn lip 23, 2007 18:04

No o to mi chodzi :bigok:

Ale mam jeszce jedno pytanko. Mam teraz w starej turbinie (na której obecnie jeżdżę ) zamontowany MBC. Turbina k14. Czy w zwięzku z tym da się wyciągnąć z niej WasteGate i dalej używać z samym MBC jako sterowanie ciśnienia?

[ Dodano: 23 Lip 2007 18:44 ]
Głupie pytanie z tym wastegate'em. Poczytałem trochę o jego budowie i już widzę że niezależnie od mbc musi być w turbinie.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Apsik
Powered by G60
Powered by G60
Posty: 1279
Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
Lokalizacja: just behind you
Kontakt:

Post autor: Apsik » wt lip 24, 2007 15:20

adam16v pisze:Mam teraz w starej turbinie (na której obecnie jeżdżę ) zamontowany MBC. Turbina k14. Czy w zwięzku z tym da się wyciągnąć z niej WasteGate i dalej używać z samym MBC jako sterowanie ciśnienia?
Wydaje mi się że skoro masz KKK K14 to masz też gruszkę ciśnieniowa która steruje wastegate'm. Jakim problemem jest wiec zaadoptowanie gruszki, którą już masz do sterowania łopatkami VNT?? Po co szukać i kupować inną gruszkę, skoro ciśnieniówke masz u siebie??
Obrazek


It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!

Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » wt lip 24, 2007 23:01

Wiesz, ale niechcę rozkompletowywać dobrej turbiny. Zawsze mogę ja sprzedać, albo mieć na zmianę jakby vnt padła. No a tak poza tym chcę przygotować przed przekładkę jak najwięcej, tak by czas poświęcony na zakładanie vnt jak najbardziej zminimalizować bo auto mam codziennie w użytku.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr lip 25, 2007 09:45

Z K14 wastegate wygląda tak:
Obrazek
I w żaden sposób nie można go zastosować do sterowania kierownicami w GT17.



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » śr lip 25, 2007 23:53

Mam już załatwioną gruszkę podciśnieniową. Muszę jeszcze poszukać opisu przeróbki na nadciśnieniową.


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » czw lip 26, 2007 10:17

adam16v, Jak chcesz to podeślę Ci parę fotek jak masz to zrobić, też przerabiałem... ale dopiero jutro bo dziś w pracy jestem...



Awatar użytkownika
adam16v
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: pn lip 17, 2006 08:54
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: adam16v » czw lip 26, 2007 17:31

euglen, Super! będe bardzo wdzięczny. adam16v@interia.pl
Aha, jeszcze jedno pytanko trochę z innej beczki. Za kilka dni daję silnik do remontu i jak mówiłem mechanikowi o założeniu metalowej uszczelki od 1.9TD to powiedział że ok, ale będzie musiał wyrównać głowicę i blok silnika. Czyli blok silniak zały do wyjęcia no i koszty rosną. Jak to u was było? Jak zakładaliście matelowe uszczelki to wyrównywaliście w jakiś sposób powierzchnię bloku silnika?


[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości