Problem z obrotami, szarpie podczas jazdy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
witam ponownie wkoncu po kilku miesiącach doszedł mechanik co jest przyczyną szarpania tych obrotow a wiec nie jest to przepsustnica tak jak przypuszczano . Od kilku dni sie nasiliło to przerywanie co minute nawet trzeba było zapalac na nowo auto bo gasło wiec nie pozostało mi nic innego jak tylko zjebać mechanika ktory wiecznie brał mi kase za naprawe a nie naprawiał tego tylko dawał tam swoje diagnozy a za kazde miłe słowa płaciłem do kieszeni mechanika. Zmieniłem wiec i pojechałem do innego ten podpiol pod komputer i wszystko wyszło . do zmiany okazał sie Czujnik obrotów wału korbowego golf 1.4 nic smiesznego bo ta pierdoła kosztuje 270 zł + wymiana ale teraz wszystko juz gra cacy nic nie przerywa i silnik pracuje jak trzeba. jak ktos ma podobny problem niech zacznei sprawdzanie własnie od tego czujnika. pozdrawiam
Witam koledzy po długim czasie. Wreszcie doszedłem do ideału, jeżeli mogę tak powiedzieć. Na początku przeczyściłem przepustnicę i wydawało sie OK. Później jednak okazało się na diagnostyce, że winę ma jeszcze czujnik Halla. Po drobnej naprawie i wymianie tegu czujnika oraz wykasowaniu błędów silnik wkońcu pracuje jak należy. Obroty też są już na odpowiednim poziomie. Mi się udało mam nadzieję, że wam również pomoże.
Przy podobnych jak opisane objawach (powracające falowania, gaśnięcie) ten czujnik też wymieniłem na nowy (regularnie sprawdzając czystość przepustnicy). I niestety bez zmian. W innym wątku ktoś opisał poprawę po wymianie całego modułu przepustnicy. Zobaczymystos10 pisze:Witam koledzy po długim czasie. Wreszcie doszedłem do ideału, jeżeli mogę tak powiedzieć. Na początku przeczyściłem przepustnicę i wydawało się OK. Później jednak okazało się na diagnostyce, że winę ma jeszcze czujnik Halla. Po drobnej naprawie i wymianie tego czujnika oraz wykasowaniu błędów silnik w końcu pracuje jak należy. Obroty też są już na odpowiednim poziomie. Mi się udało mam nadzieję, że wam również pomoże.
Owszem jest, i nawet go było widać jak wciskałem się pod maskę grzebiąc za silnikiem. Może i na niego przyjdzie czas. Cholerny AZD!
Minął pierwszy dzień jeżdżenia z nową przepustnicą. Jakby lepiej ale czas pokaże...
Minął pierwszy dzień jeżdżenia z nową przepustnicą. Jakby lepiej ale czas pokaże...
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 19:41 przez Tuthmozis, łącznie zmieniany 1 raz.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
Jak odpiąłem G28 to nie zapali, jak odpiąłem G40 to odpalił ale przy próbie ruszenia zgasł i nie chciał już odpalić. (z wczorajszych testów)
Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?
Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2009 23:14 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 160 gości