Wymiana uszczelki zaworów

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Wymiana uszczelki zaworów

Post autor: grandi » czw lip 26, 2007 10:12

Wiec chciałem sie was zapytać na co należy uwarzać albo jakieprocedury zachować podczas wymiany uszczelki pokrywy zaworów w moim goferku bo cieknie mi od strony alternato nie rozbieralem go jeszcze to czego sa te dwie mniejsze uszczelki taka półkolista i ta malutka



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw lip 26, 2007 10:39

grandilodz pisze:czego sa te dwie mniejsze uszczelki taka półkolista i ta malutka
z tego co piszesz to widze że kupiłeś uszczelke 3 częściową, jak zdejmiesz dekiel to sam się zorientujesz do czego to jest. Powiem ci tylko że z mojego doświadczenia nie ma co kupować zamienników 3 częściowych ja też taką kupiłem i mi dalej cieknie właśnie przy łączeniach tych części lepiej zainwestować w orginał(jednoczęściowy), w ASO do mk3 kosztuje 67zł.


Obrazek

Tomek MK2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 64
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 20:08
Lokalizacja: z woj. Łódzkiego

Post autor: Tomek MK2 » czw lip 26, 2007 13:53

Odkrecasz wszystkie sruby musisz tez zdjac oslone paska rozrzadu ale ta gorna czesc po zdjeciu pokrywy zaworow wywalasz stara uszczelke i dokladnie czyscisz pokrywe jak i glowice (te miejsca gdzie przylega uszczelka) potem zakladasz nawa uszczelke to takie male cienkie idzie od stony kola od rozrzadu a ten taki jakby "kolek" po prawej Zreszta bedziesz widzial potem zakladasz pokrywe a na pokrywe te blaszki i skrecasz panietajac zeby zaczac od srodka i na krzyz


za szybki... ;-)

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » czw lip 26, 2007 14:16

Lukasz_mk2 pisze:epiej zainwestować w orginał(jednoczęściowy), w ASO do mk3 kosztuje 67zł.
Dokładnie, jak masz jakiś ani zamiennik po wymianie może lecieć gorzej niż przed. Chyba że zastosujesz dodatkowo silikon.



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw lip 26, 2007 14:27

Ale mi nie leci na łaczeniach tylko od strony alter uszczelka puscila ze starości włoze przejade zobacze



Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » czw lip 26, 2007 15:33

grandilodz pisze:Ale mi nie leci na łaczeniach tylko od strony alter uszczelka puscila ze starości włoze przejade zobacze
to jak wsadzisz zamiennik trzy częściowy to zacznie. U mnie też tak było miałem orginał i mi troche leciało do ogoła pokrywy to kupiłem 3 częściowy shit za 15zł i teraz cieknie na łączeniach bardziej niż wcześniej po całym obwodzie :okej:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 140 gości