uciekajacy prad

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr lip 25, 2007 22:26

Nie czytalem co prawda calego tematu, napisalem odpowiedz na poczatkowe pytanie... A co do tego to wiem jak jest i naprawde nie musisz mnie uczyc :) Chyba ze tez jestes elektronikiem :)



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » śr lip 25, 2007 22:28

GTH pisze:Chyba nadal nie rozumiesz, przeczytaj dokladniej co napisalem a napisalem jak przewaznie jest w rzeczywistosci :) A tego nie musisz mnie uczyc, zapewniam cie ;)
Nie no w rzeczywistosci to jak masz 12V po kilku h postoju auta to aku masz do wymiany. Chodzi tylko o to ze roznica miedzy powiedzmy 12,6 a np 11,8V jest taka, ze albo zapalasz i jedziesz albo dzwonisz po TAXI z kablami rozruchowymi na pokladzie lub ew probujesz "na pych" :grin:



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr lip 25, 2007 22:41

Powiem ci wiecej :) bo zle rozumujesz choc masz troszenke racji. 0,8V nie bedzie robilo wielkiej roznicy pod 1 warunkiem, jezeli zrodlo napiecia bedzie mialo wydajnosc pradowa :) Reasumujac jezeli akumulator straci wydajnosc pradowa to co sie stanie? :) Spadnie jego napiecie, a ze rozrusznik na rozruch potrzebuje dosc duzego pradu a akumulator jako zrodlo napiecia nie bedzie mu w stanie go dostarczyc to co sie stanie? :) Napiecie jeszcze bardziej spadnie a rozrusznik i tak nie przekreci :) Przestan w koncu mnie pouczac :) Chyba ze chcesz porozmawiac to zapraszam na priva, pogadamy o tym i o tamtym
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 22:42 przez GTH, łącznie zmieniany 1 raz.



greg

Post autor: greg » śr lip 25, 2007 22:52

GTH, nie odbieraj tak soobiście bo nikt do Ciebei nic nie ma - poczytaj wszystkie posty i zrozumiesz ze my nie próbujemy cię pouczać i polemizować tylko że my tłumaczymy na chłopski rozum a ty wyjeżdżasz z teoriami - piotrek1313, prosto napisał -
piotrek1313 pisze:jak masz 12V po kilku h postoju auta to aku masz do wymiany.
i tyle - u znajomej było podobnie - odpalam na kablach - chodzi, gasze chce palić, za godzinę nei chce - sprawdzam ładownaie ok, sprawdzam napięcie aku 12,6 za 10minut 12V za godzinę 11V za dwie 9,3V - wiadomo - cela padła i nie ma o czym deliberować



Awatar użytkownika
piotrek1313
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: sob lip 30, 2005 09:40
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: piotrek1313 » śr lip 25, 2007 22:53

GTH pisze:Powiem ci wiecej :) bo zle rozumujesz choc masz troszenke racji. 0,8V nie bedzie robilo wielkiej roznicy pod 1 warunkiem, jezeli zrodlo napiecia bedzie mialo wydajnosc pradowa :) Reasumujac jezeli akumulator straci wydajnosc pradowa to co sie stanie? :) Spadnie jego napiecie, a ze rozrusznik na rozruch potrzebuje dosc duzego pradu a akumulator jako zrodlo napiecia nie bedzie mu w stanie go dostarczyc to co sie stanie? :) Napiecie jeszcze bardziej spadnie a rozrusznik i tak nie przekreci :) Przestan w koncu mnie pouczac :) Chyba ze chcesz porozmawiac to zapraszam na priva, pogadamy o tym i o tamtym

Ja tu nikogo nie chce pouczac, jak tak to odebrales to sorki :) Nie chce tylko zeby ktos zostal wprowadzony w blad, jak np to ze 12V na sprawnym aku jest ok, bo NIE jest ok :bigok: Jezeli chodzi o "wydajnosc pradowa" czy jak to chcesz zwac to przy tym napieciu praktycznie w zadnym aucie warunek nie bedzie spelniony bo przeciez np z 60A przy 11,8V ile ci zostanie?? A nikt nie jest na tyle glupi zeby pakowac aku 120A zamiast 60A :grin:



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr lip 25, 2007 22:56

Okey, nie mam tez czasu na czytanie wsyzstkiego, wbijam tu odswietnie i czasem cos drukne na szybko :) Pozdrawiam ;)



greg

Post autor: greg » śr lip 25, 2007 22:59

no i fajnie że czasami wpadniesz i skrobniesz - po to jest to forum - tylko proszę- nie urażać się i czytać - każdy siedzi po to żeby coś sie dowiedzieć lub komuś pomóc lub jak ma dużo czasu to zabić czas. :bigok:



Awatar użytkownika
GTH
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 21:20
Lokalizacja: Piła

Post autor: GTH » śr lip 25, 2007 23:06

Ja sie nie obrazam ;) Raczej malo czasu mam na fora ale fajnie jest czasem komus pomoc itd. Powodzenia w dalszych modach :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 100 gości