gaz czy disel pomocy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marqs

gaz czy disel pomocy!!!

Post autor: marqs » ndz maja 22, 2005 22:19

mam zamiar kupic golfa II i dlatego odnalazlem te forum i zarejestrowalem sie. nie wiem jednak czy kupic golfa w gazie z bezyna czy kupic disel, jakie sa wady i zalety??



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: gaz czy disel pomocy!!!

Post autor: Gitner » ndz maja 22, 2005 22:23

marqs pisze:mam zamiar kupic golfa II i dlatego odnalazlem te forum i zarejestrowalem sie. nie wiem jednak czy kupic golfa w gazie z bezyna czy kupic disel, jakie sa wady i zalety??
Na temat zalet i wad nie bede pisal. Swego czasu szukalem auta dla panny MK2 1.6D/TD lub 1.8GT z gazem. Skonczylo sie na Polo 1.3GT. Czy zagazuje to sie pomysli. Co do pytania wszystko zalezy od tego ile tego gazu ma spalac?

Pozdro
Gitner



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Re: gaz czy disel pomocy!!!

Post autor: Gitner » ndz maja 22, 2005 22:26

marqs pisze:mam zamiar kupic golfa II i dlatego odnalazlem te forum i zarejestrowalem sie. nie wiem jednak czy kupic golfa w gazie z bezyna czy kupic disel, jakie sa wady i zalety??
Na temat zalet i wad nie bede pisal. Swego czasu szukalem auta dla panny MK2 1.6D/TD lub 1.8GT z gazem. Skonczylo sie na Polo 1.3GT. Czy zagazuje to sie pomysli. Co do pytania wszystko zalezy od tego ile tego gazu ma spalac?

Pozdro
Gitner



Awatar użytkownika
vorlog
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 300
Rejestracja: czw sty 27, 2005 00:17
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: vorlog » ndz maja 22, 2005 22:32

Ja tam wybrałbym Diesla, najlepiej TurboDiesla, co prawda droższa jazda, ale tańsza eksploatacja, prostszy system silnika, mniej kłopotliwa obsługa. Tyle, że takie auto nie służy do szaleństw tylko do normalnej jazdy-uczy między innymi spokojnej, kulturalnej jazdy, czego wszystkim życzę...
Podstawa przy Dieslu to sprawny układ rozruchu i dobry akumulator, wówczas można nie przejmować się zimą, również dobre paliwo pozwala na fajną jazdę, oczywiście, trzeba pilnować wymiany oleju itd.
Pozdrawiam, V.


Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...

marqs

Post autor: marqs » ndz maja 22, 2005 22:46

ja to potrzebuje samochodu do jazdy do szkoly i do pracy cos ekonomicznego i nie do szalenstw, mysle ze silnik 1,3



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » pn maja 23, 2005 00:41

ahahahahahah czlowieku 1.3 wybij sobie z głowy
to lepiej wez 1.6D zwyklasa
ja mam teraz takiego
a mialem/mam 1.6TD
i musze powiedziec ze Td ma pod gazem sporo mocy dostepnej przy wyprzedzaniu i elastycznosc a zuzycie paliwa tez nie jst wysokie
natomiast 1.6D jets na etapie odmulania bo strasznie sie tym jezdzi
ciskam go do 4000tys obrotow i wlasnie zaczal troche sie lepiej bujac a spalanie przy takiej jezdzie to 10L na 190km
zalalem na pusty bak i wyjezdzilem do momentu az zaczal juz szarpac
czyli przy butowaniu i jezdzie po miescie 5.5L
to zarypisty wynik az sam sie zdziwilem
silnik ma 200tys km przejechane
sa klopoty przy wyprzedzaniu tak gdzies przy 80-90kmh bo trzba depnac do konca
ale jak sie buja to juz w miare idzie
polecam goraca Diesla
sam jezdze do szkoly i pracuje wiec dielsel jak znalazl
a dzis na ulicy zajaralo sie sasiadowi auto ktore niedawno zagazowal



Macina

Post autor: Macina » pn maja 23, 2005 09:50

Ja proponuję "traktorka", jeżeli nie zależy Ci bardzo na osiągach to pokochach to cudowne "kle, kle, kle" ja uwielbiam ten dźwięk.
pozdr



Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pn maja 23, 2005 10:31

ja mam 1,3 na poczatku jezdzilem an benzynce ale bral te 7 litrow minimum niby nie duzo ale po zagazowaniu osiagi jakos znacznei eni sapdly i bierze 8,5 gazu czyli 15pln = 100km w sumie tyle ile bierze dizelek, opinie na temat gazu sa podzielone ja jestem na nie ale cena benzyny mnei zmusial do zagazowania a jesli bym mial zminiac auto to tylko czysty diezel bez turbin intercoolerow najlepie g3 lub poloweczk 1,9


kto szybko jedzie tego wolno niosa

Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn maja 23, 2005 10:35

marqs pisze:ja to potrzebuje samochodu do jazdy do szkoly i do pracy cos ekonomicznego i nie do szalenstw, mysle ze silnik 1,3
Jeżeli potrzebujesz tylko do takiej jazdy i nie masz daleko to 1,3 w zupełności wystarczy bez gazu, jeżeli te odległości są większe to najlepiej 1,6 z gazem, bo pali tyle gazu co 1,3 i jest żwawszy.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
Trochim
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
Lokalizacja: betonów
Kontakt:

Post autor: Trochim » pn maja 23, 2005 11:41

bież diesla.

każdy TD objedzie 1.3, 1.6 o tych zagazowanych nie wspominam.

- wiecej miejsca w bagażniku
- odpadają dodatkowe koszty przeglądu
- odpadaja koszty instalacji gazu
- aby zagazowany motor służył długo to i tak trzeba kombinować z odpalaniem, gaszeniem rozgrzeaniem silnika

zawsze można poszukać tańszej ropy i nie chodzi mi tu o żadne redbule itp.

jeżeli chcesz jeździć długo i bezawaryjnie bież 1.6D (w TD jest turbina o którą trzeba troche dbać) a do bardziej sportowej jazdy to 1.6 TD


Nissan Patrol K160

Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » pn maja 23, 2005 11:46

a ja bym wzial 1.8 benzynke i zalozyl gaz :] te same koszta pozniej co dizel :p


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

Awatar użytkownika
baklazan
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: sob gru 25, 2004 02:17
Lokalizacja: jaworzno
Kontakt:

Post autor: baklazan » pn maja 23, 2005 12:25

Trochim pisze: każdy TD objedzie 1.3, 1.6 o tych zagazowanych nie wspominam.

oooo wypraszam sobie jette 1,6td objechalem coprawda ledwo ledwo ale objechalem odcinel okolo 500-600m to byl oczywiscie na benzynce ale nei mozna uogolniac auto autu nie rowne....


kto szybko jedzie tego wolno niosa

cobra333
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: wt lis 02, 2004 13:43
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: cobra333 » pn maja 23, 2005 13:56

trudno jest kupic dobrego klekota polecam te sprowadzone niedawno - masz pewnosc ze był smigany na normalnej ropie nie na pomaranczowej, no i stan ogólny duzo lepszy, proponuje podjechac do diagnosty zbadać poziom dymienia czy silnik w miarę suchy bo nie spodziewaj sie błyszczacych kolektorów i suchutkiego bloku choć czasem sie zdaża


MORE POWER

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pn maja 23, 2005 16:11

baklazan pisze:
Trochim pisze: każdy TD objedzie 1.3, 1.6 o tych zagazowanych nie wspominam.

oooo wypraszam sobie jette 1,6td objechalem coprawda ledwo ledwo ale objechalem odcinel okolo 500-600m to byl oczywiscie na benzynce ale nei mozna uogolniac auto autu nie rowne....
Bo Jetta miała silnik 1V :grin: :grin:
Żartuje ,ale fakt faktem że dużo zależy od danego egzemplarza.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 325 gości