[MK2] 1,8 RP nie chce odpalac
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] 1,8 RP nie chce odpalac
witam
mam problem z odpalaniem. rano musze go krecic nawet kilka do kilkunastu sekund zeby niesmialo zalapal. musze go tak meczyc na wcisnietym gazie bo bez nie ma szans na zapalenie.
wymienilem niebieski czujnik temperatury.
dodam ze po odpaleniu pracuje bardzo nie rowno, ostro nim rzuca przez jakies 5-10 sekund pozniej jest juz ok rowna praca obroty 900.
czego to moze byc wina?
od czego jest ten czerwony czujnik temp.??
dzieki za info
mam problem z odpalaniem. rano musze go krecic nawet kilka do kilkunastu sekund zeby niesmialo zalapal. musze go tak meczyc na wcisnietym gazie bo bez nie ma szans na zapalenie.
wymienilem niebieski czujnik temperatury.
dodam ze po odpaleniu pracuje bardzo nie rowno, ostro nim rzuca przez jakies 5-10 sekund pozniej jest juz ok rowna praca obroty 900.
czego to moze byc wina?
od czego jest ten czerwony czujnik temp.??
dzieki za info
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
nie wiem jak sprawdzic cewke ale kumple mial to samo, wszystko wymienil i nic , ciezko odpalal i nie mial wolnych obrotow i chodzil jak chcial, po wymianie cewki odpalal jak scigacz, z obrotami sie uspokoilo i wszystko bylo ok, wiec wedlug mnie moze byc cos z cewka, zaznaczam ze kolega mial RP przerobionego na gaznik bo sie nie mogl polapac po przekladce silnika z Audi do Mk1,zreszta typ samochodu tu nie ma nic do rzeczy, silnik ten sam wiec ja stawiam na cewke ,wymieniaj.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
jak sprawdzic cewke nie mam pojecia, ale najprosciej bedzie jak wezmiesz od jakiegos kumpla wstawisz do siebie to bedziesz wiedzial czy to ona. to czerwone badziewie nie powinno miec raczej znaczacego wplywu , sprawdz omomierzem a nawet mozna zwykla bateryjka i zarowka, na zimnym silniku poprostu bedzie przewodzil prad a po nagrzaniu silnika wylaczy sie przerywajac obwod, jak termostat w zelazku.narki pisze:witam
chcialbym ponowic swoje pytanie
jak sprawdzic cewke?
i czy ten czerwony włacznik termiczny moze miec wplyw na takie objawy?
i jak sprawdzic czy nie jest walnięty
dodam ze dzisiaj rano odpalil za pierwszym razem
co moze tak swirowac?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 355 gości