[MK2] 1,8 RP nie chce odpalac

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

[MK2] 1,8 RP nie chce odpalac

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 10:34

witam
mam problem z odpalaniem. rano musze go krecic nawet kilka do kilkunastu sekund zeby niesmialo zalapal. musze go tak meczyc na wcisnietym gazie bo bez nie ma szans na zapalenie.
wymienilem niebieski czujnik temperatury.
dodam ze po odpaleniu pracuje bardzo nie rowno, ostro nim rzuca przez jakies 5-10 sekund pozniej jest juz ok rowna praca obroty 900.
czego to moze byc wina?
od czego jest ten czerwony czujnik temp.??
dzieki za info



Awatar użytkownika
mr_simon
..::INTRUDER::..
..::INTRUDER::..
Posty: 509
Rejestracja: pn lut 07, 2005 13:52
Lokalizacja: Dębno
Kontakt:

Post autor: mr_simon » pn maja 23, 2005 10:38

Stawiam na przewody i świece, ale najlepiej będzie jakbyś pofatygował się do stacji diagnistycznej aby podłączyli go pod komputer.


Volskwagen - Das Auto.

Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pn maja 23, 2005 10:41

Ja bym jeszcze dodał kopułkę, palec i cewkę.


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 10:42

przewody, swiece, kopulka i palec ok
a slyszalem ze RPka nie mozna podlaczyc pod kompa tylko kody blyskowe zostaja.
cos probowalem zczytac ale nie idzie mi z tymi blyskami



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 11:09

moze mi ktos powiedziec od czego jest czrwony czujnik temp????



Awatar użytkownika
j_jasiu
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 205
Rejestracja: czw lis 25, 2004 12:28
Lokalizacja: W-wa, Tarchomin
Kontakt:

Post autor: j_jasiu » pn maja 23, 2005 11:10

No to pozostaje cewka


Pozdrawiam
Jasiu II

Kiedyś Mk II 1.6 MADISON i JETTA II 1.8 GT Opel Astra kombi 1.6 16V
Nissan Primera Kombi 2.0 TD
Teraz
Opel Vectra C Caravan 150 KM oraz BMW 316 compact (żony)
Volkswagen Golf GTI Klub Polska #104

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 11:23

jakis mechanior powiedzial ze jak cewka bylaby zrabana to wogole bym go nie odpalil.
moze to ktos skomentowac??



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » pn maja 23, 2005 11:58

narki pisze:moze mi ktos powiedziec od czego jest czrwony czujnik temp????
to nie jest czujnik temp. tylko wyłacznik termiczny od podgrzewania wstepnego kolektora ssacego



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 12:05

dzieki za sprostowanie
ale cz moze miec on wplyw na nakie zachowanie???



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 14:35

moze sie ktos wypowiedziec czy jesli jest uszkodzona cewka to czy silnik moze wogole rowno pracowac a robic takie chece tylko przy rozruchu??



narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » pn maja 23, 2005 17:02

a moze ktos wie jak sprawdzic cewke?



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn maja 23, 2005 17:17

nie wiem jak sprawdzic cewke ale kumple mial to samo, wszystko wymienil i nic , ciezko odpalal i nie mial wolnych obrotow i chodzil jak chcial, po wymianie cewki odpalal jak scigacz, z obrotami sie uspokoilo i wszystko bylo ok, wiec wedlug mnie moze byc cos z cewka, zaznaczam ze kolega mial RP przerobionego na gaznik bo sie nie mogl polapac po przekladce silnika z Audi do Mk1,zreszta typ samochodu tu nie ma nic do rzeczy, silnik ten sam wiec ja stawiam na cewke ,wymieniaj.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

narki
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: czw gru 30, 2004 17:50
Lokalizacja: warszawa

Post autor: narki » wt maja 24, 2005 10:11

witam
chcialbym ponowic swoje pytanie
jak sprawdzic cewke?
i czy ten czerwony włacznik termiczny moze miec wplyw na takie objawy?
i jak sprawdzic czy nie jest walnięty
dodam ze dzisiaj rano odpalil za pierwszym razem
co moze tak swirowac?



Awatar użytkownika
kesier
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: pn lut 07, 2005 21:03
Lokalizacja: Jawor
Kontakt:

Post autor: kesier » wt maja 24, 2005 10:35

narki pisze:witam
chcialbym ponowic swoje pytanie
jak sprawdzic cewke?
i czy ten czerwony włacznik termiczny moze miec wplyw na takie objawy?
i jak sprawdzic czy nie jest walnięty
dodam ze dzisiaj rano odpalil za pierwszym razem
co moze tak swirowac?
jak sprawdzic cewke nie mam pojecia, ale najprosciej bedzie jak wezmiesz od jakiegos kumpla wstawisz do siebie to bedziesz wiedzial czy to ona. to czerwone badziewie nie powinno miec raczej znaczacego wplywu , sprawdz omomierzem a nawet mozna zwykla bateryjka i zarowka, na zimnym silniku poprostu bedzie przewodzil prad a po nagrzaniu silnika wylaczy sie przerywajac obwod, jak termostat w zelazku.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 363 gości