Wskaznik doładowania, a dlugosc wezyka...

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Wskaznik doładowania, a dlugosc wezyka...

Post autor: Lagier » śr lip 25, 2007 12:29

Witam

Zamontowałem ostatnio wskaźnik doładowania w swoim mk3. Pod maska siedzi juz turbinka K24. Dawka paliwa zwiekszona ale autko nie kopci praktycznie wogóle... pomyslałem że ciśnienie doładowania jest wysokie i wszystko jest spalane. Jednak wskaźnik pokazuje że turbinka laduje jedynie 0,6/0,7 bar? I tak się zastanawiam czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru? Cisnienie przeciez powinno byc raczej takie samo w jednym i drugim koncu weza...

A co do samej dawki paliwa jest ustawiona na granicy wysokich obrotow jezeli ja zwieksze zwiekszaja sie obroty na biegu jalowym do okolo 2000 rpm i niestety nie da sie juz ich obnizyc ponieważ wajha od zmiany kata wtrysku opiera sie juz na blokadzie wiec wykrecanie sruby jednej i drugiej w pompie nic nie zmienia.

pozdrooVWki :)
Lagier
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 12:32 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 25, 2007 12:41

Lagier pisze:czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru
moim zdaniem wpływ jest pomijalny - biorąc pod uwagę średnicę tego węzyka i jego pojemność w stosunku do pojemności całego dolotu...



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » śr lip 25, 2007 12:44

cowboy pisze:
Lagier pisze:czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru
moim zdaniem wpływ jest pomijalny - biorąc pod uwagę średnicę tego węzyka i jego pojemność w stosunku do pojemności całego dolotu...
dokladnie tak samo mysle chciałem się upewnić :)

czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony

pozdrawiam


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 25, 2007 13:04

Lagier pisze:czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
w TD nie ma innego wyjścia... w TDI można sprawdzić wskazania z danymi z VAG-a zczytanymi z MAP sensora

jako wzorzeć możesz na chwile podłączyć jakiś wskaźnik przemysłowy np z bańki hydrofora itp urządzęń, nawet na jakieś druty taśmy i się przejechać :)



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » śr lip 25, 2007 13:08

cowboy pisze:
Lagier pisze:czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
w TD nie ma innego wyjścia... w TDI można sprawdzić wskazania z danymi z VAG-a zczytanymi z MAP sensora

jako wzorzeć możesz na chwile podłączyć jakiś wskaźnik przemysłowy np z bańki hydrofora itp urządzęń, nawet na jakieś druty taśmy i się przejechać :)
hehehe :D podjade do chlopakow od VW u mnie i zlookam ;] wolalbym sie upewnic. Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa nie pokazuje sie dymek konkretniejszy tylko jakis taki minimalny ;]
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 13:13 przez Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 25, 2007 13:17

Lagier pisze:Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa
musi za mało jeszcze zwiększyłeś :P



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » śr lip 25, 2007 13:21

cowboy pisze:
Lagier pisze:Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa
musi za mało jeszcze zwiększyłeś :P
z checia bym zapodal wiecej tylko tak jak mowie problem z obrotami na biegu jalowym jest ;]

w sobote rozkrece pompe i biore sie za moda pina regulujacego dawke


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » śr lip 25, 2007 13:23

Lagier pisze:z checia bym zapodal wiecej tylko tak jak mowie problem z obrotami na biegu jalowym jest ;]
ano to ja juz nic nie doradze bo sie nie znam na tych gov modach w TD...

jak juz będzie ostro dymił to wtedy zwiększaj doładowanie... skoro nie dymi to na razie nie ma potrzeby robić świstaka :P



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 13:32

zrob boost pina porzadnego i mozliwe, ze nic juz nie musisz zwiekszac, moze nawet dawka za duza bedzie ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
euglen
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz gru 04, 2005 13:49
Lokalizacja: NML
Kontakt:

Post autor: euglen » śr lip 25, 2007 14:19

zaprzal pisze:zrob boost pina porzadnego
Lagier, W razie czego zapraszam :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111739



Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » śr lip 25, 2007 15:37

spokojnie panowie pierwsze wolne popoludnie i pomecze pina w pompie :D a jak cos sfanzole to Euglen masz to jak w banku ze sie zglosze :P


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lip 25, 2007 16:09

Lagier ty sie nia baw w regulacje na srubie, bo bedziesz mial pupa nie efekt. masz lda to wsadz pina od 1.6 i bedzie chodzil dobrze. sruba to moge sobie ja krecic.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
Lagier
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 232
Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
Lokalizacja: z Polski ;]
Kontakt:

Post autor: Lagier » śr lip 25, 2007 16:11

SouleR pisze:Lagier ty sie nia baw w regulacje na srubie, bo bedziesz mial pupa nie efekt. masz lda to wsadz pina od 1.6 i bedzie chodzil dobrze. sruba to moge sobie ja krecic.
wiadome ale mowie furke odebralem w poniedzialek do domku wracam wieczorem nie mam kiedy sie za to wziac a na wariata robic to bezsensu... w sobote zapewne bede modzil. Na poczatek chce zeszlifowac i spolerowac powierzchnie pina oryginalnego zobaczymy jaki efekt bedzie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 16:30

Lagier pisze:zobaczymy jaki efekt bedzie
sprzeglo odleci


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości