Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
Lagier
- Ma gadane

- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » śr lip 25, 2007 12:29
Witam
Zamontowałem ostatnio wskaźnik doładowania w swoim mk3. Pod maska siedzi juz turbinka K24. Dawka paliwa zwiekszona ale autko nie kopci praktycznie wogóle... pomyslałem że ciśnienie doładowania jest wysokie i wszystko jest spalane. Jednak wskaźnik pokazuje że turbinka laduje jedynie 0,6/0,7 bar? I tak się zastanawiam czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru? Cisnienie przeciez powinno byc raczej takie samo w jednym i drugim koncu weza...
A co do samej dawki paliwa jest ustawiona na granicy wysokich obrotow jezeli ja zwieksze zwiekszaja sie obroty na biegu jalowym do okolo 2000 rpm i niestety nie da sie juz ich obnizyc ponieważ wajha od zmiany kata wtrysku opiera sie juz na blokadzie wiec wykrecanie sruby jednej i drugiej w pompie nic nie zmienia.
pozdrooVWki

Lagier
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 12:32 przez
Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr lip 25, 2007 12:41
Lagier pisze:czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru
moim zdaniem wpływ jest pomijalny - biorąc pod uwagę średnicę tego węzyka i jego pojemność w stosunku do pojemności całego dolotu...
-
Lagier
- Ma gadane

- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » śr lip 25, 2007 12:44
cowboy pisze:Lagier pisze:czy długość wężyka łączącego kolektor z pompą a potem w końcu wzkaźnik z trójnikiem nie ma wpływu na dokładność pomiaru
moim zdaniem wpływ jest pomijalny - biorąc pod uwagę średnicę tego węzyka i jego pojemność w stosunku do pojemności całego dolotu...
dokladnie tak samo mysle chciałem się upewnić
czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
pozdrawiam
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr lip 25, 2007 13:04
Lagier pisze:czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
w TD nie ma innego wyjścia... w TDI można sprawdzić wskazania z danymi z VAG-a zczytanymi z MAP sensora
jako wzorzeć możesz na chwile podłączyć jakiś wskaźnik przemysłowy np z bańki hydrofora itp urządzęń, nawet na jakieś druty taśmy i się przejechać

-
Lagier
- Ma gadane

- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » śr lip 25, 2007 13:08
cowboy pisze:Lagier pisze:czyli jedyna opcja jeszcze to sprawdzić na innym wskaźniku czy obecny który poisadam nie jest uszkodzony
w TD nie ma innego wyjścia... w TDI można sprawdzić wskazania z danymi z VAG-a zczytanymi z MAP sensora
jako wzorzeć możesz na chwile podłączyć jakiś wskaźnik przemysłowy np z bańki hydrofora itp urządzęń, nawet na jakieś druty taśmy i się przejechać

hehehe

podjade do chlopakow od VW u mnie i zlookam ;] wolalbym sie upewnic. Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa nie pokazuje sie dymek konkretniejszy tylko jakis taki minimalny ;]
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 13:13 przez
Lagier, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr lip 25, 2007 13:17
Lagier pisze:Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa
musi za mało jeszcze zwiększyłeś

-
Lagier
- Ma gadane

- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » śr lip 25, 2007 13:21
cowboy pisze:Lagier pisze:Dziwi mnie fakt dlaczego mimo zwiekszania dawki paliwa
musi za mało jeszcze zwiększyłeś

z checia bym zapodal wiecej tylko tak jak mowie problem z obrotami na biegu jalowym jest ;]
w sobote rozkrece pompe i biore sie za moda pina regulujacego dawke
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
cowboy
- V.I.P.

- Posty: 7253
- Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: cowboy » śr lip 25, 2007 13:23
Lagier pisze:z checia bym zapodal wiecej tylko tak jak mowie problem z obrotami na biegu jalowym jest ;]
ano to ja juz nic nie doradze bo sie nie znam na tych gov modach w TD...
jak juz będzie ostro dymił to wtedy zwiększaj doładowanie... skoro nie dymi to na razie nie ma potrzeby robić świstaka

-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 13:32
zrob boost pina porzadnego i mozliwe, ze nic juz nie musisz zwiekszac, moze nawet dawka za duza bedzie

[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
-
Lagier
- Ma gadane

- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » śr lip 25, 2007 15:37
spokojnie panowie pierwsze wolne popoludnie i pomecze pina w pompie

a jak cos sfanzole to Euglen masz to jak w banku ze sie zglosze

[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
souler
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
-
Kontakt:
Post
autor: souler » śr lip 25, 2007 16:09
Lagier ty sie nia baw w regulacje na srubie, bo bedziesz mial pupa nie efekt. masz lda to wsadz pina od 1.6 i bedzie chodzil dobrze. sruba to moge sobie ja krecic.
Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo
-
Lagier
- Ma gadane

- Posty: 232
- Rejestracja: sob paź 15, 2005 21:29
- Lokalizacja: z Polski ;]
-
Kontakt:
Post
autor: Lagier » śr lip 25, 2007 16:11
SouleR pisze:Lagier ty sie nia baw w regulacje na srubie, bo bedziesz mial pupa nie efekt. masz lda to wsadz pina od 1.6 i bedzie chodzil dobrze. sruba to moge sobie ja krecic.
wiadome ale mowie furke odebralem w poniedzialek do domku wracam wieczorem nie mam kiedy sie za to wziac a na wariata robic to bezsensu... w sobote zapewne bede modzil. Na poczatek chce zeszlifowac i spolerowac powierzchnie pina oryginalnego zobaczymy jaki efekt bedzie
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=52442&sid=35d1486d4778b56e470bdd838e43350e][img]http://members.lycos.co.uk/lagierek/temp/sig_new.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2941803#2941803]SPRZEDAM!!! DUNLOP SPORT MAXX NEW!![/url]
-
zaprzal
- VW Baron

- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
-
Kontakt:
Post
autor: zaprzal » śr lip 25, 2007 16:30
Lagier pisze:zobaczymy jaki efekt bedzie
sprzeglo odleci
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości