dla niedowiarkow
wynik bardzo przecietny ale ladnie pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment
mk1 1.6TD JR k24 1,2bar gov mod, bylejakość
wynik w kW nie w KM
kliknij zeby powiekszyc
Ostatnio zmieniony śr lip 25, 2007 14:16 przez zaprzal, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal pisze:pokazuje jak wysoko TD moze trzymac moment
120 NM przy 6000 rpm... ale z drugiej strony do 3000 rpm to auto nie jedzie
czyli użyteczny zakres obrotów przy ściganiu 3400-5400... w TDI kręconym też bedzie to 2000 rpm np. 2500-4500
kwestia chu*** turbawki, do wykresu byl seryjny maluśki wydeszek itp, to wszystko sie da poprawic, poza tym lepiej jechac na nizszym biegu niz ten sam zakres ale na wyzszym
[ Dodano: Sro Lip 25, 2007 9:20 am ]
cowboy pisze:120 NM przy 6000 rpm
120nm przy 6tys ale tylko 160nm max czyli raczej niewielki spadek, jak wiadomo przy tych obrotach moc jest wieksza
ale nie patrz na wartosci tylko na przebieg linii, ten setup jest praktycznie seryjny stad niskie wartosci
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ten stary 300turbo tez jest ciekawy, tak obnizona kompresja, ze az ledwo pracuje na wolnych obrotach max obroty to ma takie, ze nie powiem bo nikt mi w to nie uwierzy (prawdziwy hardcore) ale pompa juz nie jest taka jak w vw tylko rzedowa - nieco inne mozliwosci, skladana przez specow z Finlandii, niestety skrzynia biegow jest pochrzaniona i auto zaczyna ruszac przy zbyt wysokich obrotach, dlatego az 12,3 ET
ach te stare diesle z wrazenia az swojego rozbilem
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
mam nadzieje że niedlugo i mój wykres sie tu znajdzie.
co do hamowania na tak wysokich obrotach to długo trzeba tak trzymać??bo nie chciał bym żeby przy 6000 obr wysralo mi uszczelke.
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
andrew19_86 pisze:właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem mesia W124 300TD w automacie,zobaczymy co to potrafi
silnik jest masakryczny kozak gratuluje
[ Dodano: Czw Lip 26, 2007 8:32 pm ]
dawid018 pisze:mam nadzieje że niedlugo i mój wykres sie tu znajdzie.
co do hamowania na tak wysokich obrotach to długo trzeba tak trzymać??bo nie chciał bym żeby przy 6000 obr wysralo mi uszczelke.
watpie zebys dal rade sie wkrecic na 6tys bez modow :p sam sie tez tak wysoko nie wkrecam
a uszczelke mozna i przy 2tys wysrac
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal pisze:Cytat:
przy laczku w podłodze,odklejam żołądek od oparcia fotela.
e tam seria to mół bagienny
zaprzał,przez ponad 2 miechy jeździłem mk3 1Y rodziców,więc dla mnie przesiadka na 3 litrowego wychuchanego,zadbanego turbo diesla jest całkiem niezłym przeżyciem hehe,w serii to ma chyba 150 kucy jak mnie pamięć nie myli?,ale dobra nie o tym temat