Zbyt cicha turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 14:14

TommyB pisze:Z zewnątrz czy ze srodka?
bardziej ze środka , przy wyłączonym radiu ( w trakcie jazdy)........ albo najlepiej na postoju przy otwartych drzwiach dodaj troche gazu i słuchaj czy nie świszczy



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 14:40

Gazu nie dodam, bo takiej fury się jeszcze nikt u mnie w rodzinie nie dorobił, bądź co bądź to ponad 100tys. złotych za używke :wink:



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 14:43

TommyB pisze:Gazu nie dodam, bo takiej fury się jeszcze nikt u mnie w rodzinie nie dorobił, bądź co bądź to ponad 100tys. złotych za używke :wink:
ja pisze o golfie , a nie o audi :P



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 15:01

damcio151 pisze:
olek256 pisze:No i na dodatek jeszcze jestem bez kata...
to dal tego gwiżdże :)
zdrowe turbo nie gwiżdże , albo jest gdzieś jakaś nieszczelność
jak turbo gwiżdże to może przelatać jeszcze tysiące km , a może kilka , jak nie gwiżdże to jest ok , ważne , żeby auto miało kopa i turbo nie waliło olejem
wogole w nowych autach tez slychac turbo jak sie ladnie wkreca , zwlaszacza przy pierwszych 2 biegach(tak jak u mnie).
ja w audi a6 z 2006r nie słyszałem turbo :P
To ja chyba źle zrozumiałem, cały czas pisałem o tej A6, nie o Golfie. Ładnie się dogadaliśmy. :grin:

[ Dodano: 24 Lip 2007 21:23 ]
No i po sprawie, byłem, zobaczyłem, podziękowałem, już miałem brać, wszystko niby ok, a koleś żeby mnie przekonać to wsiadł i wdusił gaz w podłoge tak aż do końca obrotów, no i wyszło szydło z worka, najpierw błękitny dym, potem czarna chmura, w końcu z rury poszło ze 100g oleju na ziemie, samochód zgasł i nie chciał odpalić, potem zapalił ale dziwnie chodził, juz jak zobaczyłem chmure to podziękowałem, ale koleś mi mówi że przepalić trzeba i przepalił, w zasadzie powinienem mu podziękować, bo bym się wsadził na minę, a tak to jest ok, szukam dalej, jakby ktoś miał na sprzedaż 1Z na dolnym ślasku, koniecznie z Airbagiem w dobrej cenie to byłbym chętny.



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » wt lip 24, 2007 21:44

TommyB pisze: ale koleś mi mówi że przepalić trzeba i przepalił
i jeszcze pewnie na zimnym silniku.... co za burak.... :panna:


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 22:09

Fakt jeszcze zimny, ale zimny nie zimny, takich numerów to żaden silnik nie powiniene robić, takie chmury i olej z rury, to ja specjalistą nie jestem, ale pierwszy raz widziałem.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 22:13

Fakt jeszcze zimny, ale zimny nie zimny, takich numerów to żaden silnik nie powiniene robić, takie chmury i olej z rury, to ja specjalistą nie jestem, ale pierwszy raz widziałem.
turbo się wysrało !!!



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 22:32

a takie ciche było :wink: tak czułem że za ciche, tak z ciekawości, to dużo naprawa wyniesie? Chciałbym żeby dużo, bo nie lubie jak mnie ktoś chce zrobić w ch... i to jeszcze za niemałą kasę.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 22:35

TommyB pisze:a takie ciche było :wink:
to dobrze , ale napisałem , że ma nie srać olejem ,a ona sra i to konkretnie
TommyB pisze:tak z ciekawości, to dużo naprawa wyniesie? Chciałbym żeby dużo, bo nie lubie jak mnie ktoś chce zrobić w ch... i to jeszcze za niemałą kasę.
dużo :) jakieś 1000-1500 zł



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 22:38

No to ładnie bym się załatwił, mi nie przyszło do głowy nawet żeby tak ciągnąć obroty do końca i to na zimnym, dobrze że sam na to wpadł. No nic 1Z moze sie jeszcze jakiś trafi, oby normalny, bo takie to mnie nie śmieszą już :wink: A na rozgrzanym można tak do końca dociągać obroty na luzie?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 22:41

TommyB pisze:A na rozgrzanym można tak do końca dociągać obroty na luzie?
ogólnie na luzie nie powinno się gazować , jak już to do 3.5 tyś max , ale to nie jest wskazane dla silnika :) dlatego tak jak pisałem wcześniej , przy kupnie podgazuj auto na postoju trochę i zobacz , czy mocno kopci , na jaki kolor i czy turbo mocno gwiżdże .... najlepiej byłoby zrobić jeszcze diagnozę dynamiczną .



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 22:43

Diagnoza dynamiczna, czyli mam sie przejechać i sprawdzić czy równomiernie rozwija moc, czy podpiąć pod VAG i tam jest taka opcja?



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 22:45

TommyB pisze:Diagnoza dynamiczna, czyli mam sie przejechać i sprawdzić czy równomiernie rozwija moc, czy podpiąć pod VAG i tam jest taka opcja?
diagnoza dynamiczna , czyli musisz zrobić logi na 3-4 biegu od 1500 do 4000 obr z grup 003 , 008 i 011
wtedy widzisz jak turbo pompuje i czy przepływka nie tnie dawki itp
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 22:46 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości