Jakie uszczelki pod pokrywą zaworów, i gdzie one są?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Jakie uszczelki pod pokrywą zaworów, i gdzie one są?

Post autor: janek822 » wt lip 24, 2007 20:58

Witam, coraz częściej zauważam wyciekający olej z góry pokrywy zaworów, z tych czarnych korków. Co to są za uszczelki i jak sie je wymienia?

Obrazek

a te uszczelki to takie znalazłem w IC
Obrazek Obrazek



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lip 24, 2007 21:03

Co do uszczelek, to na drugiej fotce masz wlasnie komplet - jedne sa od gory, drugie od spodu pokrywy. Wymieniasz wszystkie 6 inaczej znow bedzie cieklo.. Musisz odkrecic pokrywe, od razu wymieniasz uszczelke pokrywy, odkrecasz korki, podmieniasz uszczelki i skrecasz i cala filozofia.

Gitner
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 21:04 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
janek822
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 405
Rejestracja: ndz lip 09, 2006 04:48
Lokalizacja: Śląsk(K-ck)
Kontakt:

Post autor: janek822 » wt lip 24, 2007 21:06

czyli spoko sam zrobie, górne to powinny łatwo zejść ale czy dolne też tak łatwo sie wyciąga? Miałem zamiar najpierw tam zajrzeć ale trzeba od razu uszczelke pod pokrywe wymienić.


chip+216(made in mirass) = około 130PS/290NM narazie :)

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt lip 24, 2007 21:13

janek822 pisze:czyli spoko sam zrobie, górne to powinny łatwo zejść ale czy dolne też tak łatwo sie wyciąga?
Latwo wychodza..
Miałem zamiar najpierw tam zajrzeć ale trzeba od razu uszczelke pod pokrywe wymienić.
No wyjscia nie ma.. z doswiadczenia powiem ze wczesniej wymienilem tylko gorne uszczelki i po miesiacu znow cieklo.. u wuja tez w 1Z wymienilem komplet i juz 1.5 roku sucho..

Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
Maciuś01
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 575
Rejestracja: czw paź 26, 2006 17:08
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Maciuś01 » śr lip 25, 2007 10:21

Jak chcesz mieć sucho to tak jak napisano wszystkie uszczelki oraz bod kapą. I jest spokój na dłużej.

Można dostać kpl uszczelek tzn pod kapę i pod śruby (6szt).



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości