Gaśnie, nie zapala.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Gaśnie, nie zapala.

Post autor: qra » śr lip 18, 2007 21:32

Witam,
Drodzy Panowie, mam problem ze swoim golfikiem.

Problem wygląda tak:

Samochód bez reguły kiedy, nie chce zapalać potem odczekam chwile (też róznie, minute dwie, 20) i odpala od razu. Gaśnie podczas jazdy. Nie chce zapalać. Raz jest wszystko w porządku a raz jest porażka potrafi pare razy gasnąć. Strasznie mnie to denerwuje. Nie ma znaczenia czy jest ciepły czy zimny. Wskazówka prędkościomierza wariuje jak próbuję zapalic a nie chcę (podnosi sie i opada w szymkim tempie), czasami jak przekręcam kluczyk rozrusznik nie kręci. Wymieniłem czujnik powietrza dolotowego ponieważ pokazywał złą temperaturę powietrza (raz -30 a raz +60 stopni) . Może przez chwile było dobrze. Potem wymieniłem uszczelke pod pokrywą zaworów bo trochę się pociła, było dobrze przez jakiś czas. Wymieniłem świece i kable, wymieniłem olej i filtry (prócz paliwa) ale i na gazie i na benzynie jest to samo.

Panowie nigdzie się nie dowiem lepiej co zrobić niż tutaj. Liczę na Was. Jak zawsze będę chojnie rozdawał punkciki, proszę tylko o poważne odpowiedzi ludzi, którzy wiedzą co mówią.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2007 21:33 przez qra, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

Awatar użytkownika
dziejo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8880
Rejestracja: pn lis 14, 2005 02:40
Lokalizacja: Kantorowice
Silnik: AFN

Post autor: dziejo » śr lip 18, 2007 22:00

kiedy zgaśnie musisz bez względnie sprawdzic w pierwszej kolejności czy po prostu jest iskra a pózniej dalej bedziemy myslec ( po nitce do kłębka )



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » śr lip 18, 2007 22:08

dziejo pisze:kiedy zgaśnie musisz bez względnie sprawdzic w pierwszej kolejności czy po prostu jest iskra a pózniej dalej bedziemy myslec ( po nitce do kłębka )
iskra jest. sprawdzałem. jutro sprawdze jeszcze dla pewności. czekam na dalsze sugestie.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

szsz01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt lis 23, 2004 01:31

Post autor: szsz01 » śr lip 18, 2007 22:21

sprawdź klemy na akumulatorze, cuda potrafią się dziać z samochodem z tego powodu,
poza tym posłuchaj, czy za każdym razem po przekręceniu kluczyka odzywa się pompa paliwa, może być uszkodzona i się zatrzymuje, nie dopompowuje paliwa, raz się włącza a raz nie



Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » śr lip 18, 2007 22:47

moim zdaniem problem tkwi w elektryce gdyby była pompa to rozrusznik by krecil

ja predzej bym obstawil kostke stacyjki


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » czw lip 19, 2007 00:48

szsz01 pisze:sprawdź klemy na akumulatorze, cuda potrafią się dziać z samochodem z tego powodu,
poza tym posłuchaj, czy za każdym razem po przekręceniu kluczyka odzywa się pompa paliwa, może być uszkodzona i się zatrzymuje, nie dopompowuje paliwa, raz się włącza a raz nie
klemy ok. pompa ok, zawsze mam duzo wachy, pozatym to sie dzieje i na gazie i na benzynie (chociaz odpalam tylko na benzynie, taka instalacja).
Dzaba83 pisze:moim zdaniem problem tkwi w elektryce gdyby była pompa to rozrusznik by krecil

ja predzej bym obstawil kostke stacyjki
Też myślę, że to elektryka, ale nie kostka stacyjki ... od tego by gasł ?


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

budzyn
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: ndz sie 28, 2005 10:31
Lokalizacja: [NDZ] Działdowo

Post autor: budzyn » czw lip 19, 2007 14:14

Miałem tak samo jak Ty- w pewnym momencie wariował obrotomierz. Samochód zgasł i poźniej przez dłuższą chwilę nie mogłem go zapalić- była to na tyle upierdliwa diagnoza, że jak samochód chodził to chodził a czasem cos mu strzeliło i wariował - okazało się, że padł Czujnik Położenia Wału korbowego. Po wymianie - jak ręką odjął



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » czw lip 19, 2007 19:30

budzyn pisze:Miałem tak samo jak Ty- w pewnym momencie wariował obrotomierz. Samochód zgasł i poźniej przez dłuższą chwilę nie mogłem go zapalić- była to na tyle upierdliwa diagnoza, że jak samochód chodził to chodził a czasem cos mu strzeliło i wariował - okazało się, że padł Czujnik Położenia Wału korbowego. Po wymianie - jak ręką odjął
Czujnik wału korbowego mówisz... hmm ciekawe... ile taki czujnik kosztuje? trzeba potem pewnie jeszcze na VAGa podjechacc i zaadaptowac. Ostatnio mialem sprawdzane błędy i nie było nic o czujniku wałłu korbowego...

Dzisiaj skrupulatnie się przyglądam zjawisku gaśnięcia, i tego , że nie można przez jakiś czas zapalić. Jak na początku kręcę to nie ma iskry... raz jest raz nie ma... jak jest to odpala, jak nie ma to nie. ale jak jest iskra to tez ma barzdo czesto problemy z odpaleniem. Wyglada to bardzo dziwnie. A po chwili jest tak jakby nic nigdy mu nie było, przekręcam kluczyk i zakręci może ze dwa razy i już ładnie chodzi. Aż do momentu.... :/ już mnie to zaczyna strasznie wpieniać... ucierpiała już na tym zaślepka od airbaga :P

Jutro mam zamiar udać się do elektryka, może on coś zaradzi ?
Tymczasem czekam na dalsze wypowiedzi.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » czw lip 19, 2007 19:48

tez mysle ze to czujnik impulsu wału korbowego, w starym moim aucie tez komp niepokazywał jego błedu, pokazał bład tylko gdy auto stało podlaczone pod kompa i w tym czasie zgasło, lecz musiałem czekac prawie 2 godz na to....
i sprawdz tez profilaktycznie cewke zaplonowa, podmien sie z jakims kumplem na chwile



Awatar użytkownika
Dzaba83
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 420
Rejestracja: sob sie 26, 2006 08:59
Lokalizacja: Ostrow wlkp
Kontakt:

Post autor: Dzaba83 » czw lip 19, 2007 20:58

ja mialem podobne objawy i tez reguly nie było czy byl zimny czy rozgrzany raz cyknał na raz a czasami po jakims czasie i pomogła wymiana kostki - kosztowała mnie 17 zł

co do tego czujnika to tez sie zgodze z kolegami tez moze byc tego przyczyna


posłużę Vagiem

Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » pt lip 20, 2007 19:37

Pożyczyłem cewkę z modułem nową. Mam ją teraz w aucie. Iskra jest lipna... taka miotła a nie taka ładna niebieska wąska iskra. Problemy z odpalaniem, może coś jest lepiej a może to po prostu ja jestem przewrażliwiony. Chodzi od pół godziny sobie w garażu, zobaczymy czy zgaśnie, z dwie godziny dam mu pochodzić... ale wydaje mi się , że to nie to. może kopułka, palec, itd? ?? Panowie pomóżcie bo już ...... dostaje.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

Awatar użytkownika
VwDarek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 525
Rejestracja: pt sie 11, 2006 17:54
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: VwDarek » pt lip 20, 2007 20:18

qra, NIe jestem pewien ale znajomy w Mk3 to mial i na trasie jak mu zgasl to odczepil kleme+ i po paru minutach podpiął i wszystko ladnie dziala az do tej pory :bigok:



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » wt lip 24, 2007 15:10

Panowie!
Wymieniłem czujnik halla, czujnik położenia wału, kable, świece, kopułkę, palec.
Auto nadal ma te same objawy... :/
Chwile po wymianie czujnika wału ładnie odpalał iskra była, nie minęło parę minut i już znowu to samo, iskry brak. Raz jest raz jej nie ma jak jej się podoba.
Co mi pozostało ? ECU ? :/ to kosztowna sprawa i tego się najbardziej obawiałem.

Panowie proszę o jakieś porady, auto miało iść na sprzedaż ale teraz muszę je zrobić i zostanie ze mną jeszcze parę miesięcy.

Czekam na odpowiedzi,
pozdr.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

zoso8894
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: czw gru 21, 2006 18:05
Lokalizacja: wwa

Post autor: zoso8894 » wt lip 24, 2007 15:47

rozumiem ze masz 2litry 2E,
z tylu silnika pod koletorem wlotowym z prawej strony stojac na wprost widac poziomo wtyczkę na 2 przewody.
wyciagnij ja podlacz do tych wyprowadzen diode swiecącą ktora jest szeregowo polaczona z opornikiem 100 do 500 ohm
nst włóz wtyczne z powrotem i kręć rozrusznikiem wtedy niech ktos inny sprawdzi czy dioda miga.

jesli nie to zmień odwrotnie wyprowadzenia tzn podlącz ten patent odwrotnie do wtyczki

jesli dalej nie miga to gleba , komp raczej napewno albo smaruj do elektryka lepiej
Ostatnio zmieniony wt lip 24, 2007 15:51 przez zoso8894, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości