Zbyt cicha turbina

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Zbyt cicha turbina

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 12:21

Witam, co prawda jeszcze swojego golfa nie mam, ale intensywnie szukam i powiedzmy że znalazłem, tylko jest jeden problem, tak mi się wydaje przynajmniej. Chodzi o to że znalazłem z naprawdę małym przebiegiem, udokumentowanym 1Z 140.000 ( nie mówcie że przekręcona książka bo jedna właścicielka i środek naprawdę nie wytarty jest, ani pedały ani kierownica ani gałka od biegów ). Niby wszystko ok, krótko grzeje świece, pali idealnie, silnik suchy, ale wydaje mi się że turbina działa za cicho, prawie jej nie słychać, szukam już 3 miechy i zawsze coś było słychać, taki świst, a tutaj tylko tak lekko słychać jak się załączy, ale naprawdę pomijalnie. To mój pierwszy samochód i pierwszy diesel którym będę jeździł, czy z tym turbo jest coś nie tak? Siada, czy tak ma być? Dziękuje za pomoc.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 12:25

TommyB pisze:krótko grzeje świece,
on w tych temp. nie grzeje świec :bajer:
TommyB pisze:ale wydaje mi się że turbina działa za cicho, prawie jej nie słychać,
jeżeli autko ma kopa , to znaczy , że turbo jest zdrowe ( zdrowe turbo ma nie gwizdać )
TommyB pisze:czy z tym turbo jest coś nie tak?
jak masz dostęp do vaga to obacz ile turbo pompuje i będzie wszystko wiedział



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 12:30

No i już pierwsza plama, myślałem że diesle zawsze grzeja świece, do vaga dostępu nie mam, ale samochód zwija się całkiem przyzwoicie, w porównaniu z samochodem taty, którym teraz sie poruszam to muł ale ogólnie jest i tak nieźle. Troche mi ulżyło, bo już się bałem że dalej musze szukać autka, jeżeli tak ma być to chyba będę go brał i będe pełnoprawnym członkiem forum :wink: Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 12:32

TommyB pisze:No i już pierwsza plama, myślałem że diesle zawsze grzeja świece
nie TDI , tu ECU załącza je gdy jest poniżej 5 st. na zewnątrz
TommyB pisze:w porównaniu z samochodem taty, którym teraz sie poruszam to muł ale ogólnie jest i tak nieźle
jaki silnik ma twój tata :?:



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 12:34

2.0 benzyna (136km), to teraz może offtopic: Widze że masz rezystor, po jakimś tam czasie nie ma skutków ubocznych?



Awatar użytkownika
inek01
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3686
Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:08
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: inek01 » wt lip 24, 2007 12:35

damcio151 pisze:tu ECU załącza je gdy jest poniżej 5 st. na zewnątrz
Dokladnie to jesli plyn ma mniej niz 5*C. Na dworzu moze byc i -20*C ale jesli silnik cieply... ;)


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 12:37

inek01 pisze:Dokladnie to jesli plyn ma mniej niz 5*C. Na dworzu moze byc i -20*C ale jesli silnik cieply... ;)
:okej:
TommyB pisze:Widze że masz rezystor, po jakimś tam czasie nie ma skutków ubocznych?
używam go bardzo rzadko ..... ostatnio nawet go nie używam :P , skutków ubocznych nie widzę



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 12:39

To jak już ciągne te moje pytania, to jeszcze jedno, czym się różni wersja rabbit od normalnej? Bo w środku nic innego od normy nie widze.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 12:41

TommyB pisze:czym się różni wersja rabbit od normalnej?
to byłą taka wersja w MKIII :-k , ogólnie jest to taka wersja , czyli inna tapicerka itp



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 12:46

Ok, czyli wszystko wiem, turbo w takim razie powinno jeszcze trochę pochodzić i tak ma być, jeszcze raz dzisiaj obejrze samochód i jak będzie ok, to biore, życzcie powodzenia.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 12:48

TommyB pisze:Ok, czyli wszystko wiem, turbo w takim razie powinno jeszcze trochę pochodzić i tak ma być, jeszcze raz dzisiaj obejrze samochód i jak będzie ok, to biore
poczytaj w dziale "chce kupić auto" co należy sprawdzić przy kupnie MKIII
TommyB pisze:życzcie powodzenia.
powodzenia :bigok:



olek256
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 330
Rejestracja: śr paź 25, 2006 10:49
Lokalizacja: L-wa

Post autor: olek256 » wt lip 24, 2007 13:24

damcio151 pisze:jeżeli autko ma kopa , to znaczy , że turbo jest zdrowe ( zdrowe turbo ma nie gwizdać )
moje auto ma kopa a turbina pieknie swiszcze , miod dla uszu :D No i na dodatek jeszcze jestem bez kata...

wogole w nowych autach tez slychac turbo jak sie ladnie wkreca , zwlaszacza przy pierwszych 2 biegach(tak jak u mnie).


Nie ma tego dobrego, co by na zle nie wyszlo...

Pan instruktor nauki jazdy :bigok:

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » wt lip 24, 2007 13:37

olek256 pisze:No i na dodatek jeszcze jestem bez kata...
to dal tego gwiżdże :)
zdrowe turbo nie gwiżdże , albo jest gdzieś jakaś nieszczelność
jak turbo gwiżdże to może przelatać jeszcze tysiące km , a może kilka , jak nie gwiżdże to jest ok , ważne , żeby auto miało kopa i turbo nie waliło olejem
wogole w nowych autach tez slychac turbo jak sie ladnie wkreca , zwlaszacza przy pierwszych 2 biegach(tak jak u mnie).
ja w audi a6 z 2006r nie słyszałem turbo :P



TommyB
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: wt lip 24, 2007 09:33
Lokalizacja: Głogów

Post autor: TommyB » wt lip 24, 2007 14:10

Z zewnątrz czy ze srodka? Bo ze środka w tej klasie i w tym roczniku wogóle mało słychać otoczenie.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości