chwilowy brak mocy w AFN'ie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Damien
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 310
Rejestracja: pt lip 22, 2005 11:14
Lokalizacja: Kłodzko<->Legnica
Kontakt:

Post autor: Damien » czw lip 19, 2007 09:48

cowboy, a powiedz mi gdzie moge zobazyc ta sztange? bo patrze i patrze... ale nic nie widze :(


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images33.fotosik.pl/9/1a3ee473dfbc296a.jpg[/img][/url]


[size=150][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124166]Moja Audiana A4 avant[/url] [/size]

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 19, 2007 10:11

Damien pisze:cowboy, a powiedz mi gdzie moge zobazyc ta sztange? bo patrze i patrze... ale nic nie widze :(
sztanga wchodzi do gruszki przy turbo



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 19, 2007 10:23

Damien pisze:a powiedz mi gdzie moge zobazyc ta sztange? bo patrze i patrze... ale nic nie widze :(
wklejam tą fotkę chyba 25 raz :)

Obrazek



Awatar użytkownika
radarTDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 72
Rejestracja: sob mar 24, 2007 16:12
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Kontakt:

Post autor: radarTDI » pn lip 23, 2007 19:28

cowboy pisze:jeżeli masz pierburga to rzadko w sumie padają zaworki n75 w AFN... co innego cykające metalowe w 1Z...

jeżeli sztanga chodzi ciężko i skokowo opada na dół to przyczyną jest układa sterowania kierownicami spalin...

zapieczony, zawalony sadzą lub po prostu zacinający się... najprościej to sztange rozruszać porządnie na początek
tzn ze ta sztanga ma leciutko chodzic ??? sprawdzalam wszystkie wężyki i nie widać tam żadnych przetarc. Pozatym akurat teraz zle nie jest - u mnie dzieje sie tak tylko czasami. Nie zamienialam miejscami tych zaworow, bo teraz jest wszystko ok. Ale pewenie niedlugo znowu (skoro tak juz bylo) go zaboli i wtedy wymienie ten zawor n75



Caveman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: śr lip 11, 2007 21:47
Lokalizacja: UK (Polska Poznan)

Post autor: Caveman » wt lip 24, 2007 00:07

jezeli masz zmienna geometrie rozbieraj turbo i to na 90%
wsadz reke i poruszaj krzywka gora dol to musi chodzic bardzo plynnie
:prayer:



domek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 100
Rejestracja: ndz mar 20, 2005 00:14
Lokalizacja: Krakow
Kontakt:

Post autor: domek » wt lip 24, 2007 23:00

Nio chyba w AFNie to wszystkie sa zmienne :bajer: pisze chyba bo juz nie wiem :chytry:


"nie wdawaj sie w dyskusje z idiota, najpierw sprowadzi Cie do swojego poziomu, a pozniej wykonczy doswiadczeniem"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 154 gości