i wszystko jasnegrzaneczka997 pisze:bo Apsik pracuje w NL wiec nie ma czasu na mody
MK2G60 (by Apsik) - Sezon 2008 - Projekt zakończony!!!---!!!
Moderator: G0 Karcio
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Gruby_malbork
- Forum Master
- Posty: 1156
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 23:23
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Bedzie "kontrowersyjna" wypowiedź:andrew19_86 pisze:jak wróci z walizką sianka to pewnie znów nas czymś zaskoczy
...ponieważ pracuję już w PL, a robienie 2 aut jednocześnie jest bardzo trudne, tymbardziej że G-lader wymaga juz wymiany, od wczoraj bardzo powaznei zaczynam mysleć juz nad przejściem w Turbo.
Cały problem polega na tym, że obecnie musialbym wlozyc 4000zł w nowy kompresor, wtryski nowe juz na szczescie są, ale to dałoby max 250KM ... a wpakowac 4000zł i liczyć na skok 16KM - na to mnie niestety nie stać.
Po wstępnych ustaleniach z GTO doszliśmy do wniosku, że można ewentualnie turbo setup zapodać na mojej głowicy i na ostrym wałku, w kazdym razie chodzi o to że w cenie DO 4000zł będę miał setup z potencjałem około 330KM i 400Nm
Jest jeszcze opcja na głowicy X-flow (ABA) no ale tu trzeba by P&P robic i dolot dorwać.
Szczegółów setup'u jeszcze nie mamy ustalonych, ale planowana turbina to GT28RS lub GT2871, wtryski te ktore mam od S2 sa prawdopodobnie za małe i chyba 440ccm beda potrzebne, kolektor raczej się uspawie jakis albo coś gotowego z USA
Mam nadzieje ze w tym roku to wyjedzie ... a jezeli wyjedzie to sa duze szanse ze o 100KM mocniejsze
tak czy siak ... życie czasami zmusza do podjęcia takich a nie innych kroków.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
- andrew19_86
- Forum Master
- Posty: 1572
- Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Tylko nie to!! Projekt straci glowne zalozenie jakim bylo oryginalne 8v G60 Moze jednak jeszcze przeanalizujesz, sprobujesz odbudowac G a jak efekt bedzie niezadowalajacy to sprzedaz sprawne G Jesli chodzi o sam kompresor to wiesz ze na mnie mozesz liczyc
Ostatnio zmieniony śr sty 02, 2008 23:13 przez DaroS, łącznie zmieniany 1 raz.
kup nowy, załóż kolo 68mm, przejedz 25tyś km i zobacz do srodka kompresoramelon pisze:A co sie stało z kompresorem ze wymaga juz wymiany?
dziadostwo i tyle.
DIGITUN.PL
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
chiptuning wszystkie marki
2.7 bit 860km E85 ,leon 2.0T 630km , audi 2 -2.2T 616km, 1.8T AGU 400km , VR6 914km , 2.0 TFSI 460km
16V digi g60 - 370hp , VR6 TURBO na ori ecu - custom remap pod E85
605-443-665
GG: 2615761
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 21 gości