
gruszka ciśnieniowa do gt17
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gruszka ciśnieniowa do gt17
Hej. Szukam gruszki ciśnieniowej do sterowania kierownic w gt17 i za cholerę niepotrafię jej dopaść . Powiedzcie mi z jakiego auta mogę zapożyczyć gruszkę NADCIŚNIENIOWĄ i do czego ona tam służyła. Może tak mi będzie łatwiej dogadać się na szrotach
. Bo jak dobrze rozumuję to wszystkie gruszki przy turbinach są podciśnieniowe?

Ostatnio zmieniony pn lip 23, 2007 15:50 przez adam16v, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
BŁĄD - wiekszość turbin VNT sterowana jest podciśnieniowo, a starsze turbinki z WasteGate są w większości sterowane są ciśnieniowoBo jak dobrze rozumuję to wszystkie gruszki przy turbinach są podciśnieniowe?
Do sterowania GT17 użyj gruszki np z GT15 lub KKK od 1.9TD, w 1.6TD też były ciśnieniowe
[napisałem w większości, bo nie jestem pewny czy np były jakieś VNT sterowane ciśnieniowo - ja moją przerobiłem i działa]
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
No o to mi chodzi
Ale mam jeszce jedno pytanko. Mam teraz w starej turbinie (na której obecnie jeżdżę ) zamontowany MBC. Turbina k14. Czy w zwięzku z tym da się wyciągnąć z niej WasteGate i dalej używać z samym MBC jako sterowanie ciśnienia?
[ Dodano: 23 Lip 2007 18:44 ]
Głupie pytanie z tym wastegate'em. Poczytałem trochę o jego budowie i już widzę że niezależnie od mbc musi być w turbinie.

Ale mam jeszce jedno pytanko. Mam teraz w starej turbinie (na której obecnie jeżdżę ) zamontowany MBC. Turbina k14. Czy w zwięzku z tym da się wyciągnąć z niej WasteGate i dalej używać z samym MBC jako sterowanie ciśnienia?
[ Dodano: 23 Lip 2007 18:44 ]
Głupie pytanie z tym wastegate'em. Poczytałem trochę o jego budowie i już widzę że niezależnie od mbc musi być w turbinie.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
- Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
- Kontakt:
Wydaje mi się że skoro masz KKK K14 to masz też gruszkę ciśnieniowa która steruje wastegate'm. Jakim problemem jest wiec zaadoptowanie gruszki, którą już masz do sterowania łopatkami VNT?? Po co szukać i kupować inną gruszkę, skoro ciśnieniówke masz u siebie??adam16v pisze:Mam teraz w starej turbinie (na której obecnie jeżdżę ) zamontowany MBC. Turbina k14. Czy w zwięzku z tym da się wyciągnąć z niej WasteGate i dalej używać z samym MBC jako sterowanie ciśnienia?

It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
Wiesz, ale niechcę rozkompletowywać dobrej turbiny. Zawsze mogę ja sprzedać, albo mieć na zmianę jakby vnt padła. No a tak poza tym chcę przygotować przed przekładkę jak najwięcej, tak by czas poświęcony na zakładanie vnt jak najbardziej zminimalizować bo auto mam codziennie w użytku.
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
euglen, Super! będe bardzo wdzięczny. adam16v@interia.pl
Aha, jeszcze jedno pytanko trochę z innej beczki. Za kilka dni daję silnik do remontu i jak mówiłem mechanikowi o założeniu metalowej uszczelki od 1.9TD to powiedział że ok, ale będzie musiał wyrównać głowicę i blok silnika. Czyli blok silniak zały do wyjęcia no i koszty rosną. Jak to u was było? Jak zakładaliście matelowe uszczelki to wyrównywaliście w jakiś sposób powierzchnię bloku silnika?
Aha, jeszcze jedno pytanko trochę z innej beczki. Za kilka dni daję silnik do remontu i jak mówiłem mechanikowi o założeniu metalowej uszczelki od 1.9TD to powiedział że ok, ale będzie musiał wyrównać głowicę i blok silnika. Czyli blok silniak zały do wyjęcia no i koszty rosną. Jak to u was było? Jak zakładaliście matelowe uszczelki to wyrównywaliście w jakiś sposób powierzchnię bloku silnika?
[url=http://www.motofirma.pl/bsp,f165af1ba51506,e898b25902e6b6,adam16v-VW-Golf-16TD.html][img]http://www.motofirma.pl/upload/spalanie/icons/e898b25902e6b6_1.gif[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości