gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
gov mod dla pompy gdzie na bolcu sa 3 sprężynki
1-1-odbezpieczamy zabezpieczenie zaznaczone na foto i zdejmujemy linkę gazu
2-odkręcamy cięgna gazu(uwaga na sprężyny bo są mocno naciągnięte i mogą zrobić krzywde.trzeba też zapamiętać jak są założone żeby później nie było problemu z założeniem
3-odkręcamy 2 śruby na imbus które trzymają mocowanie linki gazu
4-odkręcamy cięgna od ssania z tyłu pompy(nakrętka na 8 kluczyk)
5-wykręcamy cięgno od regulacji linki gazu(wcześniej trzeba sobie jakoś zaznaczyć żeby wiedzieć do jakiego miejsca później wkręcić
6-następnie odkręcamy śrubę od powrotu paliwa
7-po wstępnym rozbebeszeniu pompa wygląda tak
8-następnie odkręcamy 4 śruby na imbus mocujące głowice pompy.aby odkręcić śrubę z prawej strony z tyłu pompy musimy sobie odpowiednio ugiąć imbus bo z miejscem to tam jest nie ciekawie
9-po odkręceniu śrub delikatnie unosimy głowice pompy do góry
10-po podniesieniu głowicy należy uważać na sprężynke która widać na foto.ostrożnie bo może wpaść do pompy i wtedy będą jaja.ja 3 godziny spędziłem nad wyciąganiem sprężynki z pompy
11-wyciskamy bolec z głowicy pompy
12-następnie podnosimy jeszcze bardziej głowicę pompy i zdejmujemy naszą nieszczęsna sprężynkę
13-po wyjęciu calego mechanizmy z pompy wyciągamy z niego bolec ze sprężynkami.
14-rozbieramy bolec,wyciągamy większa sprężynkę,wkładamy podkładki i składamy wszystko z powrotem
na foto jest zaznaczone gdzie dać podkładki.jak sie te podkładki da gdzie ta średnia sprężynka będziemy mieli problemy z obrotami.
15-następnie wszystko pakujemy do pompy.przed założeniem głowicy warto odkręcic śrubę od dawki paliwa(wcześniej trzeba sobie zaznaczyć dokąd ja wkręcić)prze to mamy łatwiej umieścić głowice na swoim miejscu
16-potem skręcamy w odwrotnej kolejności i mamy zrobionego gov moda.
mam nadzieje ze komuś się to przyda
2-odkręcamy cięgna gazu(uwaga na sprężyny bo są mocno naciągnięte i mogą zrobić krzywde.trzeba też zapamiętać jak są założone żeby później nie było problemu z założeniem
3-odkręcamy 2 śruby na imbus które trzymają mocowanie linki gazu
4-odkręcamy cięgna od ssania z tyłu pompy(nakrętka na 8 kluczyk)
5-wykręcamy cięgno od regulacji linki gazu(wcześniej trzeba sobie jakoś zaznaczyć żeby wiedzieć do jakiego miejsca później wkręcić
6-następnie odkręcamy śrubę od powrotu paliwa
7-po wstępnym rozbebeszeniu pompa wygląda tak
8-następnie odkręcamy 4 śruby na imbus mocujące głowice pompy.aby odkręcić śrubę z prawej strony z tyłu pompy musimy sobie odpowiednio ugiąć imbus bo z miejscem to tam jest nie ciekawie
9-po odkręceniu śrub delikatnie unosimy głowice pompy do góry
10-po podniesieniu głowicy należy uważać na sprężynke która widać na foto.ostrożnie bo może wpaść do pompy i wtedy będą jaja.ja 3 godziny spędziłem nad wyciąganiem sprężynki z pompy
11-wyciskamy bolec z głowicy pompy
12-następnie podnosimy jeszcze bardziej głowicę pompy i zdejmujemy naszą nieszczęsna sprężynkę
13-po wyjęciu calego mechanizmy z pompy wyciągamy z niego bolec ze sprężynkami.
14-rozbieramy bolec,wyciągamy większa sprężynkę,wkładamy podkładki i składamy wszystko z powrotem
na foto jest zaznaczone gdzie dać podkładki.jak sie te podkładki da gdzie ta średnia sprężynka będziemy mieli problemy z obrotami.
15-następnie wszystko pakujemy do pompy.przed założeniem głowicy warto odkręcic śrubę od dawki paliwa(wcześniej trzeba sobie zaznaczyć dokąd ja wkręcić)prze to mamy łatwiej umieścić głowice na swoim miejscu
16-potem skręcamy w odwrotnej kolejności i mamy zrobionego gov moda.
mam nadzieje ze komuś się to przyda
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
W poradach Ventila i Tomcio666 jest ze trzeba dac 3 podkladki po 0,5mm kazda pod ta dluzsza sprezynka, natomiast tej krotszej sprezynki nie nalezy zakladac... to jak to juz jest ?? Ja chyba z 20 razy rozbieralem pompe i zmienialem ustawienia ale zawsze bylo cos nie tak, a w szczegolnosci nie dalo sie ustawic obrotow po dodaniu i trzymaniu gazu, silnik sie "rozbiegal". Ostatecznie skonczylo sie tak ze sprezynka mi tam wpadla i tego nie zauwazylem, no i ja zmielilo niestety... a koszt nowej 125 zł z przesylka :/
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Dario84, ja złożyłem wszystko tak jak widzisz na zdjęciach.dziś tylko trochę przestawiłem ciegno od gazu na pompie tam gdzie są te sprężyny zielone i wszystko jest ok.auto kręci sie do końca obrotomierza bez najmniejszych problemów.a obroty mam ustawione na 900-950.jedyne co sie zmienilo po przestawieniu cięgna to homoseksualista od gazu jest troche wyżej niz normalnie
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
U mnie tez silnik sie wkrecal do konca obrotomierza i tez nieporownywalnie szybciej, ale mialem problem z ustawieniem stalych obrotow np. 2500, silnik sam przyspieszal... Na razie mam jakies 1,6mm podkladek i wyrzucilem ta mala sprezynke, czekam tez na ta sprezynke co sie zmielila i zobacze jak bedzie... Widc kazdy ma swoj sposob na Grovernor Moda
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
Dario84, ja tak jak teraz mam zostawiam bo jest w/g mnie dobrze.przyspieszenie do 100 zmniejszylo sie prawie o 1 s i to mnie zadowala
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
A mozesz ustawic na postoju obroty powiedzmy 2500 albo 3000 i trzymac je przez jakis czas ?? I jaka grubosc dales tych podkladek ??
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dawid018, no super porada )) qrde chyba sie za to biore teraz bo długi weekend idzie :PPP zobaczymy ale mam pare pytan:))
Ale moze lepiej przed robotą z tym kupić jakieś uszczelki nowe zeby od razu pompe uszczelinć itd ?????
Dlaczego niekorzy wiciągają tą małą spręzynke ??? za co ona jest odpowiedzialna ??
Ile podkładek tam władowałeś ?? i co one właściwie dają ??
JAKI MASZ NUMER POMPY ????
i ostatnie ile Ci robota zajęłe gdybyś nie musiał wyciągać tej spręzynki ??
Ale moze lepiej przed robotą z tym kupić jakieś uszczelki nowe zeby od razu pompe uszczelinć itd ?????
Dlaczego niekorzy wiciągają tą małą spręzynke ??? za co ona jest odpowiedzialna ??
Ile podkładek tam władowałeś ?? i co one właściwie dają ??
JAKI MASZ NUMER POMPY ????
i ostatnie ile Ci robota zajęłe gdybyś nie musiał wyciągać tej spręzynki ??
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
To_mas, nic nie uszczelniałem bo nic nie ciekło.pomiędzy głowica a resztą pompy nie ma uszczelki.
a sprężynkę niektórzy wyciągają bo maja inną pompę.może jak bym u mnie wyciągnął to by było tez dobrze ale nie chce mi sie już rozbierać pompy bo co za dużo to nie zdrowo.a efekt na tym co teraz zrobiłem jest bo nawet moja dziewczyna zauważyła jak jeździła że auto sie lepiej zbiera.To_mas pisze:Dlaczego niekorzy wiciągają tą małą spręzynke
ja dałem 2 podkładki ale można dać 3 po ok 1mm każda.w poradzie Ventila jest chyba ze trzeba dać 5 mm tych podkładek.tomcio666 ma 2,5 i ja tez mam ok 3mm i jest dobrzeTo_mas pisze:Ile podkładek tam władowałeś ?? i co one właściwie dają ??
jak pójdę coś robić przy aucie to sprawdzę jak dojrzęJAKI MASZ NUMER POMPY ????
jak będziesz dokładnie wszystko robił,wolno,będziesz latał co chwile do kompa tak jak ja,i pierwszy raz rozbierasz pompę to 2-3 godziny.tyle mi to zajęło za pierwszym razem.największy problem jest z odkręceniem jednej śrubki,założeniem cięgna od ssania i poskładanie sprężyn i cięgna od gazu na pompie.To_mas pisze:i ostatnie ile Ci robota zajęłe gdybyś nie musiał wyciągać tej spręzynki
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
dawid018, dzieki bardzo )))
Ja tylko musze sobie skombinować ten oring co jest z gory przy ciegnie gazu bo go wywaliłem bo mi ciekło temtędy :pp i zabieram sie za to )
Nie mam jeszcze nic ruszonego z ciśnieniem doładowania wiec nie wiem czy warto ???jak myslisz ??
Ja tylko musze sobie skombinować ten oring co jest z gory przy ciegnie gazu bo go wywaliłem bo mi ciekło temtędy :pp i zabieram sie za to )
Nie mam jeszcze nic ruszonego z ciśnieniem doładowania wiec nie wiem czy warto ???jak myslisz ??
sprawdź sprawdź bo jestem ciekaw ) czy taka sama jak mojadawid018 pisze:jak pójdę coś robić przy aucie to sprawdzę jak dojrzę
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
to na co czekasz.kupuj wskaźnik i kręćNie mam jeszcze nic ruszonego z ciśnieniem doładowania wiec nie wiem czy warto ???jak myslisz ??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: czw maja 04, 2006 10:05
- Lokalizacja: Brzeg
- Kontakt:
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
misiu_1_9_8_4, rób wszystko na raz a tak na poważnie to jak zrobisz gov moda to da co to tylko to że bedzie się wyżej kręcil.ale warto sie pobawić z cisnieniem.trudne to nie jest ale ile radości sprawia
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości