Dłużej kręci po dłuższym postoju.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Dłużej kręci po dłuższym postoju.
Witam , panowie mam do was pytanie. A mianowicie kolega ma problem z tdi-kiem w pasku B4. Jak samochówd postoi mu przez noc to trzeba długo kręcic rozrusznikiem zanim odpali, wygląda to tak jakby cofało sie paliwo z pompy. Jak myslicie czy to moze byc to ? Bo jest w pompie jakis zaworek zwrotny z to odpowiedzialny, gdzie sie on konkretnie znajduje, cieżko go wymienic, i jaki to koszt jesli to wogóle to?? dzieki za odpowied. pozdrawiam.
szatanek,
mysle ze dobrze kombinujesz ze to powietrze.
Zaworka zwrotnego, odpowiedzialnego za zapowietrzanie jako tako nie ma, poprostu caly uklad musi byc szczelny.
A wiec zaczni od przewodow przelewowych, tych od wtrysku do wtrysku i do pompy itd.
Nastepny kandydat to filtr paliwa + ten podgrzewacz na filtrze ( roznie jest to rozwiazane w roznych modelach, ale prawdopodobnie u ciebie jest taki zakladany z O-Ringiem ).
Najepiej zalozyc sobie przezroczyste wezyki paliwowe ( jesli ich jeszcze nie ma ) i poobserwowac z rana przed i w czasie palenia.
mysle ze dobrze kombinujesz ze to powietrze.
Zaworka zwrotnego, odpowiedzialnego za zapowietrzanie jako tako nie ma, poprostu caly uklad musi byc szczelny.
A wiec zaczni od przewodow przelewowych, tych od wtrysku do wtrysku i do pompy itd.
Nastepny kandydat to filtr paliwa + ten podgrzewacz na filtrze ( roznie jest to rozwiazane w roznych modelach, ale prawdopodobnie u ciebie jest taki zakladany z O-Ringiem ).
Najepiej zalozyc sobie przezroczyste wezyki paliwowe ( jesli ich jeszcze nie ma ) i poobserwowac z rana przed i w czasie palenia.
pozdr.
voss
voss
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości