turbina
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
turbina
witam panowie. jestem świeżo po czyszszeniu kierownic w turbulum i zauważylem że turbinka ciągnie dopiero gdzieś od 2200 obrotów, a wcześniej dawała tak od 1800. co jest grane? motorek to afn. poza tym wszystko o.k, pompuje elegancko. pozdro.
czyszczenie turbiny w AFN-ie,ustawienie sztangi
jak i czym wyczyścić turbine i ile powinna wychylać się sztanga bo mam nadwyżkę doładowaniana VAG-u pokazuje przy wciśnięci pedału gazu nawet do 2500!,a norma prawdopodobnie jest do 2250,no i pokazuje błąd ,,czujnik ciśnienia doładowania,zwarie do plusa,,poprstu po przekroczeniu 120 km/H łapie muła i znów ciągnie,tak na zmiane,lub złapie notlauf i tak już jest do restartu silnika,zawór niby sprawny-może powiecie jak go można sprawdzić?sztanga się odchyla,węc co może być???chyba kierownice zapieczone-prawda lub sztanga się za duzo odchyla,ile ma się odchylać.PROSZĘ NAPISZCIE
Na oko 1-1,5cm.dranczar pisze:ile ma się odchylać
Ale najlepiej zrób logi statyczne Basic Setting z bloku 011 i logi dynamiczne z bloku 003, 008, 011 to podpowiemy coś więcej.
[ Dodano: 30 Lip 2007 19:59 ]
Też zrób logi o których napisałem wyżej, to zobaczymy co i w którą stronę kręcić.maxoff pisze:trzeba coś tam podkręcić przy sztandze z tego co sie orientuje
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 88 gości