Licznik kilometrów przestał liczyć ....
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Licznik kilometrów przestał liczyć ....
Witam. Mam mały problem, przestał mi liczyć licznik kilometrów, 2 dni temu robiłem mu reset, naliczył sobie 156 km i umarł .. (Samochód jest z 1987 roku, ma 190 tyś na liczniku, raz na 3 miesiące robioną ma małą kontrole w celu wyeliminowania przykrych niespodzianek związanych z korozją .. W samochodzie na bieżąco wszystko jest wymieniane. I teraz ten licznik.. Uhhhhh ..
Co może być przyczyną, jak można to zbadać .. Jeśli mam coś odkręcać, grzebać - bardzo bym prosił o fotki ...
Z góry dzięki za pomoc.
Co może być przyczyną, jak można to zbadać .. Jeśli mam coś odkręcać, grzebać - bardzo bym prosił o fotki ...
Z góry dzięki za pomoc.
Kasz k***a takie wysokie krawężniki budują !! :)
w tym liczniku sa koleczka zebate, ktore niekoniecznie musza sie popsuc od resetowania podczas jazdy ale rowniez z wieku itd. Jezeli predkosciomierz dziala a tylko nie rusza sie licznik kilosow, to niestety to nie wina linki tylko tego mechanizmu naliczania kilometrow. Mozesz jeszcze w archiwum poszukac bo byly juz takie problemy i moze jakos ludzie je rozwiazali, niewymieniajac licznika.
zamiast kupowac inne zewnetrzne kup sobie nowy liecznik lub cale zegaryChicony pisze:hmmm, mogę go zamienić na jakiś elektroniczny zewnętrzny ?
Tzn - wymontuje mi mechanik linkę i w jakiś sposób chciałem podpiąć coś zewnętrznego.
Chyba że są jakieś inne możliwości podpięcia liczników zewnętrznych (jeśli takowe istnieją)..
http://allegro.pl/search.php?string=gol ... egory=4134
Chicony pisze:Jest możliwość przerobienia zegarów z (zegarkiem) na obrotomierz ??
jest, mozna dokupic sam obrotomierz a licznik wywalasz. Jednak musisz sprawdzic czy masz podlaczony przewod od alternatorra pod ten przysszly obrotomierz. Teoretycznie powinienes miec chyba koloru niebieskiego ale nie jestem pewien. Jezeli nie posiadasz to sam mozesz sobie go podciagnac. Mowimy oczywiscie o dieslu
[ Dodano: 19 Lip 2007 17:22 ]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p= ... 98#1258014
to plus w szukajce jest sporo o obrotkach
Ok, jednak u mnie licznik jest na prędkościomierzu ... A zegarek z Prawej Strony..
Tutaj Zdjęcie
Jeśli chciałbym zamontować coś takiego ?
Tutaj Zdjęcie
Będzie pasował do Diesla 1.6 ?
Wtedy to ustawie sobie przebieg na taki jaki był na starym liczniku i jestem podwójnie zadowolony.
Tutaj Zdjęcie
Jeśli chciałbym zamontować coś takiego ?
Tutaj Zdjęcie
Będzie pasował do Diesla 1.6 ?
Wtedy to ustawie sobie przebieg na taki jaki był na starym liczniku i jestem podwójnie zadowolony.
Kasz k***a takie wysokie krawężniki budują !! :)
Nie będzie. To jest licznik od benzyny (popatzr na obrotomierz) diesle mają do 5000chyba.Chicony pisze:Będzie pasował do Diesla 1.6 ?
[ Dodano: Czw Lip 19, 2007 19:47 ]
Kolejna sprawa to sterowanie obrotomierza. Sygnał w dieslu idzie z alternatora, wyjście W. Możesz go nie mieć, a wtedy wymiana altka, albo przeróbka.
Chicony, Wiec jezeli chcesz wyminic zegary to musisz pamietac o :
starsze liczniki maja dwie kostki na kable, mlodsze po 89 jest juz jedna.
Druga sprawa to pamietaj o przelozeniu predkosciomierza, ta liczba napisana jest tarczy licznika, pod licznikiem kilometrow np 950 i nowy predkosciomierz musi miec te sama wartosc, bo inaczej bedzie przeklamywac. Dalej koniecznie pamietaj, ze masz diesla tutaj przykladowy zegar http://allegro.pl/item215679056_vw_golf ... tkiem.html
Do diesla sygnal na obrotomierz idzie od alternatora ( wyjscie W ) z tylu. Natomist od benzyny idzie z cewki. Zanim kupisz zegar sprawdz czy masz to wyjscie lub czy masz juz kabelek do kabiny podciagniety.
Nio to chyba wszystko.
A tu dla przykladu masz licznik na jedna wtyke ale do benzyniaka
http://allegro.pl/item215752603_golf_ii ... e_gti.html
starsze liczniki maja dwie kostki na kable, mlodsze po 89 jest juz jedna.
Druga sprawa to pamietaj o przelozeniu predkosciomierza, ta liczba napisana jest tarczy licznika, pod licznikiem kilometrow np 950 i nowy predkosciomierz musi miec te sama wartosc, bo inaczej bedzie przeklamywac. Dalej koniecznie pamietaj, ze masz diesla tutaj przykladowy zegar http://allegro.pl/item215679056_vw_golf ... tkiem.html
Do diesla sygnal na obrotomierz idzie od alternatora ( wyjscie W ) z tylu. Natomist od benzyny idzie z cewki. Zanim kupisz zegar sprawdz czy masz to wyjscie lub czy masz juz kabelek do kabiny podciagniety.
Nio to chyba wszystko.
A tu dla przykladu masz licznik na jedna wtyke ale do benzyniaka
http://allegro.pl/item215752603_golf_ii ... e_gti.html
Ostatnio zmieniony czw lip 19, 2007 20:18 przez Mis, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 319 gości