Drgania kierownicy podczas hamowania
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Drgania kierownicy podczas hamowania
Witam, mam problem gdyz podczas hamowania drga kierownica, ale tylko podczas hamowania, wystarczy ze lekko nacisne na pedal hamulca a zaczyna drgac dosyc mocno. Jesli mocniej przycisne drgania przestaja. Wymienione mam tarcze (zwykle-nie wentylowane) , przejechalem na nich kolo 20.000 grubosc jest ok i nie ma progow. Klocki wymienilem i sa nowe. Co moze byc przyczyna tych drgan? Dzieki (golf 3 1.4 ABD)
speede, wypaczyło Ci tarcze. Długie odcinki w mieście częste hamowanie, kałuże, wysoka temperatura, słaba jakość zamiennika(najczęstsza przyczyna) powoduje takie skutki. Jeśli tarcze są wystarczająco grube w twoim przypadku można je przetoczyć żeby nie miały bicia. Koszt to około 40zł od tarczy w zależności od zakładu. Pozdróvwka.
Przyczyna to nierowno skonsumowane tarcze tzn sa wypukłe , klocki odskakują przy hamowaniu stąd wibracje na kierownicy i zapewne tez na pedale hamulca.
Pozdro
Pozdro
Ostatnio zmieniony śr lip 18, 2007 11:12 przez MarcoVW, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja bym nie kupował takiej tarczy za 40 zł...bo poprawi ci sie na trochę..wiem to na swoim przykładzie..również miałem bicie przy hamowaniu...wymieniłem tarcze właśnie na takie za 40 zł bicie przestało sie pojawiać ale po jakimś czasie znowu sie to pokazało..wadliwe były tarcze wart dołożyć i kupić lepsze...no i klocki do nowych tarcz też wart kupic
Lubelski Klub VW na http://www.vaglublin.pl" onclick="window.open(this.href);return false; Zapraszamy
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
majoVWka 2007,2009,2010,2011.2012
vagnysa 2011
vwmania 2008,2009
-
- Mały gagatek
- Posty: 118
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Cieszyn/Żory/ Bielsko
- Kontakt:
A ja wlasnie bede wymienial zaciski z jarzmami zeby wlozyc na tarcza wentylowane, bo niestety duzo jezdza i jak przychodzi ze 140 szybko sie zatrzymac to zaczynaja buczec i juz sie troche zdeformowaly ;/ i wlasnie mam takie bicia jak piszesz.
100% syntetyczny olej Royal Purple [url]http://royalparts.pl/5w40/24-royal-purple-5w40-synerlec.html[/url]
Jeżeli będziesz chciał przetoczyć tarcze, to trzeba to zrobić bardzo dokładnie, żeby nie miały bicia.speede pisze:dzieki, tak wlasnie myslalem, w sumie tarcze grubosc maja b. dobra dziwne ze zrobilem tylko na nich 30 tys . hmm, trzeba bedzie wymienic albo przetoczyc delikatnie. Do uslyszenia. Moze to co innego niz tarcze?
Jeżeli chcesz kupić nowe polecam tarcze ATE, ja oststnio kupowałem po 60 zł za sztukę, do tego klocki tej samej firmy.
Teraz mam hamule, że strach
GOLF IV [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/279073.html][img]http://images.spritmonitor.de/279073_5.png[/img][/url]
GOLF III [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/190782.html][img]http://images.spritmonitor.de/190782_5.png[/img][/url]
GOLF III [url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/190782.html][img]http://images.spritmonitor.de/190782_5.png[/img][/url]
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Między tarczą a piastą może być syf, i tarcza krzywo dolega do piasty.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 132 gości