Całkowite odłaczenie przepływomierza??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

asdef2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr cze 28, 2006 11:52
Lokalizacja: MikołóVW
Kontakt:

Całkowite odłaczenie przepływomierza??

Post autor: asdef2 » śr lip 18, 2007 16:21

WItam!! :bigok: chciałbym sie dowiedziec czy mozna to w jakis sposob zrobic ?? slyszalem ze podobno jakoś sie da ?? i ze ponoc bedzie troche kopcił po czyms takim .


[img]http://s.ecrater.com/stores/72770/4985ecfa5a4e8_72770n.jpg[/img]

:(

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr lip 18, 2007 18:07

wyciagasz wtyczke i juz. A po co to chcesz robic silnik nie bedzie mial wtedy parametrow. Będzie kopcil i to bardzo


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 18, 2007 18:57

silnik będzie kopcił i będziesz miał takiego muła jak zwykły D



Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » śr lip 18, 2007 21:52

a nie bedzie tak, ze silnik ustawi jakies parametry stale i bedzie jechal tak sobie, ale obetnie dawke i kopcenie bedzie znikome?


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr lip 18, 2007 23:29

SouleR pisze:a nie bedzie tak, ze silnik ustawi jakies parametry stale i bedzie jechal tak sobie, ale obetnie dawke i kopcenie bedzie znikome?
kurcze już nie pamiętam jak było po odłączeniu przepływki dokładnie ,ale wiem jedno ..... muł był niesamowity , nawet chyba 1Y by go objechał



asdef2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: śr cze 28, 2006 11:52
Lokalizacja: MikołóVW
Kontakt:

Post autor: asdef2 » czw lip 19, 2007 09:38

poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !! juz probowałem wyciagnac cały i pojechałem sprawdzic czy chodzi ale niestety kopcił i nie jechało mi auto wogole !


[img]http://s.ecrater.com/stores/72770/4985ecfa5a4e8_72770n.jpg[/img]

:(

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » czw lip 19, 2007 10:13

asdef2 pisze:poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !! juz probowałem wyciagnac cały i pojechałem sprawdzic czy chodzi ale niestety kopcił i nie jechało mi auto wogole !
przecież to traci sens w silniku z turbo , jeżeli i tak turbo będzie to powietrze pompować , a jak przeładuje , to ECU odetnie nadmiar powietrza



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 19, 2007 11:58

asdef2 pisze:poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !!
Matko Boska :bigok:

skad sie biorą takie teorie :panna:


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 19, 2007 12:19

Corvax pisze:asdef2 napisał/a:
poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !!


Matko Boska :bigok:

skad sie biorą takie teorie :panna:
jeden z mocniejszych textów jakie czytałem na forum :)

chociaż podkręcenie śrubką doładowanie w TDI niewiele mu ustępuje :)



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » czw lip 19, 2007 12:22

prawda? :bigok:

jakiś wysyp dzisiaj... jak grzyby po deszczu, a wystarczy poswięcic godzinke i przejrzeć forum pod kątem interesującego tematu, to by sie głupot nie wypisywało.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw lip 19, 2007 12:23

cowboy pisze:jeden z mocniejszych textów jakie czytałem na forum

chociaż podkręcenie śrubką doładowanie w TDI niewiele mu ustępuje
No, dwa niezłe tematy sie trafiły dzisiaj - ale to pewnie przez upał :helm:


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 19, 2007 14:44

asdef2, gdybym cie nie znał to był pomyślał że nieźle ci przygrzało :bajer:


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

bizak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: sob mar 25, 2006 18:31
Lokalizacja: Rogoźno
Kontakt:

Post autor: bizak » czw lip 19, 2007 14:48

asdef2 pisze:poprostu chodzi mi o to zeby silnik mial wiekszy dolot powietrza od filtra a w przepływce go troche blokuje !! juz probowałem wyciagnac cały i pojechałem sprawdzic czy chodzi ale niestety kopcił i nie jechało mi auto wogole !
ale to powinienes zaczac od wyjecia na stale filtra powietrza, bo to on zatrzymuje wicej powietrza niz przeplywka, tylko ze nie wiem co by na to powiedziala turbina jakby jakis konkretny syf zaciagnela ;)

a juz konkretnie do tematu jesli chcesz odlaczyc calkowicie przeplywke (ale to bez sensu bo czy ona by miala srednice 5cm czy 5m to i tak to nie ma znaczenia) to podlacz pod wtyczke diode (ale nie taka swiecaca) zamiast przeplywki, jak odlaczysz przeplywke i nie podlaczysz diody to bedziesz mial cos w stylu 1.6D


Pozdrawiam Bizak

Awatar użytkownika
szpac
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: ndz gru 03, 2006 14:51
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: szpac » czw lip 19, 2007 14:55

Może chodzi koledze o wyeliminowanie przepływomierza przy zachowaniu wszystkich parametrów silnika?? Otóż da się tak zrobić żeby nie było przepływki a silnik normalnie pracował i nie kopcił!!



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 164 gości