Falujące ciśnienie turbo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Falujące ciśnienie turbo
Witam
Zamontowałem sobie wskaznik cisnienia doladowania i okazalo sie ze mam na turbo 1.1 bara
Problem w tym ze na 3 biegu przy ok 90 zaczyna falowac cisnienie. Nagle gdzies ucieka.
Co oprucz węzy ktore powinienem sprawdzić (tylko nie wiem jak) moze to powodowac?
Dzieki
Zamontowałem sobie wskaznik cisnienia doladowania i okazalo sie ze mam na turbo 1.1 bara
Problem w tym ze na 3 biegu przy ok 90 zaczyna falowac cisnienie. Nagle gdzies ucieka.
Co oprucz węzy ktore powinienem sprawdzić (tylko nie wiem jak) moze to powodowac?
Dzieki
to jeszcze powiedz w którym silniku, bo w avatarze masz 2
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Turba nie da sie tak poprostu podkręcić to właśnie chip daje takie efekty że min. podnosi ciśnienie doładowania. Chyba że masz coś jeszcze grzebniete. Sprawdź to. A wogóle to falowanie ciśnienia jest wyznacznikiem. Chyba że zacznie łapać notlauf a wtedy masz czarno na białym raczej.Egon PŃ pisze:chip ktory nie dzialal wiec odlaczylem
- twardy
- Forum Master
- Posty: 1736
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
- Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
- Kontakt:
zaworek jest po to żeby zmniejszyć cisnienie i nie przeładowywać .Egon PŃ pisze:Mysle ze turbo jest podkrecone dlatego 1.1 bara.
dobrze by było gdybys zamienił sie z kims na prube zaworkami i wtedy zobaczysz ile bedzie na manometrze.
koszt nowego zaworka okolo 140zł , mozna jeszcze sprubowac go zreanimować
opis znajdziesz w dziale FAQ.
10mm+1,3bara=1VSTD :-)
Egon PŃ pisze:Wchodzac w post jest napisane MK III TDI , a wiec 1Z
wybacz, ale za cholere nie widze w poscie tego TDIEgon PŃ pisze:Witam
Zamontowałem sobie wskaznik cisnienia doladowania i okazalo sie ze mam na turbo 1.1 bara
Problem w tym ze na 3 biegu przy ok 90 zaczyna falowac cisnienie. Nagle gdzies ucieka.
Co oprucz węzy ktore powinienem sprawdzić (tylko nie wiem jak) moze to powodowac?
Dzieki

viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Wchodząc w post a nie na początku postuCinek pisze:Egon PŃ pisze:Wchodzac w post jest napisane MK III TDI , a wiec 1Zwybacz, ale za cholere nie widze w poscie tego TDIEgon PŃ pisze:Witam
Zamontowałem sobie wskaznik cisnienia doladowania i okazalo sie ze mam na turbo 1.1 bara
Problem w tym ze na 3 biegu przy ok 90 zaczyna falowac cisnienie. Nagle gdzies ucieka.
Co oprucz węzy ktore powinienem sprawdzić (tylko nie wiem jak) moze to powodowac?
Dzieki
Widac coś takiego
"[MK3 TDI] ¤ Falujące ciśnienie turbo" fakt ze dla przejzystosci powinienem jeszcze w pierwszym poscie napisac jaki dokladnie to silnik.
Znalazlem jeden wezyk w kiepskim stanie ale niestety naprawa jego nie przyniosla porzadanego rezultatu. Teraz jak depne na 2 biegu to chwilowo wskazowka dochodzi do 1.3 bara. (tylko chwilowo)
Generalnie jesli przyspieszam nie przekraczając 0.9 no nie faluje.
Jeszcze mam pytanie czy jesli kapie z IC olej to moze byc tam nieszczelny? Chodzi mi o to czy moze nagle uciekac tam powietrze skoro olej ucieka.
Ja sie nie pytam czy mam turbo do regeneracji bo skoro olej kapie to wiadomo ze przepuszcza . Pytam sie czy powietrze moze tedy uciekac.Maciuś01 pisze:Jeżeli kapie olej z ic tzn że jeszcz nieszczelnosc na wałku turbo. Inna awaria raczej bardziej kosztowna - regeneracja turbinyEgon PŃ pisze:Jeszcze mam pytanie czy jesli kapie z IC olej to moze byc tam nieszczelny? Chodzi mi o to czy moze nagle uciekac tam powietrze skoro olej ucieka.
Teraz jednak wyklluczam tą mozliwos bo gdy mialem dziure w rurze to powietrze uciekalo jednostajnie a nie impulsowo.
Dlatego zostale N75. Mam vaga tylko jeszcze nie wiem jak zrobic te logi. Moglby mi ktos zrobic maly instruktarz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości