chyba nie wszyscy , ostatnio ktoś na forum pisał , że zrobił zmianę map za 100 zł , więc warto się dowiedzieć ile bierze w okolicach Kłodzkagrinio pisze:Tu masz opis jak to zrobic. http://forum.vwgolf.pl/vi...67570&start=195 . A z tego co mi wiadomo to tunerzy licza sobie ok 400pln za korekte softu troche duzo ale gdybys chciał virusowac auto to przy okazji robią to niektórzy gratis
Pozdrawiam
problem z uruchomieniem cieplego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
dzieki za rade.. napewno tak zrobie.. ale mam male pytanie.. co bedzie w zime?? teraz mamy dodatnie temperatury wiec jesli oszukamy przy starcie komputer ze jest ok 5-10 stopni to ok.. ale w zime jak bedzie np -15 a komputer bedzie myslal ze jest 5 st. to nie podgrzeje nam swiec itd... wiec ten przekaznik to chyba nie za bardzo rozwiazanie na zime?? co o tym sadzisz???grinio pisze:Tu masz opis jak to zrobic. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570&start=195 . A z tego co mi wiadomo to tunerzy licza sobie ok 400pln za korekte softu troche duzo ale gdybys chciał virusowac auto to przy okazji robią to niektórzy gratis
Pozdrawiam
bedzie palil, i to dobrze, ty tym oporniczkiem oszukujesz ecu i podajesz nu nizsza temp. niz faktycznie jest.93003 pisze: ale mam male pytanie.. co bedzie w zime
a Wiec jak bedzie -15 °C ( sinik bedzie dobrze palil i bez tego oporniczka ) to z opornikiem bedzie ECU widzial np. -25°C i tak ustawi dawke i bedzie grzal swiece . A wiec palic bedzie.
Jedyny problem to, to ze przy takich oporniczkach bardziej cierpi dwumasowka.
pozdr.
voss
pozdr.
voss
voss
grinio,
no to wepni go szeregowo i troche obniz wartosc i juz bedzie chodzil.
Poza tym na ziumnym silniku wogule niemusisz wlanczac na ten oporniczek, jesli wlanczasz reka a nie przekaznikiem, zimny silnik i tak powinien dobrze palic .
No na pomysl zeby calkiem omijac czujnik bym niewpadl.
Albo zdecyduj sie zmienic ta mape startowa, jedyna trodnosc to wylutowanie / wlutowanie kosci, sama zmiana mapy to drobnostka
pozdr.
voss
no to wepni go szeregowo i troche obniz wartosc i juz bedzie chodzil.
Poza tym na ziumnym silniku wogule niemusisz wlanczac na ten oporniczek, jesli wlanczasz reka a nie przekaznikiem, zimny silnik i tak powinien dobrze palic .
No na pomysl zeby calkiem omijac czujnik bym niewpadl.
Albo zdecyduj sie zmienic ta mape startowa, jedyna trodnosc to wylutowanie / wlutowanie kosci, sama zmiana mapy to drobnostka
pozdr.
voss
Ostatnio zmieniony czw lip 19, 2007 11:29 przez voss, łącznie zmieniany 4 razy.
pozdr.
voss
voss
wal na gg 6736026 (niewidoczny)dranczar pisze:damcio151, damcio151, damcio podasz mi swój nr.tel kom.chcę Ci zadać parę pytań odnośnie mojego AFN-a,PROSZĘ CIĘ o ile nie sprawi Ci to problemu
Ostatnio zmieniony pn lip 30, 2007 12:49 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości