bardzo możliwe , ale miejmy nadzieję , że to tylko czujnikmular pisze:moze to cos z mapa zaplonu?
problem z uruchomieniem cieplego silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
moze auta z austrii tak maja? hehePociesze Cie moj brat kupil A3 z silnikiem AHF 110km z Austri ma go od miesiaca to samo co u Ciebie jak zimny pali na dotyk jak cieply to 5 sek kreci bul na vagu i zadnych bledow moze to cos z mapa zaplonu?
[ Dodano: 16 Lip 2007 09:29 ]
no panowie, mieliscie racje.. jest to czujnik temperatury wody. po odlaczeniu go z wtyczki auto pali normalnie na dotyk. po zalozeniu znow sa problemy.. wiec czeka mnie wymian a tego czujnika.. jeszcze raz dzieki
, rozbawiłeś mnie ... Ty miałeś problemy z mapami , ale 93003, ma z czujnikiem i tyle .... nawet nie wiesz jak silnik może się zachowywać jak jest walnięty jakiś czujnikgrinio pisze:wymiana czujnika nic tu nie da przerabialem to. Tylko korekta softu lub przekaznik oszukujacy komputer podczas rozruchu .
Pozdrawiam
to świetnie , że problem rozwiązany , ale ja na Twoim miejscu wymieniłbym czujnik ....... koszta nie wielkie bo jakieś 20-40 zł i masz spokój93003 pisze:no panowie juz wstawilem w obwod na 3-cim pinie z wyjscia z czujnika temp. wody oporniki o oporze ok 3700ohm i juz jest ok. przy starcie przelaczam na ten przerobiony obwod i zapala bez problemu, a jak juz nastartuje to przelaczam spowrotem na ten "stary" obwod. dziala:)
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 16:34 przez damcio151, łącznie zmieniany 1 raz.
@damcio151 wiem ze jak jakis podzespół jest uszkodzony to sa problemy, ale akurat ten przypadek i takie objawy sa spowodowane blednym zaprojektowaniem programy przez producenta. Nie wzią pod uwage ze silnik sie zuzywa i z czasem spada predkosc obrotowa przy rozruchu , cisnienie na cylindrach itp. Wymiana czujnika naprawde nic by nie dała ! Czasami pomaga wymiana na mocniejszy aku, lub renowacja rozrosznika ale na krótki czas. Niektórzy "mechanicy" chca od razu brac sie za wymiane lub regeneracje pompy wtryskowej!! Tez pomaga ale cena zabija
Spędziłem sporo czasu nad tym problemem i udało mi sie go obejść w prosty i tani sposób. Polecam go każdemu kto nie chce bulić za modyfikacje ECU lub jakieś inne dziwne żeczy. Koszt zamyka sie może w 10pln i problem znika
Pozdrawiam
ps.
@93003 Możesz to zrobić tak żebyś nie musiał nic przełanczac wystarczy zastosować przekaźnik i będzie ok
Opisałem to w podpiętych na pewno sobie poradzisz
Pozdrawiam
Spędziłem sporo czasu nad tym problemem i udało mi sie go obejść w prosty i tani sposób. Polecam go każdemu kto nie chce bulić za modyfikacje ECU lub jakieś inne dziwne żeczy. Koszt zamyka sie może w 10pln i problem znika
Pozdrawiam
ps.
@93003 Możesz to zrobić tak żebyś nie musiał nic przełanczac wystarczy zastosować przekaźnik i będzie ok
Opisałem to w podpiętych na pewno sobie poradzisz
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 18:35 przez grinio, łącznie zmieniany 1 raz.
szczerze tak przemyślałem teraz to i faktycznie możesz mieć rację , już był raz , czy dwa taki przypadek na forum .grinio pisze:@damcio151 wiem ze jak jakis podzespół jest uszkodzony to sa problemy, ale akurat ten przypadek i takie objawy sa spowodowane blednym zaprojektowaniem programy przez producenta. Nie wzią pod uwage ze silnik sie zuzywa i z czasem spada predkosc obrotowa przy rozruchu , cisnienie na cylindrach itp. Wymiana czujnika naprawde nic by nie dała ! Czasami pomaga wymiana na mocniejszy aku, lub renowacja rozrosznika ale na krótki czas. Niektórzy "mechanicy" chca od razu brac sie za wymiane lub regeneracje pompy wtryskowej!! Tez pomaga ale cena zabija
Spędziłem sporo czasu nad tym problemem i udało mi sie go obejść w prosty i tani sposób. Polecam go każdemu kto nie chce bulić za modyfikacje ECU lub jakieś inne dziwne żeczy. Koszt zamyka sie może w 10pln i problem znika
Pozdrawiam
ps.
@93003 Możesz to zrobić tak żebyś nie musiał nic przełanczac wystarczy zastosować przekaźnik i będzie ok
Opisałem to w podpiętych na pewno sobie poradzisz
Pozdrawiam
Więc zwracam honor
no z mila checia bym to zrobil przez przekaznik, ale niestety nie mam pojecia jak to sie robi....na jakiej zasadzie dzialaja przekazniki.. jaki zastosowac itd.. ale dzieki za rade...i pomocgrinio pisze: @93003 Możesz to zrobić tak żebyś nie musiał nic przełanczac wystarczy zastosować przekaźnik i będzie ok
Opisałem to w podpiętych na pewno sobie poradzisz
Pozdrawiam
panowie czy sprawa tego czujnika dotyczy też AAZ, bo najpierw miałem problem z mrugającą kontrolką temp płynu, a teraz mam coś takiego, że zimny pali od razu, a gorąry mogę sobie kręcić. zauważyłem, że jeśli włączę zapłon i trochę poczekam, to pali. jesli od razu kręcę to kicha. gdzie jest ten cholerny czujnik. help!!!!
u Ciebie to nie będzie wina czujnika , masz AAZ ,a tam nie ma ECU , który by szalał ..... spytaj w podwieszonym temacie . Może kąt wtrysku , może przestawiony rozrząd ...bogoria pisze:panowie czy sprawa tego czujnika dotyczy też AAZ, bo najpierw miałem problem z mrugającą kontrolką temp płynu, a teraz mam coś takiego, że zimny pali od razu, a gorąry mogę sobie kręcić. zauważyłem, że jeśli włączę zapłon i trochę poczekam, to pali. jesli od razu kręcę to kicha. gdzie jest ten cholerny czujnik. help!!!!
no panowie... jestem smutny. kupilem dzis czujnik temperatrury wody.. zainstalowalem i.. problem jest nadal. zimny pali su[per, cieply to trzeba go torche pokrecic. takze ja juz nie wiem co to moze byc. podotkne, ze ten przelacznik ktory sobie sam zrobilem na 3-cim pinie z wyjscia z czujnika do ECU mam nadal i jak odpalam auto to odlaczam na chwilke ten kabel zeby nie mial przejscia a potem znow go podlaczam. no niby dziala ale na dluzsza mete to musze cos z tym zrobic. GRINIO napisal cos o jakims przekazniku, ze mozna cos zrobic zebym przy odpalaniu nie musial odlaczac tego kabla... moze wie ktos jak to zrobic? z tym przekaznikiem? prosze o pomoc i moze o jakis schemat..... dzieki.
powiem Ci tak , podjedź do jakiego tunera i niech Ci zmieni mapy w ECU , koszt jakieś 100-150 zł93003 pisze:no panowie... jestem smutny. kupilem dzis czujnik temperatrury wody.. zainstalowalem i.. problem jest nadal. zimny pali su[per, cieply to trzeba go torche pokrecic. takze ja juz nie wiem co to moze byc. podotkne, ze ten przelacznik ktory sobie sam zrobilem na 3-cim pinie z wyjscia z czujnika do ECU mam nadal i jak odpalam auto to odlaczam na chwilke ten kabel zeby nie mial przejscia a potem znow go podlaczam. no niby dziala ale na dluzsza mete to musze cos z tym zrobic. GRINIO napisal cos o jakims przekazniku, ze mozna cos zrobic zebym przy odpalaniu nie musial odlaczac tego kabla... moze wie ktos jak to zrobic? z tym przekaznikiem? prosze o pomoc i moze o jakis schemat..... dzieki.
Tu masz opis jak to zrobic. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67570&start=195 . A z tego co mi wiadomo to tunerzy licza sobie ok 400pln za korekte softu troche duzo ale gdybys chciał virusowac auto to przy okazji robią to niektórzy gratis
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt lip 17, 2007 20:56 przez grinio, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 94 gości