masz zaworek N75 metalowy , czy plastikowy , taki jak N18 od EGRherflik95 pisze:to TDI ale niemoge ustalic czy to 1Z bo z bloku nie mogę odczytać a jak go kupiłem to miał wybitu
dym z hamulca
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
N75 masz taki , czy takiherflik95 pisze:damcio151 napisał/a:
herflik95 napisał/a:
to TDI ale niemoge ustalic czy to 1Z bo z bloku nie mogę odczytać a jak go kupiłem to miał wybitu
masz zaworek N75 metalowy , czy plastikowy , taki jak N18 od EGR
ZE CO MOZESZ PO POLSKU DO MNIE NAPISAC BO NIC Z TEGO NIE ROZUMIEM
to podobnie jak ja - choc Ventka AAM juz poszła dalej ale została w rodzinie i dalej mam nad nia pieczę - generalnie heble nie są zbyt mocna strona tego auta i tu sie wiele nie nakombinuje - nie jest to co prawda wyscigówka, ale mi czesto udawało sie w nim doprowadzic hamulce do agonii - wystraczylo pare shamowań z wiekszych predkości (przyzwyczajenie z mojego auta) - podtawa dobre klocki odporne na zjawisko fadingu - to raz, w Twoim przypadku dochodzi jeszcze problem z wrzeniem płynu hamulcowego - przypuszczam że przesiadka na dot 4 niewiele zmieni - choć ten ma wyzszą temp. wrzenia - ale jesli udaje Ci sie doprowodzic do gotowania płynu na nowym dot 3 to raczej nie on jest tu problemem - pozostaje Ci sensowny przegląd hamulców z uwzglednieniem nieszczelności i czyszczeniem prowadnic zacisków przednich - sprawdź też szczelnośc w obrębie korektora - tam się często potrafi pocic - a jesli tak jest to nawet nowy płyn nic nie pomoze. Jesli w czasie normalnej jazdy bez mocnego hamowania grzeje sie nadmiernie któraś z felg - sprawdzaj zaciski - jesli dzieje sie to tylko po mocnym hamowaniu to sprawdź czy nie dostaje sie wilgoc do układu - czy nie ma jakiś wyciaków - nawet drobnych i na koniec moze to byc spowodowane kiepskimi klockami - polecam ferodo seri premier minimum.herflik95 pisze:wiec ja mam 2 golfiki w domu 1. to 1.8 AAM a 2 to TDI
Z tarczami nie zawalczysz bo tam szły chyba tylko niewentylowane - zresztą i tak wszystko jest przyharatane do zwrotnicy.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Te hamulce porostu takie są tak jak napisano. Możesz polepszyc jedynie montujac lepsze klocki. A co do gotowania sie płynu to czy na pewno płyn był dobrze wymieniony - moja rada odpowietrzyć hamulce a to co zleci NIE dolewac do zbiorniczka tylko out. I wtedy sprawdzić czy pedał mięknie.herflik95 pisze:jak dotąd to nic złego mi sie nie działo z heblami, wczystko było dobrze do wczoraj dokładnie ze 3 gwałtowne przyhamowanie ale bez zablokowania kól i poszedł dym po zarztymaniu się
I jeszcze jedna uwaga techniczna: dlatego poszedł dym ze hamowałeś bez blokowania. W trakcie zablokowania kół klocki sie nie grzeją!!!!!!!!!
nie wiem czy nie mam wycieku płynu bo jak poszedł juz ten dym to było czyć jak by się płyn przypalił tak jak by pociekł to prozgrzanych tarczach i sie sfajczył
[ Dodano: Wto Lip 17, 2007 08:13 ]
[ Dodano: Sro Lip 18, 2007 12:18 ]
więc byłem u mechanika i płyn hamulcowy nadaje się tylko do wylania. mierzył mi to jakimś świstakiem z diodami
[ Dodano: Wto Lip 17, 2007 08:13 ]
sprawdziłem i jest taki http://allegro.pl/item215974533_zawor_r ... rburg.htmlN75 masz taki , czy taki
[ Dodano: Sro Lip 18, 2007 12:18 ]
więc byłem u mechanika i płyn hamulcowy nadaje się tylko do wylania. mierzył mi to jakimś świstakiem z diodami
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 263 gości