krótkie pytanie o smarowanie, cisnienie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

krótkie pytanie o smarowanie, cisnienie

Post autor: rustin » pn lip 16, 2007 09:03

duzo szukalem i nie znalazlem nic na nurtujace mnie pytanie i tez nikt nie potrafil mi odp.
wiec proste pyt:ile przejezdzil bym samochodem ktory nie ma lub ma slabe smarowanie,slabe cisnienie,gdy pompa byla by na wykonczeniu olejowa robiac 300 km tygodniowo.
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 10:00 przez rustin, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lip 16, 2007 10:38

rustin pisze:ktory nie ma lub ma slabe smarowanie
Nie ma smarowania???? Masz na myśli ciśnienie oleju równe 0? Jeśli tak to do zatarcia silnika powinno już wystarczyć zrobienie kilku kilometrów


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » pn lip 16, 2007 10:50

no jak jest slabe cisnienie takie ze kontrolka mruga



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » pn lip 16, 2007 10:59

rustin, jak Ci kontrolka miga to zmierz ciśnienie oleju, bo tak to równie dobrze może być walnięty czujnik. A ile silnik może jeszcze przejechać.... wszystko zależy od wartości ciśnienia bo to może być przedział od kilku kilometrów do kilku tysięcy, nik tego Ci dokładnie nie powie, no chyba, że ktoś przetestował na sobie


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » pn lip 16, 2007 11:08

tylko ze w mojej okolicy nikt tego nie ma do pomiaru dlatego mam taki problem.wiem ze mam dwa czujniki zwierne na mase bo jak na wl zaplonie jak podlacze zwykla zarowke to oba nie swieca a jak za pale to na jednym czujniku sie swieci zarowka i na drugim



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lip 16, 2007 11:36

Jakie masz czujniki? Powinno być brązowy na głowicy i biały/szary/czarny koło filtra



rustin
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 154
Rejestracja: pt lut 16, 2007 12:53
Lokalizacja: Szczebrzeszyn

Post autor: rustin » pn lip 16, 2007 11:45

mam czarny w glowicy zwiera mase po zapaleniu i czarny w filtrze i tez zwiera mase po zapaleniu,tyle wiem:(juz dawno bym zmierzyl cisnienie ale w promieniu 30 km nikt tego nie ma urzadzenia



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » pn lip 16, 2007 12:29

Ten w głowicy do wymiany, powinien być zwarty podczas postoju i rozwarty tuż po odpaleniu, no chyba ze masz poniżej 0.3bara cisneinia w co szczerze wątpie
Ostatnio zmieniony pn lip 16, 2007 12:34 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 321 gości