Gaśnie i falują obroty

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Gaśnie i falują obroty

Post autor: danioo » pt lip 13, 2007 18:59

Witam.
Miesiąc temu założyłem sekwencje do mojego golfika (1,6 AEE). Na początku nie było z nim problemu, ale po ok 300-350 km od założenia instalacji zaczęły się "schody".

na Gazie
Przy dojeżdżaniu do świateł, skrzyżowania auto gaśnie lub dzieją się jaja z obrotami. Odpalam autko i przez kilka manewrów dojeżdżania jest OK, ale po jakimś czasie dzieje się to samo.
Problem jest mocniejszy w czasie kiedy pogoda nie za piękna. Jest deszczowo albo wręcz pada i jest wilgotne powietrze. Zauważyłem też że dzieje się tak gdy autko jest "nie dogrzane" tzn nie osiągnie jeszcze temp w której włączy się wentylator.

Na benzynie OK jest albo raz za kiedy tak się stanie.

Może to być wina kabli i świec??

Bylem dzisiaj na VAG-u i kolega co mi to sprawdzał powiedział że mi czujnik temp. przekłamuje bo na desce pokazuje 90 w włącza się wentylator a na kompie jest dopiero 60 -65 stopni.

Kupiłem dzisiaj czujnik temperatury, świece NGK i kable BERU.
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 19:00 przez danioo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Golfiarz217
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: śr mar 28, 2007 10:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Golfiarz217 » sob lip 14, 2007 22:48

I jak pomogło coś???


MK2 1.6 D , 87r był....
MK3 1.8+LPG , 92r był....
Audi 80 B4 2.0 91r była....
MK4 1.4 16v 98r. jest...

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » ndz lip 15, 2007 20:14

Wymieniłem czujnik, kable, świece, wyczyścilem przepustnicę a problem tkwi nadal.

Gdzie go szukać? Jak rozwiązać??



Awatar użytkownika
bartekpsp
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: wt maja 29, 2007 20:28
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: bartekpsp » ndz lip 15, 2007 20:33

a komputer nie pokazal ze czujnik halla jest walniety?



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pn lip 16, 2007 08:46

Nie wiem czy pokazał bo nie byłem przy fakcie sprawdzania pod komputerem.

Z tego co wiem to HALL jak padnie to autko wogule nie dopali. czy to prawda???



Jurak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 117
Rejestracja: wt lut 15, 2005 14:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jurak » pn lip 16, 2007 08:56

Sprawdź połączenia ciśnieniowe, może gdzieś ci łapie lewe powietrze.



Awatar użytkownika
LASOT-A
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: czw mar 09, 2006 13:30
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: LASOT-A » pn lip 16, 2007 09:10

danioo pisze:Z tego co wiem to HALL jak padnie to autko wogule nie dopali. czy to prawda???
Tak jest dobrze wiesz.


Brillantschwartz perleffect - LA9V
Jeżdże nisko, leże na glebie, grunt to zawieszenie... Jedziesz?

Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Post autor: danioo » pn lip 16, 2007 13:05

Może mi ktoś pokazać o co biega z tym połączeniem podciśnieniowym??

Gdzie tego szukać, a dokładnie które to przewody??

najlepiej jakby był jakiś schemat/rysunek.

Mój silnik to 1,6 AEE

[ Dodano: 19 Lip 2007 08:54 ]
Niech któs odpowie.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 346 gości