Golf III instalacja gazowa.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

and48

Golf III instalacja gazowa.

Post autor: and48 » czw maja 19, 2005 10:12

Posiadam golfa III z silnikiem AAM z 94 r . Zainstalowana jest w nim instalacja gazowa, czasami parownik zachodzi szronem i mam problemy z uruchomieniem. Zauważyłem że na benzynie parownik nabiera temperatury a gdy przełączę na gaz parownik zaczyna się robić zimny i temperatura boryga spada. Czy jest jakieś forum związane z instalacjami gazowymi lub strona z poradami.



Awatar użytkownika
lolo_golf
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2756
Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: lolo_golf » czw maja 19, 2005 11:10

Raczej nie ma takiej konkternej stronki do gazu ale według mnie najlepiej bedzie jak podjedziesz do serwisu LPG tam gdzie zakladales gaz i wszystko bedziesz wiedział :grin:



Awatar użytkownika
pkirylcz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 677
Rejestracja: pn sty 03, 2005 21:25
Lokalizacja: Wolfsburg
Kontakt:

Post autor: pkirylcz » czw maja 19, 2005 11:30

Problem jest zapewne z rozprezaniem gazu. Gwaltownie chlodzi. Za male moze jest dozowanie ustawione.
Sprawdza ci ci co instalowali.


Pozdrawiam,
Piotrek

red1,4

Post autor: red1,4 » czw maja 19, 2005 11:36

Może masz za mało płynu w chłodnicy. Sprawdź w zbiorniczku wyrównawczym.



and48

Post autor: and48 » czw maja 19, 2005 13:06

Gaz był zakładany przez poprzedniego właściciela, płyn chłodzący jast na "max".

Czy jast możliwe że może być to uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica albo termostat. Takie stwierdzenia usłyszałem od serwisantów.



Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4306
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw maja 19, 2005 19:08

gdzie jest podpity reduktor bo mysle ze tu jest problem tzn podlaczenie do ukladu chlodzenia w nieprawidlowy sposob i nie ma przeplywu cieczy


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

and48

Post autor: and48 » sob maja 21, 2005 17:39

Powrót podpięty jest w komorze siknika tuż za wyjściem przewodu powrornego z nagrzewnict (ok 5 cm po wejściy do komoey) a zasilanie ok 35 cm od wyjścia z boky głowicy, przewód do nagrzewnict.



and48

Post autor: and48 » sob maja 21, 2005 17:39

Powrót podpięty jest w komorze siknika tuż za wyjściem przewodu powrornego z nagrzewnict (ok 5 cm po wejściy do komoey) a zasilanie ok 35 cm od wyjścia z boky głowicy, przewód do nagrzewnict.



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » sob maja 21, 2005 22:00

może coś zaburza przepływ przez "mały obieg", jak z termostatem, czy trzyma temperaturę 90*C, czy wskaźnik temp jest na białym polu (na benzynie). u mnie czy gaz czy benzyna silnik ma wg wskaźnika jakieś 85*C a w korku 95*C.

teraz jest lato więc można zrobić test i odłączyć nagrzewnicę aby mały obieg szedł przez reduktor/parownik i zobaczyć co wtedy, może jak sugeruje kolega evolution jest coś źle podłączone lub coś zatkało węże od reduktora/parownika (np rozwarstwił się wąż lub coś porpbiło się z trójnikami)



ati
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: śr maja 18, 2005 14:51
Kontakt:

Post autor: ati » sob maja 21, 2005 22:06

Masz tu forum, są tam eksperci od gazownictwa :bajer: moze coś pomogą.
http://obd2.pl/forum



and48

Post autor: and48 » ndz maja 22, 2005 17:13

Temperatura dochodzi do 75 stopni C na gazie i bęzynie jak pare minut postoją to temperatura wzrasta do 90 C



and48

Post autor: and48 » ndz maja 22, 2005 17:22

Temperatura dochodzi do 75 stopni C na gazie i bęzynie jak pare minut postoją to temperatura wzrasta do 90 C



and48

Post autor: and48 » ndz maja 22, 2005 17:23

Temperatura dochodzi do 75 stopni C na gazie i bęzynie jak pare minut postoją to temperatura wzrasta do 90 C



wojteks
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 701
Rejestracja: ndz lut 06, 2005 18:24

Post autor: wojteks » ndz maja 22, 2005 18:55

od tego trzeba było zacząć, temperatura musi być około 90*C, to zdecydowanie termostat do wymiany i nie na tani (za 20pln) tylko na DOBRY (minimum koło 40pln), to też może być przyczyną zamarzania parownika, jeszcze bym sprawdził węże jak radziliśmy wcześniej.

Czy aby nie jeździsz na wodzie????? bo woda może zamarzać w parowniku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 96 gości