Błąd 1117 VAG POMOCY
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Błąd 1117 VAG POMOCY
Sprawdziłem dziś swojego GOLFA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY
Ten drugi błąd moze byc spowodowany podłączeniem antyzłodziejskiego odcięcia pompy paliwa. Natomiast ten pierwszy (1117) to dokładnie: Alternator Load Signal For Terminal DF i prawdopodobnie jest związany z ładowaniem aku.
Skasuj błędy i zobacz czy znowu wystąpią, natomiast diagnozę zrób pod obciązeniem.
Przyczyną notlaufów moze być równiez nieszczelność w dolocie/układzie podciśnienia, lub zapieczone kierownice spreżarki/uszkodzony siłownik sterujący nimi - a tych uszkodzeń VAG nie wykaze.
Skasuj błędy i zobacz czy znowu wystąpią, natomiast diagnozę zrób pod obciązeniem.
Przyczyną notlaufów moze być równiez nieszczelność w dolocie/układzie podciśnienia, lub zapieczone kierownice spreżarki/uszkodzony siłownik sterujący nimi - a tych uszkodzeń VAG nie wykaze.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!
Tyli pisze:Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!
Jak chcesz to dam ci namairy na goscia u ktorego serwisuje swoje drugie auto a to moj dobruy kolega wiec nigdy przekretow nie robili i nie robi ma warszta dobrze wyposazony wiec nie ebdzie problemu napewno pomoze a nie zaszkodzi oczywiscie namiary w Koszalinie.
Jak przypuszczam ksiązki serwisowe z allegro, o których piszesz, pochodzą z tego forum i na temat diagnozy nic ciekawego tam nie znajdziesz. Ksiązka wydana przez WKŁ dopiero w ostatniej edycji została wzbogacona o silniki TDI a i tam informacji jest niewiele.Tyli pisze:Dzięki,Czekam teraz na książki serwisowe z allegro, i sprawdze golfika podczas jazdy. Wiesz może na jakie parametry musze zwrócić szczególną uwagę? Błem ostatnio w autoryzowanym serwisie Bosha w koszalinie,facet ma komputery ,wyposażony warsztat,zapłacilem 800 stówek wymienił mi czujnik doładowania i bez zmian!!! Niemam już siły na tych fachowców!!!
W czasie jazdy diagnozę dokonuje się porównywając wartości mierzone przez poszczególne czujniki/elementy wykonawcze z wartościami spodziewanymi - analiza tych danych (a w zasadzie róznic w danych) powinna naprowadzić na rozwiązanie problemu.
Gośc ładnie Cie skasował . 800 stów za diagnoze i wymianę N75
znajdz dobrego diagnoste/maechanika, i zacznij od sprawdzania rzeczy podstawowych - nieszczelnosci w dolocie/układzie podciśnienia, kierownice i siłownik spręzarki - to możesz zrobić bez VAGa - potem diagnoza dynamicznie.
Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB
No już przyszło z allegro. Okazuje sie ,że to autodata cd2 ,oczywiscie opisu silnika ), ale co tam 20zł to nie 800 ) przyda sie.
Mam jeszce jeden problem z klimą błąd 00792 A/C Presure switch F129.Czy to ten czujnik jest walnięty (wiem gdzie on jest -autodata - hehe) czy tez to moze byc normalnie brak cisnienia w układzie klimy?
Mam jeszce jeden problem z klimą błąd 00792 A/C Presure switch F129.Czy to ten czujnik jest walnięty (wiem gdzie on jest -autodata - hehe) czy tez to moze byc normalnie brak cisnienia w układzie klimy?
Kasowanie błedu z kompa w kazdym innym zakladnie to koszt 50 zeta wiec szkoda ze sie nie zapytales wczesniej i dales sie naciagnac.Tyli pisze:No błąd 01117 zlokalizowałem .Był to urwany kabelek wychodzączy z alternatora.
DZIĘKI BARDZO ZA NAPROWADZENIE.
A Skasował mnie tak słono pan Andrychowski w swoim Bosch Serwisie w Koszalinie SERDECZNIE odradzam tego pana!!!
- piotrsrokosz
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: wt kwie 05, 2005 20:12
- Lokalizacja: KIELCE
- Kontakt:
Re: Błąd 1117 VAG POMOCY
01117 KOD OK!Tyli pisze:Sprawdziłem dziś swojego GOLFA III Z silnikiem 1.9TDI 110KM (AFN)
i Mam błędy 1117 General Terminal DF Load Signal !!! Co to może być???
Wyskoczył mi jeszcze jeden 1237 Fuel shut OFF valve N109(to prawdopodobnie zaworek w pompie paliwowej ,który tylko odcina lub włącza dopływ paliwka do pompy i nic poza tym).
Golfik nie ma mocy jest w trybie awaryjnym (Czysciłem przepływomierz)
Czy są to Błedy które mogą powodować przejscie w tryb awaryjny???
Moze ktos sie z czyms takim spotkał??? Przedtym sprawdzeniem serwis wymienił mi czujnik regulujący ciśnienie doładowania(Ten przy filtrze paliwa). Co może byc przyczyną ograniczenia mocy ???( 130km/h max i 3000 obr.) POMOCYYYYY
Sygnał obciążenia z zacisku alternatora DF
01237 KOD OK!
Zawór odcinania dopływu paliwa - N109
A na tej stronie masz dekoder ONLINE wpisujesz kod i masz odpowiedź
No teraz mam już swojego VAGa i sam testuje auto! Czekam na laptop i sprawdze go w trakcie jazdy.Mam fajny programik , który zapisuje podczas jazdy wszystkie parametry, a pózniej można spokojnie sprawdzic co jest nie tak (programik nazywa sie AutoTap Diagnostic Scan Tool. mam nadzieje , że wszystko pójdzie ok)
Piotrsrokosz , możesz mi podać jeszcze raz adres tej strony z błędami bo sie nie wyświetliła, ew. prosze o maila
Piotrsrokosz , możesz mi podać jeszcze raz adres tej strony z błędami bo sie nie wyświetliła, ew. prosze o maila
Witam, Co to jest za programik ten AutoTap Diag.... ???Tyli pisze:No teraz mam już swojego VAGa i sam testuje auto! Czekam na laptop i sprawdze go w trakcie jazdy.Mam fajny programik , który zapisuje podczas jazdy wszystkie parametry, a pózniej można spokojnie sprawdzic co jest nie tak (programik nazywa sie AutoTap Diagnostic Scan Tool
Gdzie można sciągnąc ten program? i jak on działa? Czy on działa z VAG-iem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 249 gości