Turbina GT1749VA wysiadla..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jezeli kupiłeś to turbo i dostałeś jakiśdowód zakupu to ja bym skorzystał z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, możliwe że nawet bez tego jak wygrałeś aukcje może sz powalczyć o zwrot kasy - ja bym próbował w końcu 900zł drogą nie chodzi a jeśli rozwaliła sie turbina w pierszych 6 miesiącach po zakupie to sprawa raczej wygrana. Poza tym tłumaczenia sprzedawcy są śmieszne dla mnie , kupa Cie to interesuje że tanio kupiłeś i że inne sięnie wysrały, Twoja sie wysrała i walcz o swoje. Najlepiej skontaktuj sie z jakimś rzecznikiem praw konsumenta(za darmo w każdym mieście można pogadać).
Ja wkrótce zakładam sprzęgło od VR6 i to turbo rumuńskie na doładowaniu pewnie 1.45 i mam nadzieję zę bedzie wszystko ok.
Ja wkrótce zakładam sprzęgło od VR6 i to turbo rumuńskie na doładowaniu pewnie 1.45 i mam nadzieję zę bedzie wszystko ok.
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 15:21 przez Tominator, łącznie zmieniany 2 razy.
wiesz co, nie chce mi się walczyć z człowiekiem... przecież kazdy kto chce mieć gware idzie do ASO i kupuje za 3000 PLN...Tominator pisze:ja bym próbował w końcu 900zł drogą nie chodzi a jeśli rozwaliła sie turbina w pierszych 6 miesiącach po zakupie to sprawa raczej wygrana
jeżeli sprzedam te pozostałości po niej za 300 PLN to juz bede szcześliwy...
albo sobie zrobie 2 hybrydke z tego na zaś
kurtka na wacie, Wy to tam w tym Białym to wszystko macie pochowane w dziuplach, wariaty jednezaprzal pisze:u Borysa lezy ladny kolektor w sam raz pod gt20 :>
z wami sie nie wygra... ja już chce tylko bezpieczne 1,35 Bar na 160KM
bezpieczne w tym sensie, że nie bede się bał pocisnąć na autostradzie 220 km/h, czy kręcić auto do 4500 rpm...
czekam na pocztex z hybrydką od karambola.... jeżeli nie bedzie gwizdać, srać olejem i bedzie stabilnie pompować to temat chyba zakończony...
jeśli jednak okaże się ze to kupa, to chyba zlece zrobienie GT20-tki
[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 16:11 ]
tak czy owak zapodam tu jakieś info...
a na razie dziękuje wszystkim za dobre rady i cenne uwagi !
dokładnie, idealna turbina nie powinna gwizdać... wprawdzie moja GT17 pracowała bezszelestnieSouleR pisze:przy szczelnym ukladzie gwizd nie jest mile widziany
generalnie jak gwiżdże ostro to znaczy że już są duuuze luzy, czasem gwiżdże i lata 40 000km a czasem 2 dniu jak u olozwirskiego
z tymi turbinami to nigdy nie masz pewności kiedy Ci odleci... nawet jak ją dobrze traktujesz
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
cowboy pisze:bezpieczne w tym sensie, że nie bede się bał pocisnąć na autostradzie 220 km/h, czy kręcić auto do 4500 rpm...
nei trzeba nic zlecac, sporo ich lezyjeśli jednak okaże się ze to kupa, to chyba zlece zrobienie GT20-tki
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Odważnie - 220 na skrzyni CYP toż to 4700 rpmcowboy napisał/a:
bezpieczne w tym sensie, że nie bede się bał pocisnąć na autostradzie 220 km/h, czy kręcić auto do 4500 rpm...
A tak na poważnie, szkoda że 17-stka sie wysrała, to chyba złosliwośc i pech, a juz zaczynalem zagladac do tematu KILL'E co tam teraz przy 160PS połkniesz , ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło , grunt że motor zyje, bedzie dobrze , tylko z kaski trzeba sie troche niestety wypruć.
Powodzenia. Czekam na dalszy rozwój wydażeń.
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Cowboy a nie myslałeś o założeniu chłodniczki oleju??? Mój kolega sobie założył i ukłąd oleju mu wzrósl tylko o 0,2l http://www.allegro.pl/item212730751_aud ... _03_r.html a cisnienie to samo a temp. w czasie jazdy spadła do średniego 80st.
Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???
Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
za zimny olej to tez niedobrze. Aw69 ma u siebie 230koni 430nm i ostatnio mierzyl temp oleju i nie ma takiej potrzebyPinkFloyd pisze:Cowboy a nie myslałeś o założeniu chłodniczki oleju??? Mój kolega sobie założył i ukłąd oleju mu wzrósl tylko o 0,2l http://www.allegro.pl/item212730751_aud ... _03_r.html a cisnienie to samo a temp. w czasie jazdy spadła do średniego 80st.
Jezeli pamietam to poleciał wirnik od strony wydechu- nie myślałś zeby wytzrepać to z wydechu???
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 32 gości