Turbina GT1749VA wysiadla..

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Virus177
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 555
Rejestracja: pt lut 17, 2006 17:38
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Virus177 » czw lip 12, 2007 14:04

dokladnie sa nie do zajechania ja mam stara k14 z 92r i nawet luzow niema :P :bigok: STARE TURBA RULES :okej:


Vr6 24v http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=328873

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 14:26

każdemu - komu tak napisałem ?
tominatorowi, fido ale to niewazne :bigok:
cowboy pisze:u mnie tez na seryjnym doładowaniu ale nie na seryjnym programi
seryjne doladowanie i jedyne 160 koni ;)
cowboy pisze:że ma tuningową turbinę
baaardzo tuningowa :)
cowboy pisze:rzeczywiści jak się ostro dowali to nawet na seryjnym programie się wykrzaczają...
to dlaczego nie ma wielkiej akcji serwisowej i nikt nie wolal wszystkich AWXow na serwis? Przeciez jezdzi tez sporo sluzbowych aut ktore trzaskaja kilometry i roznie sa traktowane i jakos sie trzymaja kupy. To po prostu nie jakies tuningowe turbo wystarczy je wziasc do reki i wcale sie nie trzeba przygladac czy wnikac w ośki zeby zobaczyc ze jest po prostu male

z mojej strony EOT bez sensu dyskusja :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 14:47

tominatorowi, fido ale to niewazne :bigok:
zaprzal, dlaczego naginasz fakty na swoją stronę

1. Tominator kupił made in romania - jest powszechna opinia że te GT1749VA które pojawiły się z fabryki w Rumunii są bardzo kiepskiej jakości - skoro o tym wiem to go uświadomiłem

2. Koledze Fido_Dido od samego początku staram się pomóc jak umiem najlepiej - jeśli będzie miał pompe 11mm i wtryski 230tki i zamierza upalać to auto to bedzie miał szczęście jak mu się ośka nie urwie - tam przecież będzie kupa spalin !
zaprzal pisze:dlaczego nie ma wielkiej akcji serwisowej i nikt nie wolal wszystkich AWXow na serwis
może dlatego że na Allegro pojawiają się jakieś odrzuty za 900 PLN, nie wiem...
podobno były jakieś odrzuty z fabryki w Polkowicach itd..

nie wiem być może miałem niedoważony wirnik - po prostu tego nie wiem...

moze Tominator powinien iść z tym trubo do serwisu żeby sprawdzić wyważenie ?

słyszałem też że pewna partia tych turbin miała staczany wirnik (pomiędzy ułożyskowaniami) żeby zmniejszyć bezwładność wirnika a co za tym idzie Laga :)



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » czw lip 12, 2007 14:49

panowie, bez nerw :bigok: bi kul


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 14:49

cowboy pisze:pewna partia tych turbin miała staczany wirnik (pomiędzy ułożyskowaniami) żeby zmniejszyć bezwładność wirnika
oczywiście chodziło mi, że była staczana ośka...



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 15:09

panowie, bez nerw :bigok: bi kul
dobry pomysl :bigok:


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 15:10

panowie, bez nerw :bigok: bi kul
ja sie nie denerwuje... przecież każdy sam decyduje ...

ja przestrzegam przed okazjami z Allegro bez gwarancji...

dla mnie EOT



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw lip 12, 2007 15:36

cowboy pisze:
Fido_dido pisze:to co jak ja bende jedził w zakresie od 3000-4500 to sie wysra tak ?? :grin: :grin:
jak bedziesz miał pompe 11 i wtryski 230 (z tego co kojarze) i AWX-a na 1,5 Bara to nie wróżę jej długiego żywota :P

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 11:05 ]
chyba że masz AWX-a "wzmacnianego" :P ?
Generalnie w/g mnie GT1749 jest bez sensu montować z pompą 11mm i wtryskami 230.
W moim przypadku zaczyna mi się wydawać że ja bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520...

Z tymi GT1749 róznie bywa - znajomy ma paska awx po programie, pasek kupiony u nas w serwisie. Program miał wgrany przy 150kkm - auto obecnie ma 260kkm i smiga, turbo nie było zmieniane. Turbinka jest made in germany więc faktycznie moze miec to wpływ na jakość.
zaprzal pisze:
kiedys mialem garretta T2 ktory mial takei luzy, ze wirnik dotykal obudowy, cisnienie bylo zwiekszone do okolic 1,3 bar z 0,6 bar seryjnych i przejezdzilem na nim kilkadziesiat tys km i nic sie nie dzialo
Mi na 1,7 bar przez 35tyś nic sie nie działo, auto sprzedałem a koleś dalej śmiga...
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 15:44 przez ventil, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 15:55

ventil pisze:W moim przypadku zaczyna mi się wydawać że ja bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520.
ponoc 230 wystarczaja do gt22, a race520 do..... az boje sie myslec ile to koni z litra :grin:
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 15:56 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 16:19

ventil pisze:bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520...
ventil, bez sensu turbo a nie wtryski ;)

skoro masz pompe z tego co kojarze 12mm więc w zasadzie potrzebujesz BIG BIG turbo do tego :)

ale nie ma co, zobaczysz jak to bedzie hulać, jak się wysra albo będzie straszny batory to zmienisz na większe

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 16:20 ]
zaprzal pisze:race520 do..... az boje sie myslec ile to koni z litra
"RACE 520
One for the crazies! Max power and max smoke/EGT. You will break your car without upgraded turbo intercooler and custom tuning.
"



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » czw lip 12, 2007 16:25

zaprzal pisze:
ventil pisze:W moim przypadku zaczyna mi się wydawać że ja bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520.
ponoc 230 wystarczaja do gt22, a race520 do..... az boje sie myslec ile to koni z litra :grin:
A najgorsze że już kupiłem sobie drugie GT20 zapasowe, hehe... :grin:
GT 22 to chyba w sprinterze cdi bywa...? Wiecie cos moze na ten temat?



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 16:29

ventil pisze:GT 22 to chyba w sprinterze cdi bywa...? Wiecie cos moze na ten temat?
sa rozne wersje gt22 np. gt2256v w sprinterze oraz w e-klasie 2,7cdi te z e-klasy za zazwyczaj w lepszym stanie

mniejsza gt2252v chyba taki model w transporterze

byly tez gt2259v i gt2260v ta druga cyferka po gt22 to rozmiar kompresora

[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 4:31 pm ]
http://www.arturbo.co.uk/catalogue.asp fajny katalog


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw lip 12, 2007 18:33

zaprzal pisze:http://www.arturbo.co.uk/catalogue.asp fajny katalog
a co to jest to GT18 - bo Rob555 zakładał to to do AWX - może takie coś byłoby dobre ?

jak to wygląda?



Awatar użytkownika
ventil
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 333
Rejestracja: śr kwie 12, 2006 22:01
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Post autor: ventil » pt lip 13, 2007 07:18

cowboy pisze: a co to jest to GT18 - bo Rob555 zakładał to to do AWX - może takie coś byłoby dobre ?
jak to wygląda?
To opel 2.2 diesel... GT18



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 147 gości