Jaki silnik z turbo pasuje zamiast JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 12, 2007 20:23

BENITO pisze:To wymieniać tą uszczelkę?
wymin koszt 10 zł to Cie nie zbawi :))
A JR dobrze zrobiony poradzi sobie z SB :PP



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 21:27

Już wymieniona, Miałem jakąś gumową na metalowej podkładce i ta guma na bokach chyba od temperatury się wypaczyła i dlatego przeciekał olej.

teraz założyłem jakąś niemiecką chyba z korka. Na razie ok, ale zobaczymy w dalszym użytkowaniu. 6zł 25 groszy to nie majątek :bigok:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 12, 2007 21:42

BENITO pisze:chyba z korka.
ja niedawno zmieniałem tez i zakładałem firmy Elring chyba i właśnie z korka tylko takie półkole było gumowe i jest wszystko ok :)



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 21:57

Ja też miałem gumowe półkole na prawą stronę, po lewej miałem przerwę w korku na wybrzuszenie, w którym jest łożysko wałka, a tam mi do uszczelnienia dodali taki gumowy pasek, który z resztą idealnie pasuje i po dokręceniu nie powinno być kłopotów, bo jest nieźle dociśnięty.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości