[mk4] turbo ARL do AJM

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BZYCZEK2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 322
Rejestracja: ndz sty 07, 2007 10:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: BZYCZEK2 » czw lip 12, 2007 19:30

aw69, a ciezko Ciebie spotkac :) no na instalacje jestem juz wstepnie umowiony z borysem ale odkladam kase na IC zeby wszytsko na raz zrobic... :)



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » czw lip 12, 2007 23:29

cowboy pisze:piszesz o mapie turbiny czy wartościach rzeczywistych ?
Oczywiście, że o wartościach rzeczywistych.

P.S. jaki miałeś map sensor?


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 13, 2007 10:44

jaro4444 pisze:jaki miałeś map sensor?
mam zegar BOOST - cały czas sie na niego lampie i wiem ile mi pompuje aktualnie turbina..

znam tez zakres pracy Map Sensora w AFN...
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 15:16 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jaro4444
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 479
Rejestracja: pt cze 22, 2007 20:10
Lokalizacja: Drawsko Pom/Warszawa

Post autor: jaro4444 » pt lip 13, 2007 14:00

Cowboy wybacz ale chyba masz dziś okres. :P
Nikt Cię nie atakuje, nie zarzuca debilizmu a zadaje jedynie proste i pozbawione podtekstu pytania. Sorry pogadamy jak będziesz miał lepszy dzień.

Miłego dnia
Ostatnio zmieniony pt lip 13, 2007 14:02 przez jaro4444, łącznie zmieniany 1 raz.


Biegnę siły swe wszystkie biegowi oddając...
Słucham pośród krzyku piękna ciszy poszukując...

Był Leon jest Audi

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt lip 13, 2007 15:16

jaro4444 pisze:Cowboy wybacz ale chyba masz dziś okres. :P
chyba tak :)

o mojej turbinie możesz porozmawiać tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113037&start=0

jeśli masz jakieś wnioski - nie będziemy zaśmiecac tu tematu :)

[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 15:18 ]
wychodzi na to że miałem pechową turbawkę :( no i za mocno jej dałem czadu - a moja kobieta przy 190 powiedziała "zwolnij" - wychodzi na to że trzeba się słuchać :P



Awatar użytkownika
PELE
VW Baron
VW Baron
Posty: 3140
Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: PELE » pn lis 23, 2009 15:31

panowie podkleje się do tematu :)
posiadam AJM z 2000 i chcę kupić większe turbo od ARL w celu SWAP'a
jaki dokładnie nr/oznaczenie jest suszarki od ARL 150 ps tak aby elegancko podeszła u mnie bez większej rzeźby ?!? jest to dla mnie ważne bo muszę ową turbinę zamówić ale konieczny u turbiniarza jest nr/oznaczenie :bajer:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » pn lis 23, 2009 15:49

pelton1985 pisze:panowie podkleje się do tematu :)
posiadam AJM z 2000 i chcę kupić większe turbo od ARL w celu SWAP'a
jaki dokładnie nr/oznaczenie jest suszarki od ARL 150 ps tak aby elegancko podeszła u mnie bez większej rzeźby ?!? jest to dla mnie ważne bo muszę ową turbinę zamówić ale konieczny u turbiniarza jest nr/oznaczenie :bajer:
Nie dość, że odgrzałeś kotleta dwu i półrocznego to jeszcze tego wątku nie przeczytałes chyba zadając to pytanie. Wszystko o co pytasz znajduje się na 1 stronie tego wątku .....
Ostatnio zmieniony pn lis 23, 2009 15:52 przez bugalon, łącznie zmieniany 1 raz.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Zablokowany

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości