Turbina GT1749VA wysiadla..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
tominatorowi, fido ale to niewaznekażdemu - komu tak napisałem ?
seryjne doladowanie i jedyne 160 konicowboy pisze:u mnie tez na seryjnym doładowaniu ale nie na seryjnym programi
baaardzo tuningowacowboy pisze:że ma tuningową turbinę
to dlaczego nie ma wielkiej akcji serwisowej i nikt nie wolal wszystkich AWXow na serwis? Przeciez jezdzi tez sporo sluzbowych aut ktore trzaskaja kilometry i roznie sa traktowane i jakos sie trzymaja kupy. To po prostu nie jakies tuningowe turbo wystarczy je wziasc do reki i wcale sie nie trzeba przygladac czy wnikac w ośki zeby zobaczyc ze jest po prostu malecowboy pisze:rzeczywiści jak się ostro dowali to nawet na seryjnym programie się wykrzaczają...
z mojej strony EOT bez sensu dyskusja
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
zaprzal, dlaczego naginasz fakty na swoją stronętominatorowi, fido ale to niewazne
1. Tominator kupił made in romania - jest powszechna opinia że te GT1749VA które pojawiły się z fabryki w Rumunii są bardzo kiepskiej jakości - skoro o tym wiem to go uświadomiłem
2. Koledze Fido_Dido od samego początku staram się pomóc jak umiem najlepiej - jeśli będzie miał pompe 11mm i wtryski 230tki i zamierza upalać to auto to bedzie miał szczęście jak mu się ośka nie urwie - tam przecież będzie kupa spalin !
może dlatego że na Allegro pojawiają się jakieś odrzuty za 900 PLN, nie wiem...zaprzal pisze:dlaczego nie ma wielkiej akcji serwisowej i nikt nie wolal wszystkich AWXow na serwis
podobno były jakieś odrzuty z fabryki w Polkowicach itd..
nie wiem być może miałem niedoważony wirnik - po prostu tego nie wiem...
moze Tominator powinien iść z tym trubo do serwisu żeby sprawdzić wyważenie ?
słyszałem też że pewna partia tych turbin miała staczany wirnik (pomiędzy ułożyskowaniami) żeby zmniejszyć bezwładność wirnika a co za tym idzie Laga
Generalnie w/g mnie GT1749 jest bez sensu montować z pompą 11mm i wtryskami 230.cowboy pisze:jak bedziesz miał pompe 11 i wtryski 230 (z tego co kojarze) i AWX-a na 1,5 Bara to nie wróżę jej długiego żywotaFido_dido pisze:to co jak ja bende jedził w zakresie od 3000-4500 to sie wysra tak ??
[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 11:05 ]
chyba że masz AWX-a "wzmacnianego" ?
W moim przypadku zaczyna mi się wydawać że ja bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520...
Z tymi GT1749 róznie bywa - znajomy ma paska awx po programie, pasek kupiony u nas w serwisie. Program miał wgrany przy 150kkm - auto obecnie ma 260kkm i smiga, turbo nie było zmieniane. Turbinka jest made in germany więc faktycznie moze miec to wpływ na jakość.
Mi na 1,7 bar przez 35tyś nic sie nie działo, auto sprzedałem a koleś dalej śmiga...zaprzal pisze:
kiedys mialem garretta T2 ktory mial takei luzy, ze wirnik dotykal obudowy, cisnienie bylo zwiekszone do okolic 1,3 bar z 0,6 bar seryjnych i przejezdzilem na nim kilkadziesiat tys km i nic sie nie dzialo
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 15:44 przez ventil, łącznie zmieniany 3 razy.
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
ponoc 230 wystarczaja do gt22, a race520 do..... az boje sie myslec ile to koni z litraventil pisze:W moim przypadku zaczyna mi się wydawać że ja bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520.
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 15:56 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
ventil, bez sensu turbo a nie wtryskiventil pisze:bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520...
skoro masz pompe z tego co kojarze 12mm więc w zasadzie potrzebujesz BIG BIG turbo do tego
ale nie ma co, zobaczysz jak to bedzie hulać, jak się wysra albo będzie straszny batory to zmienisz na większe
[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 16:20 ]
"RACE 520zaprzal pisze:race520 do..... az boje sie myslec ile to koni z litra
One for the crazies! Max power and max smoke/EGT. You will break your car without upgraded turbo intercooler and custom tuning."
A najgorsze że już kupiłem sobie drugie GT20 zapasowe, hehe...zaprzal pisze:ponoc 230 wystarczaja do gt22, a race520 do..... az boje sie myslec ile to koni z litraventil pisze:W moim przypadku zaczyna mi się wydawać że ja bez sensu zamontowałem GT20 i wtryski race520.
GT 22 to chyba w sprinterze cdi bywa...? Wiecie cos moze na ten temat?
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
sa rozne wersje gt22 np. gt2256v w sprinterze oraz w e-klasie 2,7cdi te z e-klasy za zazwyczaj w lepszym stanieventil pisze:GT 22 to chyba w sprinterze cdi bywa...? Wiecie cos moze na ten temat?
mniejsza gt2252v chyba taki model w transporterze
byly tez gt2259v i gt2260v ta druga cyferka po gt22 to rozmiar kompresora
[ Dodano: Czw Lip 12, 2007 4:31 pm ]
http://www.arturbo.co.uk/catalogue.asp fajny katalog
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
a co to jest to GT18 - bo Rob555 zakładał to to do AWX - może takie coś byłoby dobre ?zaprzal pisze:http://www.arturbo.co.uk/catalogue.asp fajny katalog
jak to wygląda?
To opel 2.2 diesel... GT18cowboy pisze: a co to jest to GT18 - bo Rob555 zakładał to to do AWX - może takie coś byłoby dobre ?
jak to wygląda?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 151 gości