Jaki silnik z turbo pasuje zamiast JR

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » sob cze 23, 2007 14:46

Krzylu, no ja tak samo :)) Przyjechałem do Bytomia co koleś handluje silnikami :)
Wyciągnąłem moejgo Dieselka i wyminiłem sie za TD z dopłatą 300 zł W ciemno !!!
Z tym ze gwarancja rozruchowa oczywiście była !! bo to podstawa, bez tego to nawet bym nie myślał o braniu.
I chodzi mi super i sie ciesze :)



Awatar użytkownika
Krzylu
Germanista
Posty: 2105
Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
Lokalizacja: Stettin
Kontakt:

Post autor: Krzylu » sob cze 23, 2007 14:52

To_mas, to chyba od tego samego goscia bralismy bo moj rowniez przyjechal z Bytomia ;)
tyle ze ja sprzedalem swoj 1.6D za 1k dolozylem 250zł i mi przyslali silnik ty chociaz mogles swojego obwachac a ja niestety nie ;)



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » ndz lip 08, 2007 14:14

czyli kazdy 1.6 TD podejdzie? Z audic itp ?;]



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz lip 08, 2007 14:38

Krzylu pisze:To_mas, to chyba od tego samego goscia bralismy bo moj rowniez przyjechal z Bytomia ;)
tyle ze ja sprzedalem swoj 1.6D za 1k dolozylem 250zł i mi przyslali silnik ty chociaz mogles swojego obwachac a ja niestety nie ;)
heh no całkiem mozliwe :))))

Ale koleś nie sprzedaje szajsu tylko dobre sporwadzki :)) więc moze go śmiało polecić :)
czyli kazdy 1.6 TD podejdzie? Z audic itp ?;]
tak !!!:))) z audi rozni sie tym tylko ze tam jes tchyba wzdłóz slinik i bedą troche inne mocowania :) tak jak w pasacie :)
Mozesz nawet zapakować TDI ale to juz inna bajka :P



mireko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:50
Lokalizacja: podlasie
Kontakt:

Post autor: mireko » pn lip 09, 2007 15:03

Silnik z Audi różni się i to sporo szczegółami.Wiem,bo przerabiałem to odwrotnie-do Audi silniki z VW.W moim przypadku były to mocowania(łapy),koło zamachowe ze sprzęgłem,mocowania alternatora itp.Łapy to nie wszystko,bo niby w bloku jest otwór z gwintem,ale np.0,5cm wyżej lub obok. :crazy: .Nawet misa może się różnić,chociaż smok jest umiejscowiony tak samo.Pobawić się trzeba sporo.Nauczony doświadczeniem i utratą sporej ilości kasy radzę Ci poszukać identycznego silnika z takiego samego auta.Lepiej poczekać,popytać niż później ma być zonk.
Ja w końcu kupiłem 1.6TD RA-taki jak był tyle,że z Passata b3 i też minimalnie się różnił,ale jakoś wszedł.Jeślibyś potrzebował części do przeróbek,to mam tego badziewia-koła zamachowe,łapy,przewody wodne i powietrzne itp.



SkinnerPL
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 410
Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
Lokalizacja: MysłoVWice
Kontakt:

Post autor: SkinnerPL » śr lip 11, 2007 11:13

chyba wloze do niego sbka. ale to teraz jeszcze planuje sciagnac golfa zza granicy jakiegos ladnego.
tez diesla. bo ja mam u siebie w elektryce nagmerane. i chce miec takie cos zeby okablowanie bylo normalne a nie poskrecane. i zeby wogle cala elektryka byla super
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 11:14 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » czw lip 12, 2007 01:17

SkinnerPL, lepiej wkładaj JR po lekkich modach SB będziesz odjeżdżać :PPP



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 05:56

Stary esbek się nie da. Nie popuszczę, niech no tylko przyjdzie nowy sachs 210. :bajer:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » czw lip 12, 2007 09:07

BENITO pisze:Stary esbek się nie da. Nie popuszczę, niech no tylko przyjdzie nowy sachs 210. :bajer:
BENITO - a co Ty tam modzisz? :smoke:



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » czw lip 12, 2007 09:18

to wiecej sie wykreci z SB niz z AAZ?? nawet jezeli do AAZ wstawilbym pompe z SB?? chodzi mi o to ze podmienił bym silnik SB na AAZ ale icek,pompe i te inne mody bym zostawił, to jaki silnik byłby bardziej wydajny???????


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 09:58

BENITO pisze:Stary esbek się nie da
sie da z ta mala turbawka
tomogolf2 pisze:to wiecej sie wykreci z SB niz z AAZ??
AAZ to jednak odczuwalnie wieksza pojemnosc... najtaniej zapakowac turbo z JR czyli k24 lub T3 i zostawic pompe aaz tylko z dobrym LDA i bedzie smigac :) jak masz wiecej kasy to mozna cos konkretniejszego wydumac. To co powiedzialem byloby bardzo tanie i bardzo proste do wykonania
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 09:58 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 10:42

Zaprzal, jedno pytanko do ciebie. Jak mi pokrywa zaworów się poci z tyłu, najbardziej za odmą. Czy to jest tylko uszczelka pokrywy jak mi mówił Tomcio?
Silnik pracuje bez zarzutu a na bagnecie żadnych ubytków nie widać.

I w razie czego na co uważać jak się wymienia taką uszczelkę? :rolleyes:


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » czw lip 12, 2007 12:30

BENITO, normalne w vw


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 13:36

To wymieniać tą uszczelkę?


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 88 gości