Drżenie samochodu obrotach przy zmianie biegu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

yuu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 06, 2007 12:52
Lokalizacja: polska

Drżenie samochodu obrotach przy zmianie biegu

Post autor: yuu1 » czw lip 12, 2007 07:07

Witam mam taki problem jak redukuje biegi i samochód wchodzi na obroty to przy 1100-1300obr/min drży mi tzn.burczy i częsie tylko w tym momencie potem juz na wyższych wszystko gra,wymieniłem tulejki na pręcie i rolke prowadzaca pasek z alternatora,niewiem czy napinacz może mieć aż taki wpływ na 100% poniewaz to drogi spas i niechciał bym wciemno wymieniac ,i jeszcze jedno czy napinacz ma prawo byc goracy ,bo wczoraj sprawdziłem i mocno sie nagrzał?Mam silnik 1.9 sdi



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » czw lip 12, 2007 09:09

no to chyba go przeciazasz i dlatego "burczy" moim zdaniem to troche za niskie obroty.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » czw lip 12, 2007 11:57

Powinieneś zmieniać biegi nieco później, tak minimum przy tych 2500 obrotów.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
andrew19_86
Forum Master
Forum Master
Posty: 1572
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 18:14
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: andrew19_86 » czw lip 12, 2007 12:35

przeciążąsz silnik,to nie ciągnik siodłowy,gdzie biegi sie zmienia przy 1500 obr/min,zmieniaj biegi powyżej 2000obr/min,a będzie dobrze...czasami wystarczy pomyśleć troszke,zeby nie pchać sie w niepotrzebne koszty :bigok: :pub:


:los2: Nocne Mary Squad :los2:
:satan: Tata NM synka :satan:

yuu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 06, 2007 12:52
Lokalizacja: polska

Post autor: yuu1 » czw lip 12, 2007 13:17

Panowie nie chodzi o zmiane biegów wiadomo nikt nie redukuje z 4 na 5 przy 1000obr. lecz o wibracje które nasilają sie ruszając z biegu pierwszego, obrotomierz idzie powoli do góry i w przedziale 1100-1300 obr/min dostaje rezonans który dobiega od strony silnika .mechanik powiedział ze to wina napinacza lecz nie jest na 100% pewny



Awatar użytkownika
Thor
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 151
Rejestracja: pt gru 17, 2004 14:57
Lokalizacja: Halemba

Post autor: Thor » śr lip 18, 2007 11:09

No a jak go masz na "luzie" np stoisz na swiatlach.. cieply silnik... to masz te drgawki czy nie. Bo jesli masz to moze byc kat wtrysku lub klin na wale.

Pozdrowionka
T.



gegos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:00
Lokalizacja: wrocław

Post autor: gegos » śr lip 18, 2007 11:48

Witam, ja mam ten sam problem i na 100% jest to wina napinacza, podaczas ruszania wlasnie 1000-1300 obrotow czuc wyraznie drgania/buczenie, nie tego problemu kiedy swiekszamy obroty silnika bez obciazenia, mam nowy napinacz ale po ok 2000 km problem powrocil - zaraz po wymianie bylo super



yuu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 06, 2007 12:52
Lokalizacja: polska

Post autor: yuu1 » śr lip 18, 2007 15:00

Co znaczy problem powrócił napinacz znowu sie zepsuł czy jest inna wada która ma wplyw na to?



gegos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:00
Lokalizacja: wrocław

Post autor: gegos » czw lip 19, 2007 00:26

no wlasnie jestem na etapie dociekania co to powoduje ze nowy napinacz znowu zaliczyl padake, ale nic madrego nie wymyslilem :(



yuu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 06, 2007 12:52
Lokalizacja: polska

Post autor: yuu1 » czw lip 19, 2007 07:45

Tulejki wymieniłes bo ja zaczolem od tulejek i rolki prowadzącej pasek, tuleje były wyrobione bo po ściągnięciu paska ruszjąc pretem miał luz ,a ponoc to ma wpływ na na napinacz



gegos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:00
Lokalizacja: wrocław

Post autor: gegos » czw lip 19, 2007 08:22

Rolka prowadzaca mam nowa, - o jakiej tulejce mowa???



yuu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 06, 2007 12:52
Lokalizacja: polska

Post autor: yuu1 » czw lip 19, 2007 09:18

O tulejkach przez które przechodzi pret na którym jest napinacz nizej link

http://www.allegro.pl/item212408523_tul ... _seat.html



gegos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 21:00
Lokalizacja: wrocław

Post autor: gegos » czw lip 19, 2007 11:02

o!!! musze zadzialac z tymi tulejakmi

[ Dodano: Czw Lip 19, 2007 11:07 ]
tam wchodza 2 sztuki tych tulejek???



yuu1
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt lip 06, 2007 12:52
Lokalizacja: polska

Post autor: yuu1 » czw lip 19, 2007 11:38

Tak tylko sprawdż najpierw czy sa wybite



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 141 gości