czujniki oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czujniki oleju
czy ma ktos golfa 1.6 PN bo chcialbym sie dowiedziec jak powinny byc czujniki,czarny u mnie jest w glowicy a bialy w filtrze oleju i drugie pytanie:oba sa na zwarcie u mnie,tzn wzialem zarówke i jeded kabel do wsuwki czujnika drugi do plusa,wl zaplon i nic a jak zapale silnik to sie zaswieca,u dolu tak samo.czyli dobrze?znaczy ze jest cisnienie dobre?u was tez tak jest?
[ Dodano: 10 Lip 2007 09:13 ]
najbardziej zalezy mi na tym czy akie same czujnik sa u was i czy na zgaszonym silniku nie swieci zarowka a pozapaleniu swieci jeden i drugi,bo nie mam gdzie zmierzyc cisnienia tak bym wiedzial mniej wiecej po czujnikach czy jest dobrze
[ Dodano: 10 Lip 2007 09:13 ]
najbardziej zalezy mi na tym czy akie same czujnik sa u was i czy na zgaszonym silniku nie swieci zarowka a pozapaleniu swieci jeden i drugi,bo nie mam gdzie zmierzyc cisnienia tak bym wiedzial mniej wiecej po czujnikach czy jest dobrze
czujniki działają "na odwrót", to znaczy jeden (biały) bez ciśnienia oleju ma przerwę a przy ciśnieniu się zwiera a drugi (brązowy) wprost przeciwnie - bez ciśnienia zwiera a przy ciśnieniu robi się przerwa.
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 15:27 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
rustin pisze:oba sa na zwarcie u mnie,tzn wzialem zarówke i jeded kabel do wsuwki czujnika drugi do plusa,wl zaplon i nic a jak zapale silnik to sie zaswieca,u dolu tak samo.czyli dobrze?znaczy ze jest cisnienie dobre?
rustin pisze:najbardziej zalezy mi na tym czy akie same czujnik sa u was i czy na zgaszonym silniku nie swieci zarowka a pozapaleniu swieci jeden i drugi,bo nie mam gdzie zmierzyc cisnienia tak bym wiedzial mniej wiecej po czujnikach czy jest dobrze
Przecież napisałem że :
"czujniki działają "na odwrót", to znaczy jeden (biały) bez ciśnienia oleju ma przerwę a przy ciśnieniu się zwiera a drugi (brązowy) wprost przeciwnie - bez ciśnienia zwiera a przy ciśnieniu robi się przerwa".
Wynika z tego, iż ten ciemniejszy czujnik nie działa tak jak powinien (celowo ktoś zastosował zły?).
A z tego wynika że jeden czujnik jest nie taki jak trzeba.
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 08:42 przez zodiak, łącznie zmieniany 1 raz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Prawdopodobnie tak. Ale z tym nie jest tak do końca. Aby mieć pewność trzeba mieć na pewno odpowiednie czujniki a jak masz coś "nakombinowane" to pewności nie masz.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
ALE nawet jak zle czujniki tzn jeden powinien byc na rozwarcie drugi zwarcie to i tak by bylo ze na zgaszonym nie swieci potem swieci,chodzi mi o to ze te u mnie reaguja jakby bylo dobre cisninie tylko wysylaja zle sygnaly do licznika tak?a czy jak pompa oleju nawala to slychac to jakos?jakie sa objawy jak nie ma cisnienia?
Że te co masz reagują to jeszcze nie wszystko, czujniki mają różne ciśnienia pracy. Jeden powinien być bodajrze 0,3 Bara on jest od wolnych obrotów, drugi bodajrze 1,8 Bara i on jest na "wyższe obroty" (przy 2000 obrótów ciśnienie nie może być niższe niż...).
Podsumowując: jeśli będziesz miał nieodpowiedni czujnik od wysokich obrotów (niższe ciśnienie działania) to niby masz ciśnienie ale nie wiadomo czy prawidłowe. A ten jeden czujnik jest na pewno nie taki jak trzeba (celowo?) więc puki nie bedziesz miał założonych własciwych czujników to pewności że jet ok to nie masz. Poddejrzany jest fakt zastosowania złego czujnika!
Przy słabym ciśnieniu silnik może się bardziej grzać, mogą stukać popychacze.
Podsumowując: jeśli będziesz miał nieodpowiedni czujnik od wysokich obrotów (niższe ciśnienie działania) to niby masz ciśnienie ale nie wiadomo czy prawidłowe. A ten jeden czujnik jest na pewno nie taki jak trzeba (celowo?) więc puki nie bedziesz miał założonych własciwych czujników to pewności że jet ok to nie masz. Poddejrzany jest fakt zastosowania złego czujnika!
Przy słabym ciśnieniu silnik może się bardziej grzać, mogą stukać popychacze.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
no wlasnie dziwna sprawa bo to u mechanika mi wymieniali te czujniki ale jesli chodzi o cisnienie to one wlasnie takie sa jeden na male drugi na wieksze bo mi w sklepie sprawdzali,sam juz nie wiem,najgorsze ze w mojej okolicy w odrebie 40km nikt nie ma manometru zeby zmierzyc.a jesli chodzi o objawy pompy oleju?
Czarny jest taki sam jak biały a powinien być bazowy
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 09:44 przez toffic, łącznie zmieniany 1 raz.
Poszło na maila, tak w twoim silniku w wsporniku filtra biały w głowicy brązowy. Ja w swoim MK2 miałem inaczej ale teraz sprawdziłem w książce, że u ciebie powinno być tak.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 254 gości