Popychacze stukaja. Jak wymienic?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

szpecu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 13:13
Lokalizacja: TUREK
Kontakt:

Post autor: szpecu » wt lip 10, 2007 22:29

tak ale ja juz przejechalem z 15 km i nic chodził z 30 min na jalowym biegu i nic nie wiem co to ??



Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt lip 10, 2007 22:33

Zbadaj ciśnienie oleju. Ja zanim się wezmę za popychacze to pierwsze badam ciśnienie dlatego, że pukanie moze wynikać własnie z jego braku a popychacze mogą być dobre



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt lip 10, 2007 22:33

wygląda na to że są zapowietrzone i nienabieraja oleju a odrazu po wymianie zaczełeś jeździć, albo poprostu jakieś lipne kupiłeś te popychacze

[ Dodano: 10 Lip 2007 22:35 ]
w sumie z ciśnieniem też może być ale wtedy chyba kontrolka by dawała znać ze cos sie dzieje


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » wt lip 10, 2007 22:38

ojj od kontrolki do faktycznego ciśnienia oleju...troche daleka droga



Bąku
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 794
Rejestracja: pn lut 19, 2007 17:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Bąku » wt lip 10, 2007 22:50

w sumie też tak pomyślałem...


Mój Były mk3 na VENTO FRONCIE
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102145&postdays=0&postorder=asc&start=0

szpecu
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 13:13
Lokalizacja: TUREK
Kontakt:

Post autor: szpecu » śr lip 11, 2007 22:24

Jacenty85 pisze:badam ciśnienie
Jak zbadac cisnienie oleju???


ZAKOCHANY D.B
Mój Golf III http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=116032

Awatar użytkownika
Jacenty85
Forum Master
Forum Master
Posty: 1019
Rejestracja: wt mar 21, 2006 22:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: Jacenty85 » śr lip 11, 2007 22:29

Wkręca się mierniczek w miejsce czujnika ale jak go nie posiadasz to jedź do zakładu i zrobią to za pare złotych.



Toma_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw maja 31, 2007 17:52
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Toma_x » pn lip 14, 2008 21:03

podepne sie bo mam dokladnie to samo... tylko ze w ABF. cholera klekocze jak nie wiem bez zmian po wymianie popychaczy. za raz po wymianie zmienilem olej, filtry. nawet qrwa dalem sie przekonac na wlanie mineralnego przez mechanikow bo mowili ze auto z tym przebiegiem (220kkm) to musi miec gestszy olej bo cisnienie moze nie dochodzic do popychaczy ale bez zmian nawet po tym...nie wiem co to moze byc.. aha sprawdzali mi tez cisnienie oleju i mechanik mowil ze mam 4 atmosfery i ze to dobrze. ale patrzac na to jak to robil i jakim przyrzadem to chyba powtorze to gdzie indziej... nie wiem co robic juz... a jak odpowietrzyc te popychacze jezeli bylyby zapowietrzone?? ja odpalilem auto po kilkunastu godzinach od zalozenia walkow


Mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1798899#1798899
----> oceniajcie

Awatar użytkownika
zodiak
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2584
Rejestracja: pn sty 03, 2005 00:17
Lokalizacja: gdzieś w Polsce

Post autor: zodiak » pn lip 14, 2008 21:12

Może kanały olejowe w głowicy zasyfione, ponoć mogą też być wyrobione "panewki" wałków rozrządu (owale zamiast kół) i dawać taki efekt.


Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.

Toma_x
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw maja 31, 2007 17:52
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: Toma_x » pn lip 14, 2008 21:21

najgorsze jest to ze tyle kasy na marne... chyba ze te popychacze takie gowniane... przeczytalem ten artykul opopychaczach i mam takie pytanie czy po przejechaniu no juz moze nawet 1tys km jest sens odpowietrzania wg instrukcji zawartych w tym artykule? http://www.zss.pl/~moto/www_popychacze/popychacze09.htm


przeczytalem teraz w instrukcji ze w silniku ABF cisnienie oleju (80'C) przy 2000obr/min powinno wynosic 0.2MPa = 2 atmosfery o ile sie nie myle. wiec ten mechanik u ktorego sprawdzalem to cnyba sie mu cos popier... jutro jade sprawdzic to gdzies indziej. zobaczymy co wyjdzie

[ Dodano: 15 Lip 2008 16:34 ]
odpowietrzylem je tak jak w instrukcji, 2500obr przez 4min no i jak sie olej zagrzal to dopiero napier... z pod pokrywy. nie mam juz sily do tego. mam tylko nadzieje ze nic mi sie nie spierniczy jak to tak zostawie.

[ Dodano: 23 Lip 2008 08:40 ]
Po namyslach i rozwazaniach kupna nowego silnika stwierdzilem ze chyba raczej wyremontuje ten stary silnik aczkolwiek dalej nie wiem co zrobic... Problem w tym ze zaden mechanik nawet w przyblizony sposob nie umie powiedziec co moze byc powodem klekotania...

Poprzedni wlasciciel samochodu (moj kolega zreszta) mowil ze w tym samochodzie byl remont glowicy tj. planowanie, polerowanie gniazd zaworow, wymiana uszczelniaczy w przyblizeniu ok 40 - 50kkm temu... Ja wymienilem ostatnio szklanki... Teraz pytanie co mozna jeszcze zrobic? Oleju nie bierze, cisnienie oleju jak sprawdzalem drugi raz (ale juz tak porzadnie) wyszlo: bieg jalowy - 0,2 MPa, 2000tys obr - 0,4MPa przy temp >80'C. (powiedzial ze dobre).
Mechanik ten ktory mi to sprawdzal powiedzial jeszcze ze to nie stukaja popychacze bo one maja taki dziwek jakby "cykaly" a ja mam klekot jak w dieslu, ale nie umial nic wiecej okreslic.

Teraz moje pytanie czy sie za to zabierac jeszcze, od czego znowu zaczac, czy dac sobie spokoj i kupic np jakis silnik uzywany...
Ostatnio zmieniony pn lip 14, 2008 21:40 przez Toma_x, łącznie zmieniany 1 raz.


Mój golf http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1798899#1798899
----> oceniajcie

bocian309
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt mar 17, 2006 09:46
Lokalizacja: - - - -

Post autor: bocian309 » śr lip 23, 2008 08:55

wg mnie i chyba wiekszość na forum Ci tak powie, nie opłaca się kupować nowego silnika bo nigdy nie wiesz co kupujesz...



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 225 gości