SPORTOWE WAŁKI ROZRZADU VR6

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pn lip 09, 2007 17:02

kkk13, czyli co ? w przypadku swiatka 262ssacy /271wydech, jak z jakoscią Swiatka bo rozne opinie chodzą , i jak z wystrojeniem tego , bo wątpie ze zakładasz wałki i działa od razu Ok


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn lip 09, 2007 17:06

kkk13 pisze:Troche to zaskakujace że auto na takich ostrych wałkach chodzi równo i bezproblemowo na seryjnym sofcie.. Jesteś pewein że soft ma seryjne nastawy??
100% pewności nie mam.
Ale zaznaczam, że ja zmieniałem sam silnik natomiast ECU jest od poprzedniego silnika - ja tam softu nie robiłem i wątpię żeby ktoś wcześniej to robił.
A nawet jeżeli to na pewno nie pod takie wałki.


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

jozekrjrj
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
Lokalizacja: warszawa Targowek
Kontakt:

Post autor: jozekrjrj » pn lip 09, 2007 18:34

widziałem wałek swiatka po 10 tys km właek do malucha 385 i praktycznie nie było sladow zużycia

trzeba jeszcze pamietac ze jezeli wsadza sie nowy wałek to i szklanki daje sie nowe


był mk3 GT



http://www.s-cam.pl/

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pn lip 09, 2007 19:09

witam przygladam sie rozmowie i powiem z doswiadczenia tak:
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy

Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki :food: oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 19:13 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
lawrai
Forum Master
Forum Master
Posty: 1066
Rejestracja: wt lis 29, 2005 10:24
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: lawrai » pn lip 09, 2007 19:11

Mozesz podać stronkę z takimi kółkami gdzie Ty kiedys kupowałes ? . Kurcze zaluje ze wtedy nie kupiłem od CIebie tego kola . Pozdr


budujemy syncro :

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2741405&sid=7934459afb85f7d17f39e6aedb9f6af7#2741405

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pn lip 09, 2007 19:11

Ralfii_VR, koszta, a jak sie ma toczenie seryjnego


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » pn lip 09, 2007 19:14

BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, koszta, a jak sie ma toczenie seryjnego
nijak, kicha, nie ma co porównywac, bo nie stoczysz kolo do ok 2,5kg, zachowujac wytrzymałosc, nie mowiac o wywarzeniu,

[ Dodano: Pon Lip 09, 2007 7:16 pm ]
BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, koszta, a jak sie ma toczenie seryjnego
ponizej 2tys raczej nie kupisz a na rynku wtórnym tego nie kupisz, ja jak zamowielem, nawet fabrykaw USA nie miala ich na stanie i robili mi je od reki dlatego czekałem az 2miechy
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 19:24 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
Chmielu
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2331
Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Chmielu » pn lip 09, 2007 20:13

Ralfii_VR pisze:Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy
Oj miałem na nie chrapkę niezłą jak sprzedawałeś ale gotówki nie było wtedy :/


Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.

Passat 1.8T - projekt K04

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » pn lip 09, 2007 20:38

Ralfii_VR, jakie miałes wałki u siebie i jak ze strojeniem tego 271, wszystko stroił Siatek, jesli tak to jakie koszta tego wyszły
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 20:46 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
kkk13
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: czw wrz 23, 2004 23:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: kkk13 » wt lip 10, 2007 09:08

Ralfii_VR pisze:witam przygladam sie rozmowie i powiem z doswiadczenia tak:
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy

Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki :food: oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
Myślę jednak że powera w wolnossącym dają dopiero wałki, lekkie koło poprawia może przebieg krzywej mocy/momentu, ale koni zbyt wiele nie daje, co nie znaczy że nie warto odchudzać.. Mam porównanie w ABFie po zalożeniu wałków i kompa pod to strojonego, auto nie do poznania, już sam dźwięk ssania i głębszy 'oddech' motoru świadczyły o tym że będzie lepiej. Auto dostało wigoru i to sporego, tyle że w górze, wysoko w górze.. Wałki ostre mają sens jak najbardziej z lżejszym kołem i skróconym przełożeniem najlepiej..



Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » wt lip 10, 2007 18:36

kkk13 pisze:
Ralfii_VR pisze:witam przygladam sie rozmowie i powiem z doswiadczenia tak:
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy

Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki :food: oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
Myślę jednak że powera w wolnossącym dają dopiero wałki, lekkie koło poprawia może przebieg krzywej mocy/momentu, ale koni zbyt wiele nie daje, co nie znaczy że nie warto odchudzać.. Mam porównanie w ABFie po zalożeniu wałków i kompa pod to strojonego, auto nie do poznania, już sam dźwięk ssania i głębszy 'oddech' motoru świadczyły o tym że będzie lepiej. Auto dostało wigoru i to sporego, tyle że w górze, wysoko w górze.. Wałki ostre mają sens jak najbardziej z lżejszym kołem i skróconym przełożeniem najlepiej..
wiadomo wałki daja duzo, ale ja wieksza roznice odczulem po zalazeniu fidanzy, a ze wczesniej mialem zakładane wałki to mam porownanie jak jechalo auto po obu modach

poza tym ty mowisz o 2.0 na4 garach ja o 2.8 6garach, a przypadku Vra załozenie lekkiego kolo robi duzo i nie wpływa na kulture pracy silnika ( mam na mysli kolo fidanzy a nie jakies obrobki serii), i chyba w ABFie kolo tam jest lzejsze niz u Vry , o ile pamietam kolo vry wazylo okolo 8kg,prosze mnie poprawic jak sie myle przy 2,2kg fidanzy roznica na 3 pierwszych biegach jest ogromna, bo potem juz nie ma efektu, a wiadomo wiekszosc killow na swiatałch to maks do 3biegu :-)))

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 7:01 pm ]
BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, jakie miałes wałki u siebie i jak ze strojeniem tego 271, wszystko stroił Siatek, jesli tak to jakie koszta tego wyszły
wałki nie mialem od Swiatka, na poczatku probowalismy je zalazyc wVtechu, ale falnie sie je stroiło, powyzej 5tys byla kich na wykresie, wiec odesłalismu mu je rownie szybko,
pozniej sciagneli mi wałki z Czech od Muncka, ale po rozebraniu silnika (jak rozbierałem fure na czesci) wyszlo ze sa to walki Autotechu 262, czego w Vtechu mi nie powiedzieli, przyrost mocy byl okolo 5Km maks moment przeniósł sie o jakies 200obrotów wyzej, juz dobrze nie pamietam, ale fakt ja zasiadlem po wystrojeniu tego za strem czuc bylo ze cos sie dzialo pod maske, szedł lepiej, tylko troche kultura na niskich obratach ale szybko o tym zapominasz/

Dobiero kompletna obróbka głowicy, koszt niewspólmierny do efektu podnioł moc o jakies 20KM

Duzo robote zrobil wydech, ale o dziwo kolektor ktory pozniej dokupilem sportowy +/-2KM a reszta wydechu jakies 8KM-robiona wczesniej, wiec baranek mozna sobie odpuscic tym bardzie ze drogi, a zrobic reszte profesjonalnie, notanabe na oryginalnym kolektorze piaskowałem kanały i tez to cos dało


PS. polecam VWvortev forum, nieoceniobe zródło informacji, szkoda ze za pozno zaczelem je czytac bo bym zrobilem duzo mocniejsze auto za połowe ceny :grin:
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 19:06 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 3 razy.



Awatar użytkownika
ygd
Prezes vwgolf.pl
Prezes vwgolf.pl
Posty: 1832
Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
Lokalizacja: Siedlce
Auto: Audi S3
Silnik: AFN
Kontakt:

Post autor: ygd » wt lip 10, 2007 20:13

Stawiam, ze około 1400zł z wysyłką wyjdzie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIDANZA- ... dZViewItem
Jakby co mogę pomóc ściagnąć do PL.


VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01

Awatar użytkownika
BARANMC1
_
_
Posty: 1275
Rejestracja: pn lip 04, 2005 13:24
Lokalizacja: GDYNIA

Post autor: BARANMC1 » wt lip 10, 2007 21:06

Ralfii_VR, to podpowiedz mi co z wałkami z kąd je najlepiej załatwiac i jakie kupic.
Ralfii_VR pisze:Dobiero kompletna obróbka głowicy, koszt niewspólmierny do efektu podnioł moc o jakies 20KM
co konkretnie było robione, jaką miałes ostateczną moc przed sprzedazą VR
Ralfii_VR pisze:Duzo robote zrobil wydech, ale o dziwo kolektor ktory pozniej dokupilem sportowy +/-2KM a reszta wydechu jakies 8KM-robiona
jak miałeś wydech zrobiony , bez kata przelot i ostatni? czy jakis srodkowy był

[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 21:07 ]
ygd, dobrze wiedzies ze masz jakies dojscie do sciągniecia :bigok:


GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536

Awatar użytkownika
Ralfii_VR
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
Lokalizacja: Rzeszow
Kontakt:

Post autor: Ralfii_VR » śr lip 11, 2007 21:05

ygd pisze:Stawiam, ze około 1400zł z wysyłką wyjdzie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIDANZA- ... dZViewItem
Jakby co mogę pomóc ściagnąć do PL.
no cena miodzio, fakt $ leci na pysk, ale mimo to cena konkurencyjna, tylko brac

[ Dodano: Sro Lip 11, 2007 9:47 pm ]
BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, to podpowiedz mi co z wałkami z kąd je najlepiej załatwiac i jakie kupic.
osobiscie uwazam ze warto scigac markowe wałki z USA
Cat Cams, (tutaj chwala Cat Cams 263 i 268) Autotech (najtansze ale 100razy lepsze od swiatka) to w miare dobra alternatywa dla drogich Schrick, ktore kosztuje bardzo duzo, wg kolesi z forum VWvotexa warto kupic EUROSPEC 268, poniewaz roznica do Schrica 268 to maks 3KM a cena min x2 mniejsza

nie polecam Swiatka, chyba ze ktos skapi i ma duzo czasu i dostep do hamowni azeby to wystroic....
jeszcze raz polecam VWvortex tam znajdeicie opisy roznych wałków, w zaleznosci ile stopni i czego oczukujecie co wybrac
Jadnak warto powiedziec jedno , przy dobrych sportowych wałkach wymiana talezyków i sprezynek na lepsze to gwaranacja dobrych osiagów

[ Dodano: Sro Lip 11, 2007 9:55 pm ]
Ralfii_VR pisze:Duzo robote zrobil wydech, ale o dziwo kolektor ktory pozniej dokupilem sportowy +/-2KM a reszta wydechu jakies 8KM-robiona
jak miałeś wydech zrobiony , bez kata przelot i ostatni? czy jakis srodkowy był [/quote]

wydech przelotowy 3 tłumiki, tak jak w seri, tylko tłumiki przelotowe, oczywiecie bez kata, podajze jak dobrze pamietam 2,5
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 22:00 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości