SPORTOWE WAŁKI ROZRZADU VR6
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
kkk13, czyli co ? w przypadku swiatka 262ssacy /271wydech, jak z jakoscią Swiatka bo rozne opinie chodzą , i jak z wystrojeniem tego , bo wątpie ze zakładasz wałki i działa od razu Ok
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
100% pewności nie mam.kkk13 pisze:Troche to zaskakujace że auto na takich ostrych wałkach chodzi równo i bezproblemowo na seryjnym sofcie.. Jesteś pewein że soft ma seryjne nastawy??
Ale zaznaczam, że ja zmieniałem sam silnik natomiast ECU jest od poprzedniego silnika - ja tam softu nie robiłem i wątpię żeby ktoś wcześniej to robił.
A nawet jeżeli to na pewno nie pod takie wałki.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
witam przygladam sie rozmowie i powiem z doswiadczenia tak:
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy
Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy
Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 19:13 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 3 razy.
Ralfii_VR, koszta, a jak sie ma toczenie seryjnego
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
nijak, kicha, nie ma co porównywac, bo nie stoczysz kolo do ok 2,5kg, zachowujac wytrzymałosc, nie mowiac o wywarzeniu,BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, koszta, a jak sie ma toczenie seryjnego
[ Dodano: Pon Lip 09, 2007 7:16 pm ]
ponizej 2tys raczej nie kupisz a na rynku wtórnym tego nie kupisz, ja jak zamowielem, nawet fabrykaw USA nie miala ich na stanie i robili mi je od reki dlatego czekałem az 2miechyBARANMC1 pisze:Ralfii_VR, koszta, a jak sie ma toczenie seryjnego
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 19:24 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 3 razy.
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oj miałem na nie chrapkę niezłą jak sprzedawałeś ale gotówki nie było wtedy :/Ralfii_VR pisze:Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Ralfii_VR, jakie miałes wałki u siebie i jak ze strojeniem tego 271, wszystko stroił Siatek, jesli tak to jakie koszta tego wyszły
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 20:46 przez BARANMC1, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
Myślę jednak że powera w wolnossącym dają dopiero wałki, lekkie koło poprawia może przebieg krzywej mocy/momentu, ale koni zbyt wiele nie daje, co nie znaczy że nie warto odchudzać.. Mam porównanie w ABFie po zalożeniu wałków i kompa pod to strojonego, auto nie do poznania, już sam dźwięk ssania i głębszy 'oddech' motoru świadczyły o tym że będzie lepiej. Auto dostało wigoru i to sporego, tyle że w górze, wysoko w górze.. Wałki ostre mają sens jak najbardziej z lżejszym kołem i skróconym przełożeniem najlepiej..Ralfii_VR pisze:witam przygladam sie rozmowie i powiem z doswiadczenia tak:
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy
Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
wiadomo wałki daja duzo, ale ja wieksza roznice odczulem po zalazeniu fidanzy, a ze wczesniej mialem zakładane wałki to mam porownanie jak jechalo auto po obu modachkkk13 pisze:Myślę jednak że powera w wolnossącym dają dopiero wałki, lekkie koło poprawia może przebieg krzywej mocy/momentu, ale koni zbyt wiele nie daje, co nie znaczy że nie warto odchudzać.. Mam porównanie w ABFie po zalożeniu wałków i kompa pod to strojonego, auto nie do poznania, już sam dźwięk ssania i głębszy 'oddech' motoru świadczyły o tym że będzie lepiej. Auto dostało wigoru i to sporego, tyle że w górze, wysoko w górze.. Wałki ostre mają sens jak najbardziej z lżejszym kołem i skróconym przełożeniem najlepiej..Ralfii_VR pisze:witam przygladam sie rozmowie i powiem z doswiadczenia tak:
wałki dały mi niewile wygładziły przebieg momentu oraz niewielki przyrost mocy
Prawdziwego powera dało mi kolo zamachowe fidanzy i od tego zaczynałbym teraz wszystkie mody, zreszto napewno wiekszosc z was widzialo na necie przyspieszenie mojej bylej od 0-160km/h Vrki oczywiscie wszystko jeszcze potem wystroic u dobrego tunera, bo auto kreci sie do wyzszych obrotow i inna jest odcinka, u mnie zrobil to Swiatek
poza tym ty mowisz o 2.0 na4 garach ja o 2.8 6garach, a przypadku Vra załozenie lekkiego kolo robi duzo i nie wpływa na kulture pracy silnika ( mam na mysli kolo fidanzy a nie jakies obrobki serii), i chyba w ABFie kolo tam jest lzejsze niz u Vry , o ile pamietam kolo vry wazylo okolo 8kg,prosze mnie poprawic jak sie myle przy 2,2kg fidanzy roznica na 3 pierwszych biegach jest ogromna, bo potem juz nie ma efektu, a wiadomo wiekszosc killow na swiatałch to maks do 3biegu ))
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 7:01 pm ]
wałki nie mialem od Swiatka, na poczatku probowalismy je zalazyc wVtechu, ale falnie sie je stroiło, powyzej 5tys byla kich na wykresie, wiec odesłalismu mu je rownie szybko,BARANMC1 pisze:Ralfii_VR, jakie miałes wałki u siebie i jak ze strojeniem tego 271, wszystko stroił Siatek, jesli tak to jakie koszta tego wyszły
pozniej sciagneli mi wałki z Czech od Muncka, ale po rozebraniu silnika (jak rozbierałem fure na czesci) wyszlo ze sa to walki Autotechu 262, czego w Vtechu mi nie powiedzieli, przyrost mocy byl okolo 5Km maks moment przeniósł sie o jakies 200obrotów wyzej, juz dobrze nie pamietam, ale fakt ja zasiadlem po wystrojeniu tego za strem czuc bylo ze cos sie dzialo pod maske, szedł lepiej, tylko troche kultura na niskich obratach ale szybko o tym zapominasz/
Dobiero kompletna obróbka głowicy, koszt niewspólmierny do efektu podnioł moc o jakies 20KM
Duzo robote zrobil wydech, ale o dziwo kolektor ktory pozniej dokupilem sportowy +/-2KM a reszta wydechu jakies 8KM-robiona wczesniej, wiec baranek mozna sobie odpuscic tym bardzie ze drogi, a zrobic reszte profesjonalnie, notanabe na oryginalnym kolektorze piaskowałem kanały i tez to cos dało
PS. polecam VWvortev forum, nieoceniobe zródło informacji, szkoda ze za pozno zaczelem je czytac bo bym zrobilem duzo mocniejsze auto za połowe ceny
Ostatnio zmieniony wt lip 10, 2007 19:06 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 3 razy.
- ygd
- Prezes vwgolf.pl
- Posty: 1832
- Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
- Lokalizacja: Siedlce
- Auto: Audi S3
- Silnik: AFN
- Kontakt:
Stawiam, ze około 1400zł z wysyłką wyjdzie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIDANZA- ... dZViewItem
Jakby co mogę pomóc ściagnąć do PL.
Jakby co mogę pomóc ściagnąć do PL.
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
Ralfii_VR, to podpowiedz mi co z wałkami z kąd je najlepiej załatwiac i jakie kupic.
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 21:07 ]
ygd, dobrze wiedzies ze masz jakies dojscie do sciągniecia
co konkretnie było robione, jaką miałes ostateczną moc przed sprzedazą VRRalfii_VR pisze:Dobiero kompletna obróbka głowicy, koszt niewspólmierny do efektu podnioł moc o jakies 20KM
jak miałeś wydech zrobiony , bez kata przelot i ostatni? czy jakis srodkowy byłRalfii_VR pisze:Duzo robote zrobil wydech, ale o dziwo kolektor ktory pozniej dokupilem sportowy +/-2KM a reszta wydechu jakies 8KM-robiona
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 21:07 ]
ygd, dobrze wiedzies ze masz jakies dojscie do sciągniecia
GOLF MK3 VR6 http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=4088
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
GOLF MK2 VR6 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159825
PROJEKT BORA http://www.cultstyle.pl/forum/viewtopic.php?f=42&t=13467
RALLYE GOLF G60 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=540536
no cena miodzio, fakt $ leci na pysk, ale mimo to cena konkurencyjna, tylko bracygd pisze:Stawiam, ze około 1400zł z wysyłką wyjdzie: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/FIDANZA- ... dZViewItem
Jakby co mogę pomóc ściagnąć do PL.
[ Dodano: Sro Lip 11, 2007 9:47 pm ]
osobiscie uwazam ze warto scigac markowe wałki z USABARANMC1 pisze:Ralfii_VR, to podpowiedz mi co z wałkami z kąd je najlepiej załatwiac i jakie kupic.
Cat Cams, (tutaj chwala Cat Cams 263 i 268) Autotech (najtansze ale 100razy lepsze od swiatka) to w miare dobra alternatywa dla drogich Schrick, ktore kosztuje bardzo duzo, wg kolesi z forum VWvotexa warto kupic EUROSPEC 268, poniewaz roznica do Schrica 268 to maks 3KM a cena min x2 mniejsza
nie polecam Swiatka, chyba ze ktos skapi i ma duzo czasu i dostep do hamowni azeby to wystroic....
jeszcze raz polecam VWvortex tam znajdeicie opisy roznych wałków, w zaleznosci ile stopni i czego oczukujecie co wybrac
Jadnak warto powiedziec jedno , przy dobrych sportowych wałkach wymiana talezyków i sprezynek na lepsze to gwaranacja dobrych osiagów
[ Dodano: Sro Lip 11, 2007 9:55 pm ]
jak miałeś wydech zrobiony , bez kata przelot i ostatni? czy jakis srodkowy był [/quote]Ralfii_VR pisze:Duzo robote zrobil wydech, ale o dziwo kolektor ktory pozniej dokupilem sportowy +/-2KM a reszta wydechu jakies 8KM-robiona
wydech przelotowy 3 tłumiki, tak jak w seri, tylko tłumiki przelotowe, oczywiecie bez kata, podajze jak dobrze pamietam 2,5
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 22:00 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 2 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości