mój pomiar wyszedł 5.89 jak z Kasia jechałem
[MK3 MATCH II]LEKKO POMODZONY AFN - prawie jak 20 Jahre :)
Moderator: G0 Karcio
Kasia Cię widać lepiej motywujeKenaj pisze:w woli wyjasnienia mój pomiar wyszedł 5.89 jak z Kasia jechałem
u mnie jednak mielenie na starcie pogarsza tylko sprawę musze ogarnąć może starty z 2-jki na półsprzęgle... bo strzału z 3000 rpm na 2 biegu to mojemu sprzęgłu nie zrobię
zamierzam sobie kupić taki sprzęt
http://www.gtechpro.com/rr.html
wiec bedzie można robić profi pomiary
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 08:23 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
199 papiera za wersję SS http://www.gtechpro.com/ss.htmldjtom pisze:kozacki sprzęt, ile usd?
ale mam nadzieje że w US uda mi się kupić taniej...
on nawet jakies tam kreski rysuje - taka hamownia drogowa
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 09:01 przez cowboy, łącznie zmieniany 1 raz.
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Bo masz krótką 1-kęcowboy pisze:u mnie jednak mielenie na starcie pogarsza tylko sprawę
Przy dłuższym pierwszym biegu czasem z mieleniem nie wychodzi tak źle
Przydało by się Wam chłopaki szpery jakieś zorganizować
Ogólnie fajna sesyjka
A Mesio to ma ponad 300 kucy ale z tego co kojarzę, to raczej bliżej 340 anie 380 - tak czy owak to krowa wielka i ciężka ale jak widać skoro trzymała się przyspieszeń rzędu 7s to i tak daje radę jak na taką masę
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 10:38 przez Chmielu, łącznie zmieniany 1 raz.
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
rzecz miała miejsce wczoraj na gierkówce
BMW na jakichś zółtych blachach zajechało mi droge, wiec sie wypuściłem za klientem w pogoń... pełnym ogniem 1,2,3,4,5 i przy 210 km/h patrze zero doładowania, mysle notlauf nnoga z gazu... 160 lekko dodałem, czarny dym - zwaliło wąż z orurowania mysle... 80 patrze a tu -0,6 podciśnienia w dolocie, o cholera myślę... 60 kupa białego dymu za mną... oho turbina - juz jestem pewien! wyhamowałem do zera...
zero oleju w silniku... turbina przegrała z BMW i moją głupota... ale pewnie i tak byłby odlot tego badziewia
turbina przelatała 1000km na "dotarciu" nie przekraczałem 0,8 Bar, potem 1,25 Bar przez 3000km i 1,35 Bar (160KM) około 1500 km
nie wspomne jak dbałem o nią i tak mi odpłaciła ........ jedna !
tak to wygląda:
to wyjąłem z turbinki
wirnik czuc pod palcem że złamany... do dupy z tymi turbinami
no nic lece wyciągać denatke i bedzie sekcja zwłok
i takie błędy zanotowałem
czyli powiariowały ciśnienie po unfallu turbo
niestety te trubiny sa TOTALNIE z dupy, wałek taki sam jak w AFN a część zimna większa, dodatkowo wałek dwudzielny co powoduje że turbiny sa na ch_u_j warte ;(
z dolotu wyleciało 1,5L oleju więc FMIC do płukania, chyba w ropie i wydmucham ?
roztusznik cos nie moze ukręcic więc pewnie oliwa w cylindrach, ciekawe jak korby - zaraz zdejme wtryski i wydmucham cały badziew...
PRZESTRZEGAM wszystkich przed tym syfem - a była to nówka MADE IN ITALY a nie odrzuc z Rumunii
na to miejsce NA PEWNO pójdzie hybryda AWX i albo wałek z ARL (tak samo ch_u_j_o_w_y bo dwudzielny) ale raczej gruba ośka w całości ułozyskowana na panewkach...
zyczcie mi powodzenia żeby motorownia po zachłyśnieciu się krwią nie ucierpiała bo bedzie czekał mnie SWAP
BMW na jakichś zółtych blachach zajechało mi droge, wiec sie wypuściłem za klientem w pogoń... pełnym ogniem 1,2,3,4,5 i przy 210 km/h patrze zero doładowania, mysle notlauf nnoga z gazu... 160 lekko dodałem, czarny dym - zwaliło wąż z orurowania mysle... 80 patrze a tu -0,6 podciśnienia w dolocie, o cholera myślę... 60 kupa białego dymu za mną... oho turbina - juz jestem pewien! wyhamowałem do zera...
zero oleju w silniku... turbina przegrała z BMW i moją głupota... ale pewnie i tak byłby odlot tego badziewia
turbina przelatała 1000km na "dotarciu" nie przekraczałem 0,8 Bar, potem 1,25 Bar przez 3000km i 1,35 Bar (160KM) około 1500 km
nie wspomne jak dbałem o nią i tak mi odpłaciła ........ jedna !
tak to wygląda:
to wyjąłem z turbinki
wirnik czuc pod palcem że złamany... do dupy z tymi turbinami
no nic lece wyciągać denatke i bedzie sekcja zwłok
i takie błędy zanotowałem
czyli powiariowały ciśnienie po unfallu turbo
niestety te trubiny sa TOTALNIE z dupy, wałek taki sam jak w AFN a część zimna większa, dodatkowo wałek dwudzielny co powoduje że turbiny sa na ch_u_j warte ;(
z dolotu wyleciało 1,5L oleju więc FMIC do płukania, chyba w ropie i wydmucham ?
roztusznik cos nie moze ukręcic więc pewnie oliwa w cylindrach, ciekawe jak korby - zaraz zdejme wtryski i wydmucham cały badziew...
PRZESTRZEGAM wszystkich przed tym syfem - a była to nówka MADE IN ITALY a nie odrzuc z Rumunii
na to miejsce NA PEWNO pójdzie hybryda AWX i albo wałek z ARL (tak samo ch_u_j_o_w_y bo dwudzielny) ale raczej gruba ośka w całości ułozyskowana na panewkach...
zyczcie mi powodzenia żeby motorownia po zachłyśnieciu się krwią nie ucierpiała bo bedzie czekał mnie SWAP
- GRZANA
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5822
- Rejestracja: czw maja 11, 2006 22:37
- Lokalizacja: Wawa/EOP
- Kontakt:
cowboy, ale shit :/ wszystko przez BMW :/ sluchaj, a moze zapodaj od razu GT20 jak Apsik? to chyba bedzie lepsze? bo ta GT22 podobno too big jest i ciezko ja wystroic...
[b][url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2116873#2116873]MÓJ MKII ABF[/url] 149,0KM@6234,0rpm 183,6Nm@4411,0rpm :) - nowe foty, nowe mody str.23
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
SPRZEDAM SKRZYNIE CDA OD ABFa - 667069878[/b]
poproszę o poradę tu:zaprzal pisze:najgorzej, ze to byla nowka sztuka i przelatala tak krotko u swiadomego uzytkownika :/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=113037
- Chmielu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2331
- Rejestracja: śr lip 06, 2005 10:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzięki nieszczęśliwemu zdarzeniu ja już dostrzegam plusy
cowboy teraz zainwestuje w GT20 i 1,5 bara - będzie przymiarka do 180 kucy i 400 niutków
cowboy teraz zainwestuje w GT20 i 1,5 bara - będzie przymiarka do 180 kucy i 400 niutków
Człowiek może bez końca patrzeć na dwie rzeczy. Na lewego cycka.... i na prawego.
Passat 1.8T - projekt K04
Passat 1.8T - projekt K04
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości