Puka w układzie kierowniczym !
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- CHECIK
- Ma gadane
- Posty: 240
- Rejestracja: sob paź 09, 2004 16:24
- Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
- Kontakt:
Puka w układzie kierowniczym !
Dzisiaj na postoju kręcąc kierownicą zauważyłem że coś mi puka w układzie kierowniczym.Kolega więc zaczął mi kręcić kierownicą a ja będąc pod samochodem zacząłem namierzanie luzu.Okazało się że końcówki kierownicze zarówno zewnętrzne jak i wewnętrzne są ok a pukanie wydobywa się z przekładni kierowniczej.Jak skręciłęm na śrubie na ślimaku to przestało pukać ale kierownica przestała powracać po wyjściu z zakrętu więc odkręciłęm z powrotem i ustawiłem jak było wcześniej i nadal puka.Występuje u mnie także zjawisko drgania na lewo i prawo kierownicy od 100 do 120 km/h oraz podczas hamowania i przejazdu przez nierówności.Jak myślicie czy wyrypana przekładnia może być przyczyną tych drgań kierownicy na dziurach,hamowaniu i przy określonej prędkości.Ile zapłacę za używaną przekładnie a ile za regenerację starej. Pozdrawiam
- Sebo
- Mały gagatek
- Posty: 82
- Rejestracja: pn mar 14, 2005 09:29
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Dzisiaj o tym czytałem w knidze do golfa bo mam to samo.
Faktycznie pisało, że jak za dużo dokręcisz to nie będzie powracała kierownica.
Trzeba zrobić tak:
Dokręcić śrube reg. ale nie więcej niż 20 stopni i odbyć jazde próbną. Jak nadal jest luz, a kier powraca, to można jeszcze dokręcić.
Także ostrożnie z tą śrubką.
Pozdr.
Faktycznie pisało, że jak za dużo dokręcisz to nie będzie powracała kierownica.
Trzeba zrobić tak:
Dokręcić śrube reg. ale nie więcej niż 20 stopni i odbyć jazde próbną. Jak nadal jest luz, a kier powraca, to można jeszcze dokręcić.
Także ostrożnie z tą śrubką.
Pozdr.
www.vwgolf-slask.info
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 538 gości