wiec sprawa jest taka żeby zamienić 1.3 benz w golfie mkI ...
... warianty jakie mnie interesują:
1. takie samo osadzenie(poduchy) ale mocniejszy
2. mocniejszy z przeróbką poduszek itp
odpadają silniki sterowane komputerem .... żadnej wiekszej (lub wogle elektroniki)
.... ZATEM JAKI SILNIK (MODEL) MOZNA WSTAWIC PROSZE O 'STRZELANIE' OZNACZENIAMI (jeśli sie da to skad one są)
tu post ze zdjeciami komory 'jedynki'
silniki do mkI - wyłącznie vag
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 389
- Rejestracja: pt lis 17, 2006 19:24
- Lokalizacja: warszawa Targowek
- Kontakt:
tak naprawde to wiekszosc silnikow benzynowych bedzie działała na gazniku tylko trzeba dobrac odpowiednie gazniki zrobic kolektor ssacy a potem najgorsza rzecz to jezeli sa 2 gazniki zgranie ich ze soba i wyregulowanie ich mozna nad tym siedziec po kilka miesiecy zeby wszystko było idealnie
nie wiem jak z mocowaniami ale proponował bym jakies 2.0 na 2 gaznikach webera 40dcoe i jakis konkretny wałeczek i leciutki zamach , troche liznieta głowice i przy wadze mk1 powinno ładnie latac no i ten dzwiek gazników
nie wiem jak z mocowaniami ale proponował bym jakies 2.0 na 2 gaznikach webera 40dcoe i jakis konkretny wałeczek i leciutki zamach , troche liznieta głowice i przy wadze mk1 powinno ładnie latac no i ten dzwiek gazników
był mk3 GT
http://www.s-cam.pl/
http://www.s-cam.pl/
jozekrjrj, no i oto chodzi potworek o wadze 750kg dlatego nie zalezy mi na 2.8 vr6 czy g40 wystarczy 1.8 czy 2.0 na gaźniku ... samochod jest i bedzie bez audio i wytłumień wiec ma być sama frajda pracy samochodu .... //hu$%# jest jak jade i zawiecha dobija o asfalt lub amory do końca ;( // ... no ale zakładamy że bede jeżdził po pieknych drogach ;P (najlepiej tunele lub z ekranami żeby oddzwiek był dobry
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości