Niedokręcona świeca, lipne paliwo?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Niedokręcona świeca, lipne paliwo?

Post autor: Deloox » sob lip 07, 2007 21:54

Witam. Od jakiegoś czasu golf dziwnie mi odpala z rana. Po podgrzaniu świec szarpnie, tak jakby się zadławi i albo zacznie normalnie pracować i nie ma żądnych z nim problemów. Dziś sprawdzałem świece. Wszystkie grzeją, ale co się okazało, jedna z nich była niedokręcona. Czy możliwe, że to przez to? Może przez paliwo? ostatnio zatankowałem ropę na stacji u prywaciarza, który jak sie później dowiedziałem sprowadzał spirytus w butelkach po rozpuszczalniku z Rosji.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lip 07, 2007 22:06

Deloox pisze:Dziś sprawdzałem świece.
Jak?
Kiedy był wymieniany filtr paliwa?



Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » sob lip 07, 2007 22:12

Świece sprawdził mi znajomy po prostu na iskrę. Wiem, że trzeba mierzyć oporność, ale chciałem wiedzieć czy chociaż są całe bo i tak narazie nie kupie kompletu bonie mam kasy. Filtru paliwa nie wymieniałem od kupna. Kupiłem w maju. Pewnie zasugerujesz jego zmianę i uszczelnienie przewodów i wymianę świec.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » sob lip 07, 2007 22:21

Świece sprawdził mi znajomy po prostu na iskrę.
Teoretycznie tak sprawdzisz,praktycznie nie.Wszystkie będą iskrzyć a grzać będzie jedna.Pozostałe ledwo sie będą żarzyć..
Pewnie zasugerujesz jego zmianę i uszczelnienie przewodów i wymianę świec.
Czyli coś czytałeś na ten temat..W dieslu inaczej sie nie da,zawsze zaczyna sie od tego.



Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lip 08, 2007 10:09

Świece to podstawa, może po prostu jakieś gary łapią wolniej i dlatego motorem trzęsie zanim załapie ostatni gar. Też tak miałem. Wymiana świec (kupiłem jakieś francuskie z allegro po 11 zł sztuka) i podrasowanie blachy przekaźnika (dałem grubszą miedzianą) no i nie ma bata żeby nie odpalił.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » ndz lip 08, 2007 12:33

Ok. Zrobię tak. Gdzieś za tydzień będę miał fundusze to wymienię świece, wszystkie opaski na przewodach paliwowych i sam filtr. Chciałem was spytać czy te przewody od pompki wtrysku do samych wtryskiwaczy zmieniać( chodzi mi o te gumowe pokryte włóknami materiału). Z tego co się orientuję to pewnie są od nowości. Ogólnie to chyba wszystkie przewody są od nowości i zastanawiam się czy nie wymienić, tylko z drugiej strony czy jest sens i czy są zamienniki czy poprostu szukać przewodów o określonych średnicach.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lip 08, 2007 12:57

Deloox pisze:Z tego co się orientuję to pewnie są od nowości
Metr takiego przewodu kosztuje 4 zł....Powiesz ze do przelewu wtrysków i dostaniesz w każdym sklepie



Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » ndz lip 08, 2007 13:02

Dziś odpaliłem po nocy golfa. Odpalił normalnie. I teraz nasuwa się pytanie. Niewiem czy to zbieg okoliczności , ale zauważyłem że problemy z odpaleniem pojawiają się po nocy, gdy np. wieczorem trochę dam mu po garach i trochę mu powciskam.
Bongo:
A co z przewodami od filtra? Wogóle które zmieniać? I w jakich sklepach szukać?


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lip 08, 2007 14:02

Ja dobre rurki do paliwka znalazłem w sklepie z częściami do japońców. Nie dość że zbrojone to jeszcze w oplocie. Jakoś 10 zł za metr kosztowały.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » ndz lip 08, 2007 16:02

Ok a co z tymi pokrytymi szmatą? Które i na jakie wężyki po zamianiać z tych starych co są za filtrem paliwa?


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

Awatar użytkownika
BENITO
Forum Master
Forum Master
Posty: 1459
Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
Kontakt:

Post autor: BENITO » ndz lip 08, 2007 18:06

To jest właśnie szmaciany jak to ujmujesz oplot. Ja wymieniłem wszystkie na połączeniu filtra do silnika. Jak będą podobnej średnicy to nic więcej nie trzeba. No i muszą być oczywiście do paliwa.


Powrót do korzeni, GTD to jest to.

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz lip 08, 2007 22:15

Deloox pisze:A co z przewodami od filtra? Wogóle które zmieniać? I w jakich sklepach szukać?
Jak są dobre to nie kombinuj,ja mam auto z 91 r i nic nie zmieniałem...



Awatar użytkownika
Deloox
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: pt cze 15, 2007 23:55
Lokalizacja: Olsztyn-Morąg-Hawaje
Kontakt:

Post autor: Deloox » ndz lip 08, 2007 23:03

Bongo filtr napewno pójdzie do wymiany i dam nowe opaski. TE przewody też z oplotem nie najlepiej wyglądają. Jeszce pomyśle, ale mi też nie do końca się widzi grzebać. Wymienię jeszcze świece i tyle.


moja była http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1196467#1196467

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 148 gości