Witam am taki problem jak w temacie czasami jak ruszam z miajsca to silnik sie dławi. przy zmianie biegu jest podobnie wciskam gaz a silnik najpierw sie lekko przydławi a dopiero późnniej zaczyna ciągnąć ale nie ciągnie równomiernie dodatkowym objawem są okresowe szarpniecia (jakby brakowało iskry) przy wiekszej prędkości, nie ma znaczenia czy pod górkę czy po prostym, no i ostatnie spostrzeżenie moje jest takie że wydaje mi sie słabszy i to nawet znacznie:(
prosze was o jakieś sugestie. Co sprawdzić co wymienić jak zdiagnozować co to może być
jesli ktoś bedzie chciał sie podzielić doświadczeniem i wiedzą to obiecuje punkciki
nie zak ładałem nowego tematu bo po co
następne pytanie
zdarza sie że kontrolka przy odpaleniu nie świeci sie a czasami sie świeci który czujnik sprawdzić wymienić??
dławienie, szarpniecia przy 130km/h, kontrolka olej +
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
dławienie, szarpniecia przy 130km/h, kontrolka olej +
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 21:10 przez plazma, łącznie zmieniany 4 razy.
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
dzisiaj moge dopisać kolejny problem szkoda że na wcześniejszy nikt nie raczył odpowiedzieć poza kolegą toffic.
1 sprawdziłem czujnik w głowicy i jest zwarty do masy przy wyłączonym zapłonie, jak zapłon włącze to pokazuje około 28k om. kontrolka nadal czasami nie świeci
2 dziś zakupiłem klocki na przód wkoncu nie wymieniłem tylko do jutra założyłem stare ale przed założeniem wcisnąłem tłoczek w zacisku, jak odpaliłem silnik chciałem podpompować ten tłoczek bo był schowany, nacisnąłem hamulec kilka razy i noga wpadała mi w podłogę w tym samym momencie z tłumika zaczął wydobywać sie biały dym silnik zaczął sie dławić.
i teraz moje pytanie:
Czy te dwie rzeczy mają coś do siebie? bo chyba nie jest możliwe że płyn hamulcowy dostał sie do kolektora ssącego, i z niego był ten dym
wiem zę biały dym to jeden z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ale nie wydaje mi sie żeby to było to.
1 sprawdziłem czujnik w głowicy i jest zwarty do masy przy wyłączonym zapłonie, jak zapłon włącze to pokazuje około 28k om. kontrolka nadal czasami nie świeci
2 dziś zakupiłem klocki na przód wkoncu nie wymieniłem tylko do jutra założyłem stare ale przed założeniem wcisnąłem tłoczek w zacisku, jak odpaliłem silnik chciałem podpompować ten tłoczek bo był schowany, nacisnąłem hamulec kilka razy i noga wpadała mi w podłogę w tym samym momencie z tłumika zaczął wydobywać sie biały dym silnik zaczął sie dławić.
i teraz moje pytanie:
Czy te dwie rzeczy mają coś do siebie? bo chyba nie jest możliwe że płyn hamulcowy dostał sie do kolektora ssącego, i z niego był ten dym
wiem zę biały dym to jeden z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ale nie wydaje mi sie żeby to było to.
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 21:07 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.
O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P
BęDE RAD GDYM POMóGł:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 105 gości