dławienie, szarpniecia przy 130km/h, kontrolka olej +

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

dławienie, szarpniecia przy 130km/h, kontrolka olej +

Post autor: plazma » ndz lip 08, 2007 16:46

Witam am taki problem jak w temacie czasami jak ruszam z miajsca to silnik sie dławi. przy zmianie biegu jest podobnie wciskam gaz a silnik najpierw sie lekko przydławi a dopiero późnniej zaczyna ciągnąć ale nie ciągnie równomiernie dodatkowym objawem są okresowe szarpniecia (jakby brakowało iskry) przy wiekszej prędkości, nie ma znaczenia czy pod górkę czy po prostym, no i ostatnie spostrzeżenie moje jest takie że wydaje mi sie słabszy i to nawet znacznie:(
prosze was o jakieś sugestie. Co sprawdzić co wymienić jak zdiagnozować co to może być :blush:
jesli ktoś bedzie chciał sie podzielić doświadczeniem i wiedzą to obiecuje punkciki :kufel: :pub:

nie zak ładałem nowego tematu bo po co :grin:

następne pytanie
zdarza sie że kontrolka przy odpaleniu nie świeci sie a czasami sie świeci który czujnik sprawdzić wymienić??
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 21:10 przez plazma, łącznie zmieniany 4 razy.


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lip 08, 2007 17:01

Brązowy na głowicy



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » ndz lip 08, 2007 17:13

toffic pisze:Brązowy na głowicy
jak go sprawdzić??


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz lip 08, 2007 17:44

Przy wyłączonym silniku ma być zwarty do masy



Awatar użytkownika
plazma
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 156
Rejestracja: pn maja 08, 2006 21:26
Lokalizacja: SBL
Kontakt:

Post autor: plazma » pn lip 09, 2007 21:06

dzisiaj moge dopisać kolejny problem szkoda że na wcześniejszy nikt nie raczył odpowiedzieć poza kolegą toffic.

1 sprawdziłem czujnik w głowicy i jest zwarty do masy przy wyłączonym zapłonie, jak zapłon włącze to pokazuje około 28k om. kontrolka nadal czasami nie świeci

2 dziś zakupiłem klocki na przód wkoncu nie wymieniłem tylko do jutra założyłem stare :crazy: ale przed założeniem wcisnąłem tłoczek w zacisku, jak odpaliłem silnik chciałem podpompować ten tłoczek bo był schowany, nacisnąłem hamulec kilka razy i noga wpadała mi w podłogę w tym samym momencie z tłumika zaczął wydobywać sie biały dym silnik zaczął sie dławić.
i teraz moje pytanie:
Czy te dwie rzeczy mają coś do siebie? bo chyba nie jest możliwe że płyn hamulcowy dostał sie do kolektora ssącego, i z niego był ten dym :otepienie:
wiem zę biały dym to jeden z objawów uszkodzonej uszczelki pod głowicą, ale nie wydaje mi sie żeby to było to.
Ostatnio zmieniony pn lip 09, 2007 21:07 przez plazma, łącznie zmieniany 1 raz.


O=======O
:D to jest to!!!!!!!
przepraszam wszystkich za błędy ortograficzne:P


BęDE RAD GDYM POMóGł:D

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 431 gości