Jaki silnik z turbo pasuje zamiast JR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
heh no całkiem mozliwe )))Krzylu pisze:To_mas, to chyba od tego samego goscia bralismy bo moj rowniez przyjechal z Bytomia
tyle ze ja sprzedalem swoj 1.6D za 1k dolozylem 250zł i mi przyslali silnik ty chociaz mogles swojego obwachac a ja niestety nie
Ale koleś nie sprzedaje szajsu tylko dobre sporwadzki ) więc moze go śmiało polecić
tak !!!:))) z audi rozni sie tym tylko ze tam jes tchyba wzdłóz slinik i bedą troche inne mocowania tak jak w pasacieczyli kazdy 1.6 TD podejdzie? Z audic itp ?;]
Mozesz nawet zapakować TDI ale to juz inna bajka
Silnik z Audi różni się i to sporo szczegółami.Wiem,bo przerabiałem to odwrotnie-do Audi silniki z VW.W moim przypadku były to mocowania(łapy),koło zamachowe ze sprzęgłem,mocowania alternatora itp.Łapy to nie wszystko,bo niby w bloku jest otwór z gwintem,ale np.0,5cm wyżej lub obok. .Nawet misa może się różnić,chociaż smok jest umiejscowiony tak samo.Pobawić się trzeba sporo.Nauczony doświadczeniem i utratą sporej ilości kasy radzę Ci poszukać identycznego silnika z takiego samego auta.Lepiej poczekać,popytać niż później ma być zonk.
Ja w końcu kupiłem 1.6TD RA-taki jak był tyle,że z Passata b3 i też minimalnie się różnił,ale jakoś wszedł.Jeślibyś potrzebował części do przeróbek,to mam tego badziewia-koła zamachowe,łapy,przewody wodne i powietrzne itp.
Ja w końcu kupiłem 1.6TD RA-taki jak był tyle,że z Passata b3 i też minimalnie się różnił,ale jakoś wszedł.Jeślibyś potrzebował części do przeróbek,to mam tego badziewia-koła zamachowe,łapy,przewody wodne i powietrzne itp.
-
- Użytkownik
- Posty: 410
- Rejestracja: ndz wrz 24, 2006 12:07
- Lokalizacja: MysłoVWice
- Kontakt:
chyba wloze do niego sbka. ale to teraz jeszcze planuje sciagnac golfa zza granicy jakiegos ladnego.
tez diesla. bo ja mam u siebie w elektryce nagmerane. i chce miec takie cos zeby okablowanie bylo normalne a nie poskrecane. i zeby wogle cala elektryka byla super
tez diesla. bo ja mam u siebie w elektryce nagmerane. i chce miec takie cos zeby okablowanie bylo normalne a nie poskrecane. i zeby wogle cala elektryka byla super
Ostatnio zmieniony śr lip 11, 2007 11:14 przez SkinnerPL, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1279
- Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
- Lokalizacja: Pisz/Białystok
- zaprzal
- VW Baron
- Posty: 3027
- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
- Kontakt:
sie da z ta mala turbawkaBENITO pisze:Stary esbek się nie da
AAZ to jednak odczuwalnie wieksza pojemnosc... najtaniej zapakowac turbo z JR czyli k24 lub T3 i zostawic pompe aaz tylko z dobrym LDA i bedzie smigac jak masz wiecej kasy to mozna cos konkretniejszego wydumac. To co powiedzialem byloby bardzo tanie i bardzo proste do wykonaniatomogolf2 pisze:to wiecej sie wykreci z SB niz z AAZ??
Ostatnio zmieniony czw lip 12, 2007 09:58 przez zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
- BENITO
- Forum Master
- Posty: 1459
- Rejestracja: śr mar 07, 2007 23:47
- Lokalizacja: Wałbrzych Edgeworthstown IE
- Kontakt:
Zaprzal, jedno pytanko do ciebie. Jak mi pokrywa zaworów się poci z tyłu, najbardziej za odmą. Czy to jest tylko uszczelka pokrywy jak mi mówił Tomcio?
Silnik pracuje bez zarzutu a na bagnecie żadnych ubytków nie widać.
I w razie czego na co uważać jak się wymienia taką uszczelkę?
Silnik pracuje bez zarzutu a na bagnecie żadnych ubytków nie widać.
I w razie czego na co uważać jak się wymienia taką uszczelkę?
Powrót do korzeni, GTD to jest to.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 102 gości